Gå til innhold

lojalitetskrav..høre på sånt?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Hihi, jo mer jeg leser av tråden jo mere toskete synes jeg han høres ut.

Drit i fyren, han kommer nok tilbake med halen mellom bena etterat han får tenkt seg om. Hvis ikke han gjør det så er han ikke verdt å være venner med.

Han gjorde det..;-) Han har tatt meak helsnu med unskyldninger og røde ører, så nå er vi venner. Jeg har gjort det klinkende klart at jeg ikke vil serveres mere sånt tullball..!

:-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

26

• ShitDiddelyDo

4

• Dorthe

3

• Prozak

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Guri, dette ble fjortisaktig.

Jeg hadde ikke grublet noe mer over det.

Hatt kontakt med begge, og latt det være opp til han om han ønsker å bli fornærmet eller ikke.

laguna1365380434
Skrevet

Tøfft å være 14 år ja.

Å blablabla..Og drittøft og sitte på dol og slenge ut av seg verdens eldste klisje..Å så umodene alle er!

Er det tøft å være ei gammal inngrodd kjerring uten antydning til fantasi da?

Heller fjorten, når som helst! ;-P

laguna1365380434
Skrevet

Kompisen din er en skikkelig drama queen (eller -king, hehe). Han kan ikke forlange at du backer opp sånt tullball. Gi ham beskjed om at du er for gammel til å holde på med sånt.

Har gjort! Litt mumling, men han hadde nå fått tenkt litt og tror han skjønte han var teit sjøl.

Gjest lisamonaen
Skrevet

Å blablabla..Og drittøft og sitte på dol og slenge ut av seg verdens eldste klisje..Å så umodene alle er!

Er det tøft å være ei gammal inngrodd kjerring uten antydning til fantasi da?

Heller fjorten, når som helst! ;-P

Alternativet til å leve sånn du gjør er å være ei ingrodd tørr kjerring? Så nyansert du er, og veldig moden.

Ting ordner seg sikkert når du blir eldre.

laguna1365380434
Skrevet

Guri, dette ble fjortisaktig.

Jeg hadde ikke grublet noe mer over det.

Hatt kontakt med begge, og latt det være opp til han om han ønsker å bli fornærmet eller ikke.

Tingen ner at man ikke får lov til å melde seg ut, det blir oppfattet som et jævla statment å ignorere også, for det har jeg da sannelig prøvd. da har man jo fyren hengende rundt som ei muggen, avvist elskerinne i ukevis. Det er IKKE morro. Men jeg har snakket til ham og sagt jeg ikke finner meg i denslags drittideer. Han hørte nå etter. så lenge det varer..;-P

Det er lett nok å si at en burde heve seg over sånn, men dt er gjerne før en har kjent folk so faktisk driver på sånn. Ved å unnlate å svare eller respondere sier man like mye som om man sa noe, å det eneste en kan gjøre er vel å i hva en mener og be han om å slutte å være frekk rundt meg.

laguna1365380434
Skrevet

Alternativet til å leve sånn du gjør er å være ei ingrodd tørr kjerring? Så nyansert du er, og veldig moden.

Ting ordner seg sikkert når du blir eldre.

Blir jeg som deg vil jeg sannelig heller sørge for å bli overkjørt før den tid! ;-P

Moden..Nyansert..BAH..I utgangspunktet superlativer sikkert..Men er det ord enkelte dolkjerringer har vaksinert meg mot så er det dem!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Tingen ner at man ikke får lov til å melde seg ut, det blir oppfattet som et jævla statment å ignorere også, for det har jeg da sannelig prøvd. da har man jo fyren hengende rundt som ei muggen, avvist elskerinne i ukevis. Det er IKKE morro. Men jeg har snakket til ham og sagt jeg ikke finner meg i denslags drittideer. Han hørte nå etter. så lenge det varer..;-P

Det er lett nok å si at en burde heve seg over sånn, men dt er gjerne før en har kjent folk so faktisk driver på sånn. Ved å unnlate å svare eller respondere sier man like mye som om man sa noe, å det eneste en kan gjøre er vel å i hva en mener og be han om å slutte å være frekk rundt meg.

Da tror jeg du sier i fra på feil måte.

Her må du bare vise deg voksen og få slutt på dette tullet.

Det holder ikke å si at du synes deter "jævla kjipt" og sånn:)

Vis med hele deg at du ikke vil legge deg på et slikt nivå i det hele tatt.

Gjest lisamonaen
Skrevet

Blir jeg som deg vil jeg sannelig heller sørge for å bli overkjørt før den tid! ;-P

Moden..Nyansert..BAH..I utgangspunktet superlativer sikkert..Men er det ord enkelte dolkjerringer har vaksinert meg mot så er det dem!

Måten du skriver på taler for seg selv.

laguna1365380434
Skrevet

Måten du skriver på taler for seg selv.

Og det gjør ikke DIN?!:-o

Hehehehe!

Gjest lisamonaen
Skrevet

Og det gjør ikke DIN?!:-o

Hehehehe!

Nå er du rett oppe ved superargumentet; min pappa er sterkere enn din...

laguna1365380434
Skrevet

Nå er du rett oppe ved superargumentet; min pappa er sterkere enn din...

Du, gå å lek litt i trafikken eller noe du nå..;-)

Du innleder med noe sånt som "fjortispreik" eller noe, og har du ikke noe å komme med, å svare på det jeg spør om er SELVFØLGELIG, men hva med en litt mere inspirende fornærmelse? Noe svingende? Noe jeg kunne sannelig få tygge litt på, liksom? ;-p Hehehe!

Nei, vi har driti oss ut på dol altså, om noen av ultrakjerringene her inne mener vi er "Umodne" Huff og huffehuff! Det går jo ikke.

Men som sagt, jeg ville heller frivillig la meg overkjøre av en semitrailer fremfor å bli så "moden og nyansert" som enkelte her inne.

Husj tilbake til ditt du nå. Du har vel mer voksne ting å bedrive du enn å sitte å prøve å tilrettesnakke en overgrodd fjortis, som på toppen av det hele er frekk nok til å mene at du ikke automatisk har rett i noe som helst selvom du føler deg mentalt overmoden? ;-P

Gjest lisamonaen
Skrevet

Du, gå å lek litt i trafikken eller noe du nå..;-)

Du innleder med noe sånt som "fjortispreik" eller noe, og har du ikke noe å komme med, å svare på det jeg spør om er SELVFØLGELIG, men hva med en litt mere inspirende fornærmelse? Noe svingende? Noe jeg kunne sannelig få tygge litt på, liksom? ;-p Hehehe!

Nei, vi har driti oss ut på dol altså, om noen av ultrakjerringene her inne mener vi er "Umodne" Huff og huffehuff! Det går jo ikke.

Men som sagt, jeg ville heller frivillig la meg overkjøre av en semitrailer fremfor å bli så "moden og nyansert" som enkelte her inne.

Husj tilbake til ditt du nå. Du har vel mer voksne ting å bedrive du enn å sitte å prøve å tilrettesnakke en overgrodd fjortis, som på toppen av det hele er frekk nok til å mene at du ikke automatisk har rett i noe som helst selvom du føler deg mentalt overmoden? ;-P

*ler*

Skrevet

Han gjorde det..;-) Han har tatt meak helsnu med unskyldninger og røde ører, så nå er vi venner. Jeg har gjort det klinkende klart at jeg ikke vil serveres mere sånt tullball..!

Kjempebra laguna. Det lønner seg å stå på sitt når man vet at man har rett :o)

laguna1365380434
Skrevet

Kjempebra laguna. Det lønner seg å stå på sitt når man vet at man har rett :o)

:-) Takk. Han ble jo mere enn gjennomsnittselig masete og plagsom da..Så da måtte man jo bare melde noe. Folk er innimellom så¨TULLETE!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...