Gå til innhold

Hva er "riktig"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja, sambo her i huset er 7 år eldre enn meg, og vi har det flott vi :-)

Har aldri være sammen med noen yngre, må innrømme at jeg i mange tilfeller syns gutter på min alder er umodne idioter. Det har jeg ment siden en gang på barneskolen tror jeg *glise*.

Skjønt det begynner å ordne seg nå når jeg har rundet 25, hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er snart 24, har type som er 3 år eldre. Før har jeg bare vært sammen med gutter på min alder eller ett år eldre. Eldste jeg har datet var 10 år eldre enn meg. Aldri datet/vært sammen med noen som er yngre enn meg (isåfall født samme år men senere på året), men var forelsket i en som var ett år yngre en gang...

Skrevet

Samboeren min er åtte år eldre enn meg, og vi har vært sammen siden jeg var 18. Jeg synes ikke det er for mye, men stort mer enn 10-12 år eldre tror jeg ikke ville gått, heller ikke mange år yngre.

Skrevet

Jeg er jente på 28. Å være sammen med en mann som er 5-6 år eldre er ganske naturlig, men det hadde ikke vært unaturlig å være sammen med en som var fem år yngre heller. Det finnes mange kjekke 23-åringer, for å si det sånn. Jeg synes 10 år eldre eller yngre høres litt mye ut, men man vet jo aldri hvem man en dag ville kunne forelske seg i, så man skal jo aldri si aldri.

Kvinnen med utopiene
Skrevet

Alder trenger ikke å være en indikator på hvor moden man er eller "hvem" man er. Så lenge man finner noen man blir glad i og trives med spiller alder liten rolle - i hvert fall for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...