Gjest navnløsa Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Vanskelig med overskrift. Har en bærbar pc som er med i et trådløst hjemme nettverk med flere maskiner. Når jeg legger ned skjermen uten å slå av maskinen for så å åpne den igjen så må jeg koble til internett på nytt,den starter med engan å søke opp nettet men da har jeg mistet forbindelsen til msn osv.. Det var ikke sånn før så nå lurer jeg på hva som har skjedd og hvordan jeg skal få ordnet dette? 0 Siter
citoyen Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Du må gå inn i strøminnstillingene og sette den til å ikke gå i hvilemodus når du lukker lokket. 0 Siter
Gjest navnløsa Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Du må gå inn i strøminnstillingene og sette den til å ikke gå i hvilemodus når du lukker lokket. Tusen takk for tips, dette gjorde at jeg fant ut at strømledningen til maskina ikke var ordentlig plugget i strømboksen sånn at maskina i flere dager har gått på nesten tomt batteri å da går den automatisk i dvalemodus. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.