Gjest weasly Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Jeg har en kamerat som er jævlig slitsom på msn, for å si det som det er. I virkeligheten er han kjekk og grei Har nå satt han på blokkering. Er det noen måter for han å sjekke om han er blokkert? 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 ja, det er et sted man kan sjekke det. (husker ikke hva det het) Da vil du få en mail om at noen har sjekket om du har blokkert dem. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Hvis dere har en fellesbekjent som og har deg på msn, så kan h*n si fra når du er pålogget der. Står du da som frakoblet hos kameraten din legger han nok to og to sammen 0 Siter
Gjest weasly Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1148233612' post='3123782] Hvis dere har en fellesbekjent som og har deg på msn, så kan h*n si fra når du er pålogget der. Står du da som frakoblet hos kameraten din legger han nok to og to sammen Kjenner ikke så mange som er på MSN, er stort sett bare folk fra jobben min som er der. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Kjenner ikke så mange som er på MSN, er stort sett bare folk fra jobben min som er der. Men da er du safe der 0 Siter
Gjest blokkk Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 På biip.no kan man sjekke om hvem som har blokkert eller slettet deg. Og da er det som Aimabel sier at alle som har blokkert personen mottar en mail. Tidligere var denne mailen anonym, man fikk bare beskjed om at "noen" har sjekket. Men tjenesten fikk så mange klager, så om noen skal sjekke nå, så kommer mailadressen til den som har sjekket til alle som har blokkert han/henne. Så om han tilfeldigvis skulle sjekke, vet du om det er han.. 0 Siter
Gjest linnelinn Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 det er flere sider på nett der du får sjekket hvem som har blokkert deg eller slettet deg. man finner det også ut på verktøy,alternativer, tror jeg, om man leter litt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.