Gå til innhold

Kan man sjekke om man er blokkert på msn?

Anbefalte innlegg

Gjest weasly
Skrevet

Jeg har en kamerat som er jævlig slitsom på msn, for å si det som det er. I virkeligheten er han kjekk og grei :)

Har nå satt han på blokkering. Er det noen måter for han å sjekke om han er blokkert?

Videoannonse
Annonse
Gjest Aimabel
Skrevet

ja, det er et sted man kan sjekke det. (husker ikke hva det het) Da vil du få en mail om at noen har sjekket om du har blokkert dem.

Angelica :o)
Skrevet

Hvis dere har en fellesbekjent som og har deg på msn, så kan h*n si fra når du er pålogget der. Står du da som frakoblet hos kameraten din legger han nok to og to sammen ;)

Gjest weasly
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1148233612' post='3123782]

Hvis dere har en fellesbekjent som og har deg på msn, så kan h*n si fra når du er pålogget der. Står du da som frakoblet hos kameraten din legger han nok to og to sammen ;)

Kjenner ikke så mange som er på MSN, er stort sett bare folk fra jobben min som er der.

Angelica :o)
Skrevet

Kjenner ikke så mange som er på MSN, er stort sett bare folk fra jobben min som er der.

Men da er du safe der :)

Gjest blokkk
Skrevet

På biip.no kan man sjekke om hvem som har blokkert eller slettet deg. Og da er det som Aimabel sier at alle som har blokkert personen mottar en mail. Tidligere var denne mailen anonym, man fikk bare beskjed om at "noen" har sjekket. Men tjenesten fikk så mange klager, så om noen skal sjekke nå, så kommer mailadressen til den som har sjekket til alle som har blokkert han/henne.

Så om han tilfeldigvis skulle sjekke, vet du om det er han..

Gjest linnelinn
Skrevet

det er flere sider på nett der du får sjekket hvem som har blokkert deg eller slettet deg.

man finner det også ut på verktøy,alternativer, tror jeg, om man leter litt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...