Gå til innhold

bryllup og gave

Anbefalte innlegg

Gjest er usikker
Skrevet

Om man blir invitert (til kaffe) i et bryllup og man egentlig har håpet på å ikke bli bedt i det hele tatt fordi man ikke har hatt noen spesiell kontakt med personen de siste åra, men som har vært en god venn tidligere.. er det da vanlig å gi gave om man takker nei?

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Aner ikke hva som er vanlig, men jeg hadde nok ikke gitt noe.

Gjest Mom33
Skrevet

Ja, er man bedt i bryllup gir man gave uansett om man kommer eller ikke.

Skrevet

Jeg hadde ikke ventet gave fra noen som ikke kom i bryllupet vårt. Men et kort er jo hyggelig da.

Gjest Kanarita
Skrevet

Jeg hadde ikke gitt noe. Bare tull at man MÅ gi gave fordi man er invitert. Man gir gave uansett hvis man står personen nær, men ikke ellers.

Gjest togli
Skrevet

Jeg ville gitt gave!

Man kjøper jo også gaver til brudepar man ikke er invitert i bryllupet til, så da ville det være rart om brudeparet ikke mottok noe fra folk de til og med hadde bedt som gjester.

Gjest er usikker
Skrevet

Er det kanskje greit å sende litt blomster da?

Angelica :o)
Skrevet

Jeg hadde gitt en liten gave.. Blomster ett eller anna

Gjest pekka
Skrevet

Jeg hadde gitt gave så lenge jeg var bedt dit.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg hadde gitt gave til et bryllup som jeg hadde blitt invitert til, uansett om jeg kom eller ikke.

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er vanlig, men jeg hadde nok gitt en gave. Ville kanskje brukt ca. 2-300,-

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...