Gjest Mammatone Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Jeg har (som de fleste andre)fulgt med på saken der en 13-åring voldtok en 8-åring. Føler virkelig med foreldrene til både gutten og jenta! Alle kan vel forestille seg at det må være grusomt at datteren deres blir voldtatt, men hva med foreldrene til 13-åringen? Foreldrene til jenta får i det minste sympati og de slipper å skamme seg. Men foreldrene kan jo bli hatet av noen og det må jo være en enorm skam å ha en sønn som har gjort noe sånn? Selv om foreldrene til jenta også har det vondt og de vil ha det vanskelig i lang tid fremover, ville jeg faktisk heller ha vært foreldrene hennes enn foreldrene til gutten. (Rent hypotetisk altså! Håper jeg aldri havner i en sånn situasjon!) Hva med dere? 0 Siter
Gjest to onder Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Det går jo ikke an å velge mellom to onder! Jeg håper at jeg til mine fremtidige barn vil klare å gi en oppdragelse som gjør dem i stand til å ta de rette valgene, og aldri vil voldta noen. Samtidig håper jeg at mine barn aldri utsettes for noe så grufullt! 0 Siter
studentinna Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Huff, dette er en grusom problemstilling for alle de involverte... Jeg ville ikke vaert noen av disse foreldrene... Jeg gj0r meg bare en tanke, hva fikk gutten til aa gj0re dette? Hvorfor har han ikke skj0nt at der ligger en naturlig grense? Det maa vaere noe galt ett sted,enten i familien, vennekretsen eller rent patologisk (personlighetsforstyrrelse eller noe)... Uansett hva det er saa skremmer det meg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.