Gå til innhold

Mål på ølkasse

Anbefalte innlegg

Gjest Dagens tåpelige
Skrevet

Av en eller annen grunn ble jeg og gubben å diskutere størrelsen på en kasse øl. Jeg mener den er 40X50 cm, han mener den er 35X45 cm.

Har noen en kasse de kan måle? Vi har aldri hatt en ølkasse i huset, så har ingen peiling. Hvem av oss kom nærmest?

Fortsetter under...

Gjest Jeg har ingen kasse
Skrevet

kanskje du finner ut ved å søke på google? :)

Gjest Dagens tåpelige
Skrevet

kanskje du finner ut ved å søke på google? :)

Når jeg søker på "mål, kasse øl" får jeg bare fotball som resultat. Det samme gjelder når jeg bytter ut "mål" med "størrelse".

Den som kommer nærmest bør jo få en kasse øl i gevinst.

Skrevet

Jeg var så heldig å ha en stående her, nå har jeg målt den og den var 30x40 cm...

Gjest dilly
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at det er 35x45. Så da får du kjøpe en kasse til ham.

Skrevet

Når jeg søker på "mål, kasse øl" får jeg bare fotball som resultat. Det samme gjelder når jeg bytter ut "mål" med "størrelse".

Den som kommer nærmest bør jo få en kasse øl i gevinst.

Ølkasser er ikke så vanlige lenger. Ceres kommer i brett på 30. Carlsberg i halvlitre i pappkasser på 12. Ellers er det sixpacks.

Annonse

Gjest Dagens tåpelige
Skrevet

Jeg var så heldig å ha en stående her, nå har jeg målt den og den var 30x40 cm...

Oj.. Er den ikke mer. Da har jeg bommet kraftig og må legge meg som taper. I tillegg må jeg kjøpe en kasse øl til gliset vedsiden av meg :(

Skrevet

Oj.. Er den ikke mer. Da har jeg bommet kraftig og må legge meg som taper. I tillegg må jeg kjøpe en kasse øl til gliset vedsiden av meg :(

Ta et veddemål til før du legger deg, et du vet du vil vinne:) Da kan du legger deg med uavgjort...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...