Gjest Uten bh Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Hva mener du om kvinner som ikke bruker bh? Jeg klarer bare ikke å bruke disse tvangstrøyene! De er pyton å bruke! Noen ganger må en jo bruke disse,-men jeg ser helst å slippe. Hva mener du som mann? Hvordan har du det som kvinne? 0 Siter
flisa Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Jeg gikk uten helt til for bare noen år siden.Nå føler jeg meg for gammel.... 0 Siter
org Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Før jeg ble gravid og fikk barn, brukte jeg sjelden bh. Nå er det helt nødvendig, hvis jeg ikke skal snuble i disse skinnfillene mine. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Før jeg fikk barn, gikk jeg bare med bh de gangene jeg hadde så gjennomsiktig overdel at bhen var synlig. Nå føler jeg meg mest vel med bh. 0 Siter
Gjest fyttegrisen Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Ungjenter som ikke har født/ammet er fine uten BH. 0 Siter
Gjest blue cucumber Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Vel med min bryststørrelse, så hadde det vært svært ubehagelig å ikke bruke BH. Hvis jeg hadde små bryster som ikke hoppet når jeg gikk, så kanskje jeg hadde droppet bh'en. Men om sommeren med singlet og topper, så tror jeg nok at jeg hadde brukt BH,ja. Ikke så gøy om folk ser puppene under. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Som kvinne er jeg personlig definitivt ikke kledd før jeg har på meg BH. Men har ei venninne med store bryster som går uten. Min teori, har du små kan du like å gå uten, har du "kjempestore" likeså, men midt imellom(litt store) "utammete",(c-d) njet. Innrømmer at teorien mangler grundig vitenskapelig dokumentasjon:o) 0 Siter
flisa Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Som kvinne er jeg personlig definitivt ikke kledd før jeg har på meg BH. Men har ei venninne med store bryster som går uten. Min teori, har du små kan du like å gå uten, har du "kjempestore" likeså, men midt imellom(litt store) "utammete",(c-d) njet. Innrømmer at teorien mangler grundig vitenskapelig dokumentasjon:o) Er det ikke helst vortene vi vil skjule? 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Er det ikke helst vortene vi vil skjule? Jo, det, pluss fremheve at vi har bryst, ikke bare tilfeldigvis er litt feit i overkroppen:o) 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Jeg gikk uten helt til for bare noen år siden.Nå føler jeg meg for gammel.... Uten, hjemme og i nærbutikken og sånn, med bh i byen, i selskap osv. Har for store pupper og føler meg for gammal til å gå uten andre steder enn hjemme (og nærbutikken, med jakke eller frakk). 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Kvinner med små faste bryster kan gjerne gå uten,men har man derimot pupper som henger nede ved navlen så er vel de fleste enige om at de burde bruke bh. Jeg føler meg naken uten,så det er noe jeg bare må ha på meg når jeg er ute blandt folk. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Før jeg ble gravid og fikk barn, brukte jeg sjelden bh. Nå er det helt nødvendig, hvis jeg ikke skal snuble i disse skinnfillene mine. haha, skinnfiller!! 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Jeg synes bh må til, men så fort jeg er hjemme så tar jeg den av meg! Gikk uten til jeg var rundt 30år. Tok bare på meg om jeg gikk med gjennomsiktig tøy. Yngre jenter/damer ok uten bh. Litt eldre/ammet-tomt, ta på bh, mener jeg 0 Siter
Gjest ekstremt annonnym Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Som kvinne er jeg personlig definitivt ikke kledd før jeg har på meg BH. Men har ei venninne med store bryster som går uten. Min teori, har du små kan du like å gå uten, har du "kjempestore" likeså, men midt imellom(litt store) "utammete",(c-d) njet. Innrømmer at teorien mangler grundig vitenskapelig dokumentasjon:o) jeg syns det er stygt uten bh, selv om de er faste, og selv om de ikke er større enn en 75 B. Grunnen er at selv faste runde pupper, glir ned litt etter en stund uten bh, og peker ut til siden på en måte. Så enten må du være nesten flat, eller så må du ha både store pupper og stor mage, slik at puppene blir løftet opp av magen og får hvile der... ellers så bør du ta på en bh. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Jeg behøver ikke å bruke Bh, men jeg gjør det for at brystvorten ikke skal synes gjennom klærne. Det hender jeg går uten, hvis jeg har tykke klær på meg. De som har store bryster ser best kledd ut med bh. Kan lett se litt sjuskete ut uten. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Før så brukte jeg bh hele tiden, men det siste året så hører det til unntaket. Jeg er ung og brystene er fortsatt faste og ikke så veldig store (str , så jeg synes det ser like fint ut uten bh, også er det sååå mye mer behagelig å gå uten. 0 Siter
Gjest grøss Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Har en nabo som aldri bruker BH. Synes hun virker enormt sjusket der hun går og slenger med DE daiene under T-skjorta. 0 Siter
Lucretia Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Jeg bruker alltid bh. Med en cup strl F så er det ganske ubehagelig å gå uten. Kun når jeg ligger på siden (f.eks. ser tv liggende på sofaen) er det mer behagelig å ikke ha på bh Men rent estetisk, så vet jeg ikke hva jeg foretrekker. Synes mange passer å gå uten bh, men kanskje ikke alle. Kommer an på klær og setting og sånn. Pleier ikke se så mye på andres pupper likevel 0 Siter
Sofline Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Det kommer an på hvor store pupper du har. Og de skal ikke synes gjennom genseren. 0 Siter
Gjest Host og hark Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 jeg syns det er stygt uten bh, selv om de er faste, og selv om de ikke er større enn en 75 B. Grunnen er at selv faste runde pupper, glir ned litt etter en stund uten bh, og peker ut til siden på en måte. Så enten må du være nesten flat, eller så må du ha både store pupper og stor mage, slik at puppene blir løftet opp av magen og får hvile der... ellers så bør du ta på en bh. Faste pupper i str 75 b holder seg der de skal være, i hvertfall når man er ung. Men det er som sagt snakk om _faste_ pupper. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.