Gå til innhold

Hva mener du...

Anbefalte innlegg

Gjest Uten bh
Skrevet

Hva mener du om kvinner som ikke bruker bh?

Jeg klarer bare ikke å bruke disse tvangstrøyene! De er pyton å bruke!

Noen ganger må en jo bruke disse,-men jeg ser helst å slippe.

Hva mener du som mann?

Hvordan har du det som kvinne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk uten helt til for bare noen år siden.Nå føler jeg meg for gammel....

Skrevet

Før jeg ble gravid og fikk barn, brukte jeg sjelden bh.

Nå er det helt nødvendig, hvis jeg ikke skal snuble i disse skinnfillene mine.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Før jeg fikk barn, gikk jeg bare med bh de gangene jeg hadde så gjennomsiktig overdel at bhen var synlig.

Nå føler jeg meg mest vel med bh.

Gjest fyttegrisen
Skrevet

Ungjenter som ikke har født/ammet er fine uten BH.

Gjest blue cucumber
Skrevet

Vel med min bryststørrelse, så hadde det vært svært ubehagelig å ikke bruke BH. Hvis jeg hadde små bryster som ikke hoppet når jeg gikk, så kanskje jeg hadde droppet bh'en.

Men om sommeren med singlet og topper, så tror jeg nok at jeg hadde brukt BH,ja. Ikke så gøy om folk ser puppene under.

bugge -jenta
Skrevet

Som kvinne er jeg personlig definitivt ikke kledd før jeg har på meg BH.

Men har ei venninne med store bryster som går uten.

Min teori, har du små kan du like å gå uten, har du "kjempestore" likeså, men midt imellom(litt store) "utammete",(c-d) njet.

Innrømmer at teorien mangler grundig vitenskapelig dokumentasjon:o)

Skrevet

Min teori, har du små kan du like å gå uten, har du "kjempestore" likeså, men midt imellom(litt store) "utammete",(c-d) njet.

Er det ikke helst vortene vi vil skjule? :)

bugge -jenta
Skrevet

Er det ikke helst vortene vi vil skjule? :)

Jo, det, pluss fremheve at vi har bryst, ikke bare tilfeldigvis er litt feit i overkroppen:o)

Gjest LucySky
Skrevet

Jeg gikk uten helt til for bare noen år siden.Nå føler jeg meg for gammel....

Uten, hjemme og i nærbutikken og sånn, med bh i byen, i selskap osv.

Har for store pupper og føler meg for gammal til å gå uten andre steder enn hjemme (og nærbutikken, med jakke eller frakk).

Ilovenewyork
Skrevet

Kvinner med små faste bryster kan gjerne gå uten,men har man derimot pupper som henger nede ved navlen så er vel de fleste enige om at de burde bruke bh.

Jeg føler meg naken uten,så det er noe jeg bare må ha på meg når jeg er ute blandt folk.

Gjest pekka
Skrevet

Før jeg ble gravid og fikk barn, brukte jeg sjelden bh.

Nå er det helt nødvendig, hvis jeg ikke skal snuble i disse skinnfillene mine.

haha, skinnfiller!! ;)

Gjest pekka
Skrevet

Jeg synes bh må til, men så fort jeg er hjemme så tar jeg den av meg! Gikk uten til jeg var rundt 30år. Tok bare på meg om jeg gikk med gjennomsiktig tøy.

Yngre jenter/damer ok uten bh. Litt eldre/ammet-tomt, ta på bh, mener jeg :)

Gjest ekstremt annonnym
Skrevet

jeg syns det er stygt uten bh, selv om de er faste, og selv om de ikke er større enn en 75 B. Grunnen er at selv faste runde pupper, glir ned litt etter en stund uten bh, og peker ut til siden på en måte.

Så enten må du være nesten flat, eller så må du ha både store pupper og stor mage, slik at puppene blir løftet opp av magen og får hvile der... ellers så bør du ta på en bh.

;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg behøver ikke å bruke Bh, men jeg gjør det for at brystvorten ikke skal synes gjennom klærne. Det hender jeg går uten, hvis jeg har tykke klær på meg.

De som har store bryster ser best kledd ut med bh. Kan lett se litt sjuskete ut uten.

Mary Poppins
Skrevet

Før så brukte jeg bh hele tiden, men det siste året så hører det til unntaket. Jeg er ung og brystene er fortsatt faste og ikke så veldig store (str B), så jeg synes det ser like fint ut uten bh, også er det sååå mye mer behagelig å gå uten.

Gjest grøss
Skrevet

Har en nabo som aldri bruker BH. Synes hun virker enormt sjusket der hun går og slenger med DE daiene under T-skjorta.

Skrevet

Jeg bruker alltid bh. Med en cup strl F så er det ganske ubehagelig å gå uten. Kun når jeg ligger på siden (f.eks. ser tv liggende på sofaen) er det mer behagelig å ikke ha på bh :)

Men rent estetisk, så vet jeg ikke hva jeg foretrekker. Synes mange passer å gå uten bh, men kanskje ikke alle. Kommer an på klær og setting og sånn. Pleier ikke se så mye på andres pupper likevel :P

Skrevet

Det kommer an på hvor store pupper du har. Og de skal ikke synes gjennom genseren.

Gjest Host og hark
Skrevet

jeg syns det er stygt uten bh, selv om de er faste, og selv om de ikke er større enn en 75 B. Grunnen er at selv faste runde pupper, glir ned litt etter en stund uten bh, og peker ut til siden på en måte.

Så enten må du være nesten flat, eller så må du ha både store pupper og stor mage, slik at puppene blir løftet opp av magen og får hvile der... ellers så bør du ta på en bh.

;)

Faste pupper i str 75 b holder seg der de skal være, i hvertfall når man er ung.

Men det er som sagt snakk om _faste_ pupper.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...