Gjest dollie Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Og da mener jeg ikke muskulært, men psykisk. Har alltid hatt problemer med konfrontasjoner, og latt slikt gå inn på meg selv om det ikke er personlig, men tidligere har det heller ikke vært så vanskelig å koble ut og kommer over dette når stormen har lagt seg. Jeg snakker primært om jobb nå. Har møtt mange rare folk og utfordringer de stedene jeg har vært ansatt. Og altså konflikter. Én sjef var nok ikke helt god, fant etterhvert ut at 18 assistenter hadde sluttet hos henne de siste 1,5 årene før jeg kom dit - og hun hadde bare 2 ansatte til enhver tid. Så selv om problemene der ikke skyldes meg, så forfølger de meg. På neste arbeidsplass ble jeg utsatt for et svært grovt overtramp, som ingen ville ta ansvar for. Ledelsen vedkjente seg bare såvidt at hendelsen hadde skjedd, enda de skrev en full feilrapport på saken. Mye baluba, hvor de fikk vinklet problemet over på meg og min person. I nåværende jobb har jeg også utfordringer, av en annen art. Jobber også nå på en liten plass med bare 3 ansatte, og vi er her til litt ulike tider. Problemet er den ene av kollegene. Hun er vanvittig sur. Kommentarene hennes kan være så surmagede at det ikke er til å tro, og oppførselen deretter. Det har vært tatt opp med ledelsen, hun har sagt seg villig til forbedring, men jeg ser ikke tegn til det. Jeg er blitt redd henne, redd for konfrontasjon, redd for å spørre henne om den minste ting, fordi jeg ikke aner hvordan hun vil reagere. Jeg har aldri vært annet en hyggelig og vennlig i mine henvendelser til henne, mens hun har vanvittige humørsvingninger.... ....og selv om jeg innser at mange av mine negative erfaringer ikke har med _meg_ som sådan å gjøre, så går det inn på meg. Jeg får angstanfall med svetting og hjertebank, pusteproblemer, menstruasjonsforstyrrelser... Jeg er vanligvis en svært blid og optimistisk person, men jeg merker jeg rett og slett mister all gnist av dette! Hvordan distansere seg fra mennesker som gjør hverdagen sur? Det gikk greit en stund, men nå som vi har jobbet sammen ca et år, og ting til dels er forverret, så får jeg problemer med å holde ut. Selv om jeg trives veldig godt med jobben som sådan. Tips mottas med stor takk. 0 Siter
Gjest I ny jobb Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Har du overtatt min gamle arbeidsplass???3 ansatte og en drittsur, manipulerede daglig leder???Jeg jobbet et likt sted for ca 1 år siden.Men jeg orket ikke mer.Gruet meg til enhver samtale med vedkommende.Fikk angst og hadde det ikke bra.Så jeg sluttet.Og i dag er jeg i en ny jobb.her er vi mange ansatte.Jeg tror aldri jeg mer kommer til å tørre jobbe med få ansatte.Det er så sårbart og man føler seg veldig alene. Ikke bli for lenge, du blir bare ødelagt, og det er vel ikke kjerringa verdt??? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.