Gå til innhold

Vekt og alder

Anbefalte innlegg

Gjest sammenheng?
Skrevet

Er det mulig for en kvinne og få tilbake samme figur som da hun var yngre? Eller forandrer kroppen seg at man aldri kan komme ned i den str man var i når man var 18-20 igjen?

Jeg vil gjerne ned 5 kilo selv om jeg ikke er overvektig, for jeg likte meg bedre da, men er usikker på om det faktisk går. Virker som jeg bare blir større når jeg trener, akkurat som musklene vosker og jeg uansett ikke får rompa i bukser fra da.

Hvis det ikke går trenger jeg ikke streve med det vet du;o)

Videoannonse
Annonse
Gjest tror jeg..
Skrevet

Vil tro du kan oppnå tidligere vekt, men mener at hoftene kommer høyere opp med alder :) Så om du kommer inn i de buksene så må du kanskje regne med litt forandring?

Skrevet

Jeg kommer fortsatt inn i klær jeg brukte da jeg var 18-20 i hvertfall. Jeg er 36 nå. Jeg var tynn både da og nå.

Skrevet

Det er nok fullt mulig, men det skal vel kanskje mye til for at du får igjen samme figur. Kroppen modnes jo, noe som er svært flott det også.

Alderen gjør jo sitt til at du "siger" litt. Ikke er det sikkert at det er så pent at du blir like slank som da du var 20 heller.

Trening gjør at du blir større, musklene øker i størrelse og sånn sett blir det verre å komme inn i de samme buksene.

Muskler veier mer enn fett også.

Gjest tiden kommer
Skrevet

Leste at Wenche Foss "klaget" over at kroppen var så forandret fra da hun var ung, selv om hun veide akkurat det samme i dag som den gang.

Så regn med forandring, ja.

Gjest sammenheng?
Skrevet

Jeg kommer fortsatt inn i klær jeg brukte da jeg var 18-20 i hvertfall. Jeg er 36 nå. Jeg var tynn både da og nå.

Godt å høre, da er det håp:) Jeg var skikkelig spinkel før da, så jeg må vel regne med litt mer kjøtt på beina antar jeg.

Gjest LucySky
Skrevet

Leste at Wenche Foss "klaget" over at kroppen var så forandret fra da hun var ung, selv om hun veide akkurat det samme i dag som den gang.

Så regn med forandring, ja.

Uansett hvor tynn eller tykk: Kroppens sakte sig mot anklene.

:)

Skrevet

Jeg har samme vekt nå som for nesten 20 år siden. (Men jeg måtte ta litt tak i det for et par års tid siden).

Men formen på kroppen endrer seg litt.

Gjest gomle
Skrevet

Jeg veier det samme for jeg gjorde for 20 år siden, og før jeg fikk tre barn. Men kroppen har forandret seg litt likevel da, selv om jeg er flink til å trene. (er 36 år)

Skrevet

Rart det der. JEg har gått andre veien, og veier nå mindre enn jeg gjorde da jeg var yngre.

sarah bernard
Skrevet

Tenker at det gjerne avhenger av hvor gammel du er i dag, jeg? Er du i tyveårene ennå, så tenker jeg at det skal gå greit.

Mrk: dette er bare mine antakelser.

Gjest c-lin
Skrevet

Jeg veier 53 kg, +/- 2 kg, som jeg alltid har gjort.

Eneste forskjellen er at jeg må stramme opp bh-stroppene mer enn tidligere... For at puppene skal være der de alltid har vært.

Skrevet

Godt å høre, da er det håp:) Jeg var skikkelig spinkel før da, så jeg må vel regne med litt mer kjøtt på beina antar jeg.

Jeg er kanskje ikke gammel nok enda? Ser jo ut til at en del får "alderstillegg" når de nærmer seg 50, og dit har jeg jo en god del år igjen til jeg kommer da. ;-)

Nå varierer vekta mellom ca 58 og 62 kg og det gjorde den da jeg var 18-20 år også. Jeg er 177 høy.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...