Gå til innhold

Filmtittel????

Anbefalte innlegg

Gjest Ellipse
Skrevet

Uhm, hvordan skal jeg forklare dette...Det er en film jeg har lyst til å se, men absolutt ikke kommer på hva heter! Utenpå er det ei jente/dame som sitter på en gressplen, tror jeg. Hun har rødbrunt hår til skuldrene. (husker selvfølgelig ikke navnet hennes heller). Muligens finnes det en mann der også. Filmtittelen er skrevet med spesiell skrifttype, tre-lignende?? Det er en romantisk drama(?)film. Den er kanskje 4 år gammel..Oi, hvordan i alle dager skal noen kunne vite hvilken dette er da..irriterende, altså. Har du likevel, mot alle odds, et forslag, så kom gjerne med det!!

Videoannonse
Annonse
hare1365380455
Skrevet

Husker du hva en av skuespillerene heter?

Gjest Ellipse
Skrevet

Husker du hva en av skuespillerene heter?

Nei, dessverre:( Hadde jeg visst det, kunne jeg jo tatt et websøk på hvilke filmer vedkommende har gjort. Da hadde det vært enkelt. Nå er det vel mildest sagt umulig. Får vel gå på videosjappa og lete meg gjennom alle dramafilmene de har...

hare1365380455
Skrevet

Nei, dessverre:( Hadde jeg visst det, kunne jeg jo tatt et websøk på hvilke filmer vedkommende har gjort. Da hadde det vært enkelt. Nå er det vel mildest sagt umulig. Får vel gå på videosjappa og lete meg gjennom alle dramafilmene de har...

Har du sett filmen før?

Gjest Ellipse
Skrevet

Har du sett filmen før?

Ikke det heller

hare1365380455
Skrevet

Ikke det heller

Ok, får håper noen kan hjelpe deg!

Gjest Ellipse
Skrevet

Ok, får håper noen kan hjelpe deg!

Tviler på det, men går jo an å prøve;-9

Skrevet

Kan det være Big Fish???? Bokstavene er formet som trær og skuespillerinnen heter Jessica Lange

Gjest Ellipse
Skrevet

Kan det være Big Fish???? Bokstavene er formet som trær og skuespillerinnen heter Jessica Lange

JAAAAAA! DET var det!!! Big Fish! Tusen, tusen takk! Det er utrolig, hvordan skal jeg få takket deg? You made my day:-D

bugge -jenta
Skrevet

Den filmen likte jeg kjempegodt. Litt merkelig sak, men mannen min og jeg ble helt forgapt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...