Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest niini
Skrevet

Jeg skal i bryllup til min bror. Hans kommende kone ba meg kjøpe en gave som koster 3000,-. Jeg kan spleise med en av de andre gjestene, men ikke flere enn det, for da får de så få gaver sa hun.

Jeg ble litt irritert, men har ikke turt å si noe. For meg er 1500 veldig mye penger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om hans kommende kone gifter seg for gavene sin skyld...

Gjest gilmore girl
Skrevet

Hun var frekk!

Vi fikk få gaver, og de var heller ikke så dyre. Jeg tror ingen gaver kostet over 2000 (de fleste lå på rundt 500).

Kjøp det du vil.

Skrevet

For meg høres det ut som om hun har misforstått noe.

Man _ønsker_ seg gaver, man _bestiller_ dem ikke.

kakki1365380609
Skrevet

Det er grådig, synes jeg ja. Kjøp det økonomien tillater og gi dem et flott kort. Så får hun heller tenke det hun vil om saken.

Skrevet

Ja, grådig. Fytti katta for ei dame! Man kan da ikke diktere hva man skal få i bryllupsgave eller hvor mye det skal koste!

Du bør kjøpe gave etter din egen lommebok.

Gjest til svigerinnen
Skrevet

si det til broren din og spør om han er sikker på at han vil gifte seg med henne :-)

fra spøk til alvor: jeg hadde ikke oppfylt hennes ønsker der, jeg hadde kjøpt en gave til dem begge, men som passet best til broren min

Skrevet

Jeg er nesten målløs. Det der var jo utrolig frekt og grådig ja.

Man krever ikke gaver, det er noe man ønsker seg. Og man forventer ikke gaver i en bestemt prisklasse heller.

Skrevet

Hallo!? Det er det frekkeste jeg har hørt! Bare på trass hadde jeg hatt skikkelig lyst til å gitt dem noe juggel fra Nille til 39,50! Sånt gjør man bare ikke! Gi det som passer for deg og din lommebok du.

Skrevet

Støtter de andre her. Kjøp noe billig dritt. Så kan du heller gi din bror noe ordentlig i ettertid.

"............................................"

Gjest synes jeg
Skrevet

Nei du er ikke grådig.

Selv om jeg har svært god råd, ville jeg synes dette var helt urimelig oppførsel.

Skrevet

jeg kom til å tenke på hun som ga sønnen sin ny frakk i bryllupet - hehe, hun likte ikke bruden. svigerdatra.

Skrevet

Nei du er ikke grådig.

Selv om jeg har svært god råd, ville jeg synes dette var helt urimelig oppførsel.

det var vel bruden som var grådig?

laguna1365380434
Skrevet

:-o

Jupp, det var grådig det! Jeg hadde nektet å bli kommandert til gavekjøp i den prisklassen. Kjøp noe du har råd til du.

En annen ting er at jeg ikke hadde hatt særlig lys til å kjøpe noe til bruden i det hele tatt, etter den slags meldinger!

Skrevet

HALLO - vi ØNSKER oss gaver, vi BER ikke om det.

Kjøp gavekort i butikken du får kjøpt det de ønsker seg. Da gir du den summen som passer for deg. Evt. spleis med flere. Det er ditt valg.

Skrevet

Hadde satt henne på plass med engang jeg!! Sagt at det er noe dere ordner og som ikke hun har noe med

-Vanlig å gi 500kr i vår familie, det hadde jeg sagt til henne.

Gjest frutty
Skrevet

Jeg er nesten målløs. Det der var jo utrolig frekt og grådig ja.

Man krever ikke gaver, det er noe man ønsker seg. Og man forventer ikke gaver i en bestemt prisklasse heller.

Da vi giftet oss sa vi at alle var velkommen uten gaver. Vi var bare glad for at vi fikk hverandre vi.

Vi ønsket ikke oss noe mer.

Men noen av gjestene satt i gang en innsamling og vi fikk penger som vi kunne velge og betale festen med eller reise på tur for.

I stede gav vi dem til en organisasjon. Etter vi hadde snakket med alle gjestene om det.

Skrevet

Jeg hadde kjøpt noe annet på ren trass.

Jeg synes det er ganske frekt, ihvertfall i min verden, å be om å få en bestemt gave. Det er greit å legge ut en ønskeliste, slik at folk får noen tips til hva de kan kjøpe, men å _kreve_ en bestemt gave til 3000 kroner av en bestemt person høres litt drøyt ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...