Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Starling
Skrevet

Det er jaggu meg det frekkeste jeg har hørt! Og så bare kunne spleise med en person, for ellers får de så lite gaver? Hadde aldri i mine villeste fantasier fått meg til å si noe sånt, er hun ikke helt god hun der?

Hadde ikke unnet henne gleden av å få den "bestilte" gaven, nei! Kjøp heller noe fint til broren din som bare han blir glad for, he he.

Videoannonse
Annonse
Kvinnen med utopiene
Skrevet

Går det an?

Jeg henger meg på de andre her, kjøp det du har lyst til og det du føler du har råd til.

Det får være grenser til frekkhet da!

Skrevet

Det er det frekkeste! Man ber da ikke folk kjøpe gaver. Man ønsker seg gaver, men kommanderer da ikke! Hadde mistet helt lysten til å kjøpe noe jeg da. Spør hun igjen sier du bare at du har planene klare og har bestemt gaven du vil gi.

Vi hadde en ønskeliste, men det var etter sterkt press fra omgivelsene. De fineste gavene var de personlige, synes jeg. Vi fikk alt fra Yokkapalme til koselige arveting med høy affeksjonsverdi. Men nå er heller ikke vi materialister. Kunne ikke falle meg inn å be min svoger om noe sånt! Nei makan!

Hva sier broren din om dette da? Om hva sier resten av familien? Ville vel tro at et så dyrt "krav" hadde blitt formidlet foreldrene og ikke søsteren!

Kjøp noe du ønsker å gi, du. Broren din vet vel at du ikke har all verdens god råd heller.

Gjest pekka
Skrevet

Jøsses, dette er toppen på frekkhet. Gi gavekort på ica isteden! ;)

Gjest LOTUS78
Skrevet

Gifter hun seg for gavenes skyld?

Jeg har hørt om ungdommer som konfirmerer seg for gavenes skyld, men denne var faktisk ny for meg.

Makan til frekkhet har jeg aldri hørt før.

Gjest midia
Skrevet

Hadde jeg vært deg så hadde jeg kjøpt to handduker i gave på pur faanskap.

Skrevet

Hun høres grådig ut ja, og ikke minst veldig frekk.

Gjest niini
Skrevet

Det er det frekkeste! Man ber da ikke folk kjøpe gaver. Man ønsker seg gaver, men kommanderer da ikke! Hadde mistet helt lysten til å kjøpe noe jeg da. Spør hun igjen sier du bare at du har planene klare og har bestemt gaven du vil gi.

Vi hadde en ønskeliste, men det var etter sterkt press fra omgivelsene. De fineste gavene var de personlige, synes jeg. Vi fikk alt fra Yokkapalme til koselige arveting med høy affeksjonsverdi. Men nå er heller ikke vi materialister. Kunne ikke falle meg inn å be min svoger om noe sånt! Nei makan!

Hva sier broren din om dette da? Om hva sier resten av familien? Ville vel tro at et så dyrt "krav" hadde blitt formidlet foreldrene og ikke søsteren!

Kjøp noe du ønsker å gi, du. Broren din vet vel at du ikke har all verdens god råd heller.

Min bror er en veldig stille og rolig person som gjør lite av seg. Jeg vil ikke si eller gjøre noe slik at han får trøbbel med henne.

Nå som jeg har lest alle svarene jeg har fått må jeg revurdere gaveinnkjøpet. Jeg har gått rundt og vært irritert for meg selv uten å dele det med andre enn dere. Nå ser jeg jo at hun er både frekk og grådig. Å kjøpe en Nille-gave frister veldig, må tenke litt på det.

Jeg er glad jeg spurte dere :) Takk for svar til alle!

Skrevet

I alle dager - hun har da ikke noe med å legge føring hverken på hvor mye penger du bruker eller hvor mange eller få du spleiser med.

Er hun så rar på andre områder også?

Gjest Debra irl
Skrevet

wow. den dama har baller. jøje meg. frekt ja? veldig også!!

Mrs. Wallace
Skrevet

Gud hjelpe meg, dama er jo helt uten folkeskikk.

Et sånt krav hadde jeg aldri giddet å imøtekomme.

Skrevet

Min bror er en veldig stille og rolig person som gjør lite av seg. Jeg vil ikke si eller gjøre noe slik at han får trøbbel med henne.

Nå som jeg har lest alle svarene jeg har fått må jeg revurdere gaveinnkjøpet. Jeg har gått rundt og vært irritert for meg selv uten å dele det med andre enn dere. Nå ser jeg jo at hun er både frekk og grådig. Å kjøpe en Nille-gave frister veldig, må tenke litt på det.

Jeg er glad jeg spurte dere :) Takk for svar til alle!

Du gjør nok fornuftig i å ikke sette broren din i en vanskelig posisjon.

Selv om din kommende svigersøster (høres koseligere ut enn svigerinne) her virket litt i frekkeste laget, så er hun jo den kvinnen broren din har valgt å dele livet sitt med, så hun har sikkert uendelig mange gode sider også ;o)

Ønsker deg hvertfall lykke til med kjøpet og med bryllupet!

Skrevet

Med en sånn holdning ville nok gaven fra meg fått en adskillig lavere verdi. At det går an!

Gjest fridalida
Skrevet

Dette er bortimot det frekkeste jeg har hørt! Tror nesten dette er et tulleinnlegg?

Hvis ikke:

Svigerinnen din har INGENTING med å bestemme hva du skal kjøpe, hvem du skal spleise med eller hvor mye penger du skal bruke!

Hun skal være glad for at folk kommer, og for at de gir gaver i det hele tatt.

Vi gir ca 1000 til søsken ved store anledninger, og det har jeg inntrykk av er i overkant av hva andre gir, i vår vennekrets, i alle fall.

Gjest niini
Skrevet

I alle dager - hun har da ikke noe med å legge føring hverken på hvor mye penger du bruker eller hvor mange eller få du spleiser med.

Er hun så rar på andre områder også?

Ja, dessverre.. Stort sett dreier det seg alltid om penger. De bor et godt stykke unna meg. Jeg tør ikke dra dit uten flere bæreposer mat. I tillegg må jeg spleise på middager hun lager. Min bror tør ikke å si noe, jeg vet ikke engang om han vet alle pengene hun drar ut av folk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...