Gå til innhold

Nummeret til eksen på telefonen

Anbefalte innlegg

Gjest den nye kjæresten
Skrevet

Hvis kjæresten din og eksen h*ns har kontakt ca 2-4 ganger i året (møtes tilfeldig eller tar en kopp kaffe), er det da ok at kjæresten din har nr til eksen på mobilen?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

15

• laguna1365380434

8

• Klara Q

2

• Angelica :o)

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Manna28
Skrevet

Ja hvorfor ikke?? Går vel an å være venner for det. Ser ikke noe problem i det. Man må da kunne h telefonnummeret til hvem man vil uansett synes jeg.

laguna1365380434
Skrevet

Forøvrig er det Ok at kjæresten min har hvem han vil på mobilen. Det er hans mobil..;-)

Skrevet

Ja, men det betyr ikke at jeg hadde likt det noe særlig ;)

Skrevet

Hvis du ikke har noen psykotiske sjalusiproblemer med at de har kontakt 2-4 ganger i året - mener du at h*n da skal måtte lete i telefonkatalogen hver gang de skal avtale en kaffe? *Rister på hodet*

"............................................."

fuji1365380447
Skrevet

Jeg har i allefall nummeret til flere ekser på min telefon.

Det har aldri falt meg inn at det skulle være noe galt i dèt.

Regner da med at kjæresten min har nr. til sin(e) ekser også. Men jeg har aldri skjekket...

Gjest mitt syn
Skrevet

Hvis det førstes var sånn at de holder kontakten og avtaler å ta kaffe sammen så måtte det vel vært greit å lagre nummeret også. Uansett så husker de sikkert nummeret da men.

Sånn jeg ser det er det forøvrig ingen vits å ha sånn kontakt med ekser da om de ikke har felles barn, eller er i hverandres omgangskrets uansett. En ex er en ex, og fortid. En ex kan aldri bli "bare" en venn slik jeg ser det.

Skrevet

Jeg rydder ikke akkurat ofte opp i nr. på mobilen, så det kunne jeg nok ikke forlangt av andre heller. Synes derfor det er OK.

Gjest mitt syn
Skrevet

Hvis du ikke har noen psykotiske sjalusiproblemer med at de har kontakt 2-4 ganger i året - mener du at h*n da skal måtte lete i telefonkatalogen hver gang de skal avtale en kaffe? *Rister på hodet*

"............................................."

Hvorfor er det psykotisk sjalusi å ikke se helt poenget i at man skal treffe en man har valgt å ikke være sammen med mer sånn? Er man ikke ferdig med ekser?

Skrevet

Hvis det førstes var sånn at de holder kontakten og avtaler å ta kaffe sammen så måtte det vel vært greit å lagre nummeret også. Uansett så husker de sikkert nummeret da men.

Sånn jeg ser det er det forøvrig ingen vits å ha sånn kontakt med ekser da om de ikke har felles barn, eller er i hverandres omgangskrets uansett. En ex er en ex, og fortid. En ex kan aldri bli "bare" en venn slik jeg ser det.

Veldig enig med deg.

Gjest pekka
Skrevet

Jeg synes du skal snakke med din kjære. Snakk ut om følelsene rundt eksen og bli ferdig med det. Hvis man mistenker at noe er galt, så er det ikke bra at han har nr til eks, derfor -prat.

Gjest den nye kjæresten
Skrevet

Jeg synes du skal snakke med din kjære. Snakk ut om følelsene rundt eksen og bli ferdig med det. Hvis man mistenker at noe er galt, så er det ikke bra at han har nr til eks, derfor -prat.

jeg føler meg trygg på kjæresten min, men bare lurer på hva som er vanlig....... :0)

Skrevet

Hvorfor er det psykotisk sjalusi å ikke se helt poenget i at man skal treffe en man har valgt å ikke være sammen med mer sånn? Er man ikke ferdig med ekser?

Fordi du ikke kan diktere hvordan slikt er for andre. Det er like naturlig å ha et normalt forhold til en eks, som det er å unngå vedkommende for resten av livet. Og hvis noen har et så godt forhold i ettertid at de kan møtes i ny og ned, så kan hverken du eller andre komme og presse deres motstridende (og ganske så barnslige) syn på vedkommende.

Hadde madamen kicket på at jeg møtte en eks et par ganger i året (sannsynligvis også sammen med madamen), så hadde hun fått valget mellom å godta normal menneskelig adferd, eller å pelle seg vekk.

Slik barnslig og fjollete sjalusi hører fjortenårsalderen til, og burde ikke aksepteres i noen andre tilfeller.

".........................................."

Skrevet

"Sånn jeg ser det er det forøvrig ingen vits å ha sånn kontakt med ekser da om de ikke har felles barn, eller er i hverandres omgangskrets uansett. En ex er en ex, og fortid. En ex kan aldri bli "bare" en venn slik jeg ser det."

For deg, ja. Men er det umulig å forestille deg at det kan være annerledes for mange andre?

".........................................."

Gjest tormodsen
Skrevet

jeg føler meg trygg på kjæresten min, men bare lurer på hva som er vanlig....... :0)

Tror mange gutter særlig ikke sletter numrene til de de har knullet tidligere. Da får de seg lettere ett knull den dagen det skjærer seg med dama.

Skrevet

Nå er jeg hovedsaklig imot ekser, men det er jo mange grunnen til at man ble ekser.

Det kan være at de rett og slett ikke passet som kjærester, bedre som venner.

Mange faktorer som spiller inn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...