Gjest den nye kjæresten Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Hvis kjæresten din og eksen h*ns har kontakt ca 2-4 ganger i året (møtes tilfeldig eller tar en kopp kaffe), er det da ok at kjæresten din har nr til eksen på mobilen? 0 Siter
Gjest Manna28 Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Ja hvorfor ikke?? Går vel an å være venner for det. Ser ikke noe problem i det. Man må da kunne h telefonnummeret til hvem man vil uansett synes jeg. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Forøvrig er det Ok at kjæresten min har hvem han vil på mobilen. Det er hans mobil..;-) 0 Siter
Cinnamona Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Ja, men det betyr ikke at jeg hadde likt det noe særlig 0 Siter
Prozak Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Hvis du ikke har noen psykotiske sjalusiproblemer med at de har kontakt 2-4 ganger i året - mener du at h*n da skal måtte lete i telefonkatalogen hver gang de skal avtale en kaffe? *Rister på hodet* "............................................." 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Jeg har i allefall nummeret til flere ekser på min telefon. Det har aldri falt meg inn at det skulle være noe galt i dèt. Regner da med at kjæresten min har nr. til sin(e) ekser også. Men jeg har aldri skjekket... 0 Siter
Gjest mitt syn Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Hvis det førstes var sånn at de holder kontakten og avtaler å ta kaffe sammen så måtte det vel vært greit å lagre nummeret også. Uansett så husker de sikkert nummeret da men. Sånn jeg ser det er det forøvrig ingen vits å ha sånn kontakt med ekser da om de ikke har felles barn, eller er i hverandres omgangskrets uansett. En ex er en ex, og fortid. En ex kan aldri bli "bare" en venn slik jeg ser det. 0 Siter
Speak Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Jeg rydder ikke akkurat ofte opp i nr. på mobilen, så det kunne jeg nok ikke forlangt av andre heller. Synes derfor det er OK. 0 Siter
Gjest mitt syn Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Hvis du ikke har noen psykotiske sjalusiproblemer med at de har kontakt 2-4 ganger i året - mener du at h*n da skal måtte lete i telefonkatalogen hver gang de skal avtale en kaffe? *Rister på hodet* "............................................." Hvorfor er det psykotisk sjalusi å ikke se helt poenget i at man skal treffe en man har valgt å ikke være sammen med mer sånn? Er man ikke ferdig med ekser? 0 Siter
Cinnamona Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Hvis det førstes var sånn at de holder kontakten og avtaler å ta kaffe sammen så måtte det vel vært greit å lagre nummeret også. Uansett så husker de sikkert nummeret da men. Sånn jeg ser det er det forøvrig ingen vits å ha sånn kontakt med ekser da om de ikke har felles barn, eller er i hverandres omgangskrets uansett. En ex er en ex, og fortid. En ex kan aldri bli "bare" en venn slik jeg ser det. Veldig enig med deg. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Jeg synes du skal snakke med din kjære. Snakk ut om følelsene rundt eksen og bli ferdig med det. Hvis man mistenker at noe er galt, så er det ikke bra at han har nr til eks, derfor -prat. 0 Siter
Gjest den nye kjæresten Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Jeg synes du skal snakke med din kjære. Snakk ut om følelsene rundt eksen og bli ferdig med det. Hvis man mistenker at noe er galt, så er det ikke bra at han har nr til eks, derfor -prat. jeg føler meg trygg på kjæresten min, men bare lurer på hva som er vanlig....... :0) 0 Siter
Prozak Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Hvorfor er det psykotisk sjalusi å ikke se helt poenget i at man skal treffe en man har valgt å ikke være sammen med mer sånn? Er man ikke ferdig med ekser? Fordi du ikke kan diktere hvordan slikt er for andre. Det er like naturlig å ha et normalt forhold til en eks, som det er å unngå vedkommende for resten av livet. Og hvis noen har et så godt forhold i ettertid at de kan møtes i ny og ned, så kan hverken du eller andre komme og presse deres motstridende (og ganske så barnslige) syn på vedkommende. Hadde madamen kicket på at jeg møtte en eks et par ganger i året (sannsynligvis også sammen med madamen), så hadde hun fått valget mellom å godta normal menneskelig adferd, eller å pelle seg vekk. Slik barnslig og fjollete sjalusi hører fjortenårsalderen til, og burde ikke aksepteres i noen andre tilfeller. ".........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Hvis det førstes var sånn at de holder kontakten og avtaler å ta kaffe sammen så måtte det vel vært greit å lagre nummeret også. Uansett så husker de sikkert nummeret da men. Sånn jeg ser det er det forøvrig ingen vits å ha sånn kontakt med ekser da om de ikke har felles barn, eller er i hverandres omgangskrets uansett. En ex er en ex, og fortid. En ex kan aldri bli "bare" en venn slik jeg ser det. "Sånn jeg ser det er det forøvrig ingen vits å ha sånn kontakt med ekser da om de ikke har felles barn, eller er i hverandres omgangskrets uansett. En ex er en ex, og fortid. En ex kan aldri bli "bare" en venn slik jeg ser det." For deg, ja. Men er det umulig å forestille deg at det kan være annerledes for mange andre? ".........................................." 0 Siter
Gjest tormodsen Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 jeg føler meg trygg på kjæresten min, men bare lurer på hva som er vanlig....... :0) Tror mange gutter særlig ikke sletter numrene til de de har knullet tidligere. Da får de seg lettere ett knull den dagen det skjærer seg med dama. 0 Siter
Excelsion Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Hvorfor er det psykotisk sjalusi å ikke se helt poenget i at man skal treffe en man har valgt å ikke være sammen med mer sånn? Er man ikke ferdig med ekser? Nå er jeg hovedsaklig imot ekser, men det er jo mange grunnen til at man ble ekser. Det kan være at de rett og slett ikke passet som kjærester, bedre som venner. Mange faktorer som spiller inn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.