Line Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Reiser til Alanya i høstferien sammen med barna. Har aldri vært i det landet før, har rett og slett ikke peiling på kulturen der i det hele tatt. Hva finnes av aktiviteter der? Basseng er i boks, skal bo på et veldig ok leilighetshotell. Ting vi bør få med oss eller unngå? Fortell, fortell! ) 0 Siter
Gjest Aldri mer for min del.. Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Kjøp kald drikke på flyplassen om mulig!!! LAAAANG bussreise, varm, og i drittbusser! Men koselig når man kommer frem da. Ta en tur opp på borgen oevr kleopatrastranden. Fint der! 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 *Det er en vannpark litt utenfor byen som er grei å tilbringe en dag i. Husker ikke hva den heter, men det arrangeres massevis av med turer dit. *En resturant som het Ottomans server Tyrkiske småretter, en vinner for meg iallefall. *Masse penger til shopping:) Og god plass i kofferten. *Vær forberedt på alle "innkasterne" utenfor resturantene. Vi brukte å si at vi allerede hadde spist. *Legg vann i frysedelen på kjøleskapet om dere får det, det smelter fort nok, og kaldt vann er et must der nede. *Et lite tau du kan binde opp på verandaen er greit for å henge opp badetøy og annen vask på. Ellers stortrivdes jeg der nede:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.