Gjest jeg skal på tur:) Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Noen som har vært der? Vi skal dit i august, er det noen som har noen tips til hva man bør gjøre/se når vi er på Mallorca? Ps. Hvordan likte du stedet? 0 Siter
Gjest jeg skal på tur:) Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Alcudia heter det vel egentlig, en liten skriveleif der;) 0 Siter
Prozak Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Mye pent å se på rundt på øya - grottevandringer, fin natur etc. Lei en bil og kjør rundt - ta en tur til Palma. Totalt sett synes jeg Mallorca er dønn kjedelig, men det er pent der. "............................................" 0 Siter
Lucretia Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Var der mye da jeg var liten. En gang leide vi en toppløs jeep og kjørte rundt. Til bl.a. et hus hvor Chopin hadde bodd, det var veldig fint der. Husker ikke hva stedet heter da, men går vel an å finne ut 0 Siter
muriel Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Spørs om dere er bare voksne eller har med barn. Dragegrottene er uansett verdt et besøk. Har dere unger med, er det en flott badepark der + marineland (med seler, delfiner etc + bademuligheter for de små) Dette var det jeg foretok meg av utflukter da jeg hadde ungene med. Da jeg var alene, bodde og shoppet jeg i Palma, og satt ellers på balkongen og leste og drakk vin. 0 Siter
Gjest amparro... Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Mye pent å se på rundt på øya - grottevandringer, fin natur etc. Lei en bil og kjør rundt - ta en tur til Palma. Totalt sett synes jeg Mallorca er dønn kjedelig, men det er pent der. "............................................" Kjdelig...!!! Har du vært i palma by?? Det er en by på størrelse med Oslo, men med utrolig mye bedre utvalg i det du måtte ønske.... Utestedene er "hippe" og Oslo blir kjedelig i sammenlikning. Du må mene at Alcudia er kjedelig.... ikke Mallorca over et. Da tror jeg i så fall du ikke har sett mye av øya. 0 Siter
Prozak Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Kjdelig...!!! Har du vært i palma by?? Det er en by på størrelse med Oslo, men med utrolig mye bedre utvalg i det du måtte ønske.... Utestedene er "hippe" og Oslo blir kjedelig i sammenlikning. Du må mene at Alcudia er kjedelig.... ikke Mallorca over et. Da tror jeg i så fall du ikke har sett mye av øya. Jeg har vel ikke sagt at Palma de Mallorca er kjedelig? Jeg sa at Mallorca i sin helhet er ganske kjedelig. "............................................" 0 Siter
Gjest amparro... Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Jeg har vel ikke sagt at Palma de Mallorca er kjedelig? Jeg sa at Mallorca i sin helhet er ganske kjedelig. "............................................" Ja, det er jo også en måte å si det på :-) På Mallorca får du alt, fra det kejdelige til det absolutt _ikke_ kjedelige... Du har bare ikke oppdaget det :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Ja, det er jo også en måte å si det på :-) På Mallorca får du alt, fra det kejdelige til det absolutt _ikke_ kjedelige... Du har bare ikke oppdaget det :-) Selvfølgelig. Det er bra du vet så mye bedre enn meg hva jeg finner kjedelig eller ikke...:-) "..............................................." 0 Siter
Gjest amparro.. Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Selvfølgelig. Det er bra du vet så mye bedre enn meg hva jeg finner kjedelig eller ikke...:-) "..............................................." Tydligvis....:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.