Gå til innhold

Nylig oppdaget jeg...Engangs (?)- barberhøvler!

Anbefalte innlegg

Mrs. Wallace
Skrevet

Nei fy, engangshøvlene er myyye dårligere enn de skikkelige sakene. Virkelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda, ja, da forstår jeg at det kan bli dyrt! Hvor mye koster en pakke med nye barberblad da og hvor mange er det pr pakke?

5 blader koster ca. 120,-, tror jeg.

Skrevet

Jeg kjøpte ny høvel i fjor sommer og har ennå ikke skiftet blad. Det fungerer helt fint fortsatt og jeg bruker det hver gang jeg dusjer hjemme, dvs ca 4 ggr pr uke.

Tror jeg betalte 130,- for en høvel med ett ekstra blad. Gillette Venus.

Hører at herrebladene er bedre, fordi de former seg tettere til kroppen (men sort høvel er jo ikke så fint da ;)).

Det samles helt vanvittig masse bakterier i barberblader. Vil anbefale deg å skifte med en gang.

Skrevet

Nei fy, engangshøvlene er myyye dårligere enn de skikkelige sakene. Virkelig.

Er de det altså.

Jeg får teste ut den pakken jeg kjøpte da, og se om jeg syns det samme. Ser jo at de fleste her syns at de ikke er særlig bra, enten pga at man lett skjærer seg, at de er dårlige, mye å kaste osv.

Skrevet

Så bra, for de er jo litt rimeligere også.

Bare pass på at du kjøper den med rett festemekanisme på.

Gubben var ute og kjøpte seg nye blader, men kjøpte selvfølgelig feil, så han måtte bruke mine blader og var mer fornøyd med de faktisk, og også min barbergele med ferskenlukt. Han kunne ikke skjønne hvorfor herreproduktene alltid må ha sånn dårlig lukt ;)

Kvinnen med utopiene
Skrevet

Bare pass på at du kjøper den med rett festemekanisme på.

Gubben var ute og kjøpte seg nye blader, men kjøpte selvfølgelig feil, så han måtte bruke mine blader og var mer fornøyd med de faktisk, og også min barbergele med ferskenlukt. Han kunne ikke skjønne hvorfor herreproduktene alltid må ha sånn dårlig lukt ;)

:)

Hvilke har de riktige festemekanismene?

Skrevet

:)

Hvilke har de riktige festemekanismene?

Husker ikke helt, men noen høvler har bredere feste, med sånne tapper som man trykker inn på hver side. Noen høvler bare stikker man høvelen i et smalere feste. Beklager for dårlig forklaring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...