Gjest vilikkeværesykemelt Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Hva betyr det og hva innebærer det? Har vært sykemeldt en god stund pga en tung jobb kombinert med rygg/hofteplager. Det snakkes litt om omskolering / attføring. jeg kunne gjerne tenkt meg noen år på høyskole for å få en jobb jeg kan fungere i, å gå hjemme går på selfølelsen løs! Idag har jeg ingen mulighet til det økonomisk, å leve for 6000 i mnd når det koster 4500,- for bhg pr mnd. Hvis man får omskolering får man da automatisk dekt slike ting? Eller må man på sosialen? Det siste er for meg uaktuelt, men det må da finnes en vei ut av uføret? 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Når du er på yrkesretta attføring får du dekket utdannelse. Får sikkert det du som har vært sykemeldt en stund. 0 Siter
Gjest vilikkeværesykemelt Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Når du er på yrkesretta attføring får du dekket utdannelse. Får sikkert det du som har vært sykemeldt en stund. Hva får man å leve for pr mnd? Dekker de barnepass i tillegg? 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Hva får man å leve for pr mnd? Dekker de barnepass i tillegg? ca åtte-ni tusen brutto,så får du barnetilegg da. Men om man får dekket barnepass vet jeg ikke,men tror du får det. 0 Siter
Gjest regler og slikt Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Du får dekket ca.1700 kroner mnd til barnet er ti år, som en hovedregel,barnehage eller SFO. 0 Siter
Gjest vilikkeværesykemeldt Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Du får dekket ca.1700 kroner mnd til barnet er ti år, som en hovedregel,barnehage eller SFO. pr. unge? har tre stk.... Er så redd for å komme i økonomisk uføre av dette... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.