Gjest Vindunken Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Jeg tømte pappkartongen med rødvin i helga til grand prixen. Kom på nå at det var bare 14 dager siden jeg kjøpte den. Ble litt paff. Er det ille å ha drukket så mye vin på så kort tid? Pleier ikke å kjøpe pappkartong til vanlig. 3-4 dl gikk til matlaging forrige helg. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Pappvinen min går nå radig unna..Men litt vanskelig å bedømme, det er jo ikke bare jeg som drikker den, men den lever hvertfall ALDRI lenger enn fjorten dager her i huset. Snarere kortere. :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Med tanke på at pappvin sjelden holder seg mer enn 14 dager, så er det ikke mye å drikke en kartong på 14 dager :-) "............................................" 0 Siter
Gjest Vindunken Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Pappvinen min går nå radig unna..Men litt vanskelig å bedømme, det er jo ikke bare jeg som drikker den, men den lever hvertfall ALDRI lenger enn fjorten dager her i huset. Snarere kortere. :-) Skummelt å kjøpe pappkartong, det er jo så lett å nisse litt i den om kveldene. Godt det ikke var så ille da :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Skummelt å kjøpe pappkartong, det er jo så lett å nisse litt i den om kveldene. Godt det ikke var så ille da :-) Uhyggelig lett! ;-) En ser jo ikke at det minker, og jeg blir like forbauset hver gang jeg skal by på vin som jeg mener nettopp er kjøpt og jeg må vri opp posen..! ;-) 0 Siter
Mañana Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Hehe. Du er seriøs jo. Her jeg bor (jeg+samboer) går det knapt to dager før den er tom... 0 Siter
Gjest sjokolett Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Syns ikke det var så mye jeg... Jeg og kjæresten pleier å dele en 3liters på vors... Pluss noen få pils... Blir bra fulle på det, men ikke dritings liksom... Så hadde jeg vært alene om den ville den vel kanskje holdt i to dager / kvelder.. Syns ikke det er så mye heller jeg da... 0 Siter
Prozak Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Syns ikke det var så mye jeg... Jeg og kjæresten pleier å dele en 3liters på vors... Pluss noen få pils... Blir bra fulle på det, men ikke dritings liksom... Så hadde jeg vært alene om den ville den vel kanskje holdt i to dager / kvelder.. Syns ikke det er så mye heller jeg da... Sjekk leveren din, sier nå jeg, hvis det er vanlig for deg å drikke to flasker vin på en vanlig kveld (3l = 4 flasker) :-) "............................................" 0 Siter
Gjest sjokolett Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Sjekk leveren din, sier nå jeg, hvis det er vanlig for deg å drikke to flasker vin på en vanlig kveld (3l = 4 flasker) :-) "............................................" ikke på hverdager da.. bare i helgene.. er snart 21 så jeg har et par år tilpå meg før jeg bør sjekkes tror jeg... Var verre da jeg bodde i spania og kunne drikke 1liter smirnoff (vodka) på en kveld... det var nok litt drøyt, gjør ikke det nå, men ble utrolig nok ikke dårlig... Kanskje jeg bør ta en sjekk ved nærmere ettertanke... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 ikke på hverdager da.. bare i helgene.. er snart 21 så jeg har et par år tilpå meg før jeg bør sjekkes tror jeg... Var verre da jeg bodde i spania og kunne drikke 1liter smirnoff (vodka) på en kveld... det var nok litt drøyt, gjør ikke det nå, men ble utrolig nok ikke dårlig... Kanskje jeg bør ta en sjekk ved nærmere ettertanke... 1 liter vodka på 1 kveld? Det er mye. Du er jente? Selv da jeg festa på det verste og veide mellom 90 og 100 kilo, ville jeg ikke taklet 1 liter vodka på 1 kveld. Og jeg er gutt og tåler ganske mye. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.