Lucretia Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 med programvare... sukk. Skulle overført noen bilder fra mobilen til pc'en. Har kabelen, men finner ikke cd'en med programmet jeg trenger. (Måtte avinstallere det en gang)... går det an å finne gratis på nettet? Er til en sony ericsson k700i.. 0 Siter
Gjest Varg i Veum Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 trenger du ekstra program? sjekk om telefonen dukker opp som en egen stasjon i windows utforsker når du plugger i USB-kabelen ellers tror jeg du kan laste det ned fra sony ericssons nettsider? 0 Siter
petter smart Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Jeg har også en SE k700i og jeg trengte ikke installere noe som helst for å overføre bilder til pc'en. Har du win XP? Da skal det være nok å koble den til usb porten og så kommer den opp som en egen stasjon. Ellers kan du sikkert laste ned programvaren fra SEs hjemmesider. Synes å huske noe om det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.