Gå til innhold

Så nysgjerrig...hva tyder det på da?

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Jeg var ute med en mann jeg liker svært godt nå i helgen. Det var en blanding av tilfeldigheter og direkte initativ fra oss begge at vi endte opp i hverandres selskap. Vi gikk og spiste, og det var kjempe kjekt, men det jeg reagerte på, var at han spurte veldig mange spørsmål om meg. Han ville vite alt mulig. Det er jo kjekt når folk viser interesse for den andre, men jeg ble ganske fascinert, for jeg har aldri opplevd noen så nysgjerrig og interessert person før tror jeg. Han spurte om framtidsdrømmer, og disse "store" tingene i livet. Veldig dype og store ting, som jeg ikke pleier å dele med så mange. Jeg ble litt sjokkert over dette.. Hva kan dette bety? Er det et tegn på at han er interessert i meg? Å duu, hvor fantastisk det hadde vært! :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest staedtler
Skrevet

Kanskje, kanskje ikke. Umulig å si. Jeg kan finne på å stille sånne spørsmål til folk jeg kommuniserer godt med og som er gode samtalepartnere, uten at det trenger bety noe som helst ut over det. Men det er meg.

Skrevet

Han er sikkert interessert ja! Jeg synest det er spennende å høre andres mennesker livsfilosofi. Men jeg spør selvfølgelig ikke nye betjenter hva som de mener en meningen med livet før jeg føler at de er trygg på meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...