Gå til innhold

Meninger om utseende

Anbefalte innlegg

Gjest Starling
Skrevet

Hehe ja. Slumreknappen på vekkeklakka må jo være tidenes beste oppfinnelse. En av dem i hvert fall.

Jo, men også en av de farligste... :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kvinnen med utopiene

19

• jubalong70

4

• Speak

3

• Ugga Bugga

3

Mest aktive i denne tråden

Kvinnen med utopiene
Skrevet

Tungt på huden? Mener du at øyenskyggen veier så mye at vi ikke får opp øynene? ;)

Det er vel ikke tung sminke bare med øyensminke og leppestift/lipgloss, vel?

Hehe :)

Jeg mente ikke tungt sminket. Men om man ikke føler at det "tynget" ( i mangel av et bedre ord) litt når huden liksom er dekket av pulver og sånn?

Det hender jeg ser noen med en halv tube brunkrem i ansiktet, og da kan jeg virkelig kjenne huden i ansiktet mitt gispe etter luft.

(Litt kan man overdrive)

Kvinnen med utopiene
Skrevet

Jo, men også en av de farligste... :)

Så sant, så sant.

Gjest Starling
Skrevet

Hehe :)

Jeg mente ikke tungt sminket. Men om man ikke føler at det "tynget" ( i mangel av et bedre ord) litt når huden liksom er dekket av pulver og sånn?

Det hender jeg ser noen med en halv tube brunkrem i ansiktet, og da kan jeg virkelig kjenne huden i ansiktet mitt gispe etter luft.

(Litt kan man overdrive)

Jo, jeg og synes det er "tungt" som du sier med pudder/brunkrem i ansiktet, derfor bruker jeg ikke det så ofte. (Bare til festbruk.)

Men LucySky skrev da ikke noe om at hun brukte pudder eller foundation? Var bare det jeg stusset litt på.

Kvinnen med utopiene
Skrevet

Jo, jeg og synes det er "tungt" som du sier med pudder/brunkrem i ansiktet, derfor bruker jeg ikke det så ofte. (Bare til festbruk.)

Men LucySky skrev da ikke noe om at hun brukte pudder eller foundation? Var bare det jeg stusset litt på.

Neida, og det var ikke vondt ment eller noe. Jeg spør, som sagt av nysgjerrighet.

For meg som bare smører meg med hudkrem høres alt utover makara tungt ut :/

Skrevet

Jeg er av dem som ikke sminker meg. Til nød litt mascara og øyenskygge til 17. mai og julaften osv.

Jeg er velsignet med mørke øyenbryn og mørke øyenvipper, og føler derfor at jeg ikke behøver sminke. Synes egentlig jeg ser helt greit ut uten!

Det gjør forresten mannen min også.

Det å være flidd er for meg å være ren og å ha pusset tennene. Sminke har ikke noe med det å gjøre.

Skrevet

Jeg bryr meg ikke om hvorvidt folk er sminket eller ikke.

Men rene bør de så absolutt være! Når det gjelder stålånde og gammel svettelukt, så er pokerfjeset mitt ikke spesielt imponerende, dessverre.

Skrevet

Jeg dusjer hver morgen, å skal jeg ut av huset sminker jeg også litt. syns jeg ser mer opplagt ut da.

Men det å være ren må være et minstekrav.

Kvinnen med utopiene
Skrevet

Jeg er av dem som ikke sminker meg. Til nød litt mascara og øyenskygge til 17. mai og julaften osv.

Jeg er velsignet med mørke øyenbryn og mørke øyenvipper, og føler derfor at jeg ikke behøver sminke. Synes egentlig jeg ser helt greit ut uten!

Det gjør forresten mannen min også.

Det å være flidd er for meg å være ren og å ha pusset tennene. Sminke har ikke noe med det å gjøre.

Men da er jo alt fint :)

Kvinnen med utopiene
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om hvorvidt folk er sminket eller ikke.

Men rene bør de så absolutt være! Når det gjelder stålånde og gammel svettelukt, så er pokerfjeset mitt ikke spesielt imponerende, dessverre.

Hehe, nei folks kroppslukt føler jeg ikke en stor trang til å kjenne.

Kvinnen med utopiene
Skrevet

Jeg dusjer hver morgen, å skal jeg ut av huset sminker jeg også litt. syns jeg ser mer opplagt ut da.

Men det å være ren må være et minstekrav.

Ja, vask må til.

Skrevet

Jeg bruker alltid maskara og av og til eyeliner. Synes ikke det er noe ork, blir det det så går jeg uten. Bruker en del hårprodukter for at håret skal se pent, velstelt og sunt. Jeg har massevis av lipglosser og slikt men bruker det svært sjelden, synes det er ekkelt å klissete saker på leppene...går mest i nøytral farget leppebalsam. Til fest og spesielle anledninger synes jeg det er gøy å sminke seg litt ekstra, og da bruker jeg et par øyenskygger (ton-i-ton), foundation for å sminken til å sitte/dekke over ujevnheter, men thats it.

Jeg er opptatt av å a frisk og sunn hud, også på hender og føtter, så det blir en del kremer der ja.

Ellers...

Klærne skal være rene og hele og for at det skal være noe jeg føler meg vel i må det være tettsittende på de riktig stedene og løse der det ikke skal stramme.

Andre mennesker jeg synes er pene beundrer jeg ofte pga av deres ansiktstrekk. Rene linjer, symmetri og utstråling synes jeg er fint. Det er lettere å se at folk er pene når de er velstelte, men de vakre kan være sjuskete og se pene ut, hvis du forstår hva jeg mener. Jeg synes som oftest ikke at mennesker med påtegnede øyenbryn og lipliner og ekstrem sminke er pene. Jeg liker naturlige farger og naturlig sminke best (=det trenger ikke være naturlig, men det må se naturlig ut:)

Skrevet

Når man er "flidd" så er man ren, har pent hår som ikke er bustete og er ren og hel i tøyet og ikke for "avvikende" i klesdrakten. Synes jeg. :o)

I helga presterte jeg å si til kjæresten min (sammenlignet det med noe annet, men jeg husker ikke hva), "Det er det samme med menn det vet du, det hjelper ikke om de er aldri så stilige om de ikke har noe å fare med!"

Etter en stund gikk det opp for meg at han trodde jeg mente han var stygg... *Hehe* Han tok seg ikke nær av det og holdt på å le seg ihjel da jeg utbrøt:"Nei, du misforsto meg! jeg mente jo at du er både kjekk og smart!" Ok, han er vel ingen fotomodell, men for meg er han verdens kjekkeste uansett. :o)

Kvinnen med utopiene
Skrevet

Når man er "flidd" så er man ren, har pent hår som ikke er bustete og er ren og hel i tøyet og ikke for "avvikende" i klesdrakten. Synes jeg. :o)

I helga presterte jeg å si til kjæresten min (sammenlignet det med noe annet, men jeg husker ikke hva), "Det er det samme med menn det vet du, det hjelper ikke om de er aldri så stilige om de ikke har noe å fare med!"

Etter en stund gikk det opp for meg at han trodde jeg mente han var stygg... *Hehe* Han tok seg ikke nær av det og holdt på å le seg ihjel da jeg utbrøt:"Nei, du misforsto meg! jeg mente jo at du er både kjekk og smart!" Ok, han er vel ingen fotomodell, men for meg er han verdens kjekkeste uansett. :o)

Bustete og avvikende i klesdrakten høres ut som meg :)

Hehe. Det var godt han tok det med godt humør da :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tja, jeg gjør ikke stort.

Jeg trener litt. Jeg er halvbevisst hva jeg dytter i meg, men jeg spiser likevel det jeg vil.

Ellers har jeg (naturligvis) god hygiene, og jeg shaver meg både her og der.

Skrevet

Men da er jo alt fint :)

Ja, for meg i alle fall. Stakkars svigermor synes det er så trist at jeg ikke sminker meg. Og hun har allerede lovt jentene (5 og 6 år gamle) at hun skal lære dem å sminke seg. Grrr, jeg kan jo å sminke meg, jeg bare velger å ikke gjøre det.

Skrevet

Tja, jeg gjør ikke stort.

Jeg trener litt. Jeg er halvbevisst hva jeg dytter i meg, men jeg spiser likevel det jeg vil.

Ellers har jeg (naturligvis) god hygiene, og jeg shaver meg både her og der.

shaver meg både her og der

akkurat det tror jeg de fleste her inne har fått med seg ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

shaver meg både her og der

akkurat det tror jeg de fleste her inne har fått med seg ;o)

Ja, det har du muligens rett i. Folk her inne tror nok til og med at jeg er verre enn jeg er, men jeg kan ikke klandre dem for det. :)

Kvinnen med utopiene
Skrevet

Ja, for meg i alle fall. Stakkars svigermor synes det er så trist at jeg ikke sminker meg. Og hun har allerede lovt jentene (5 og 6 år gamle) at hun skal lære dem å sminke seg. Grrr, jeg kan jo å sminke meg, jeg bare velger å ikke gjøre det.

Å, så irriterende! En av bestemødrene er ganske fiksert på utseende, og hun pleier å sende noen medfølende blikk når hun ser hvordan jeg velger å se ut - altså ikke sminke meg eller dille så veldig med håret.

Har du sagt noe til svigermoren din, eller bare knurrer du for deg selv?

Skrevet

Jeg synes ikke flitt er lik med sminket, men ren og pen, ikke fett hår, ikke svettelukt og rene klær.

Jeg bruker ikke sminke til daglig, kun når jeg skal ut eller på julaften osv. Jeg bruker sjelden hårprodukter osv, jeg synes bare håret mitt ser verre ut av det (jeg er dårlig til sånne skjønnhetsting), men smører meg med kremer når jeg husker det og bruker solkrem om sommeren.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...