Gjest jeg gir meg over Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 fikk ny spesialopprettet toppjobb. Der sanket Siv flere stemmer gitt. 0 Siter
Gjest jeg gir meg over Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 link??? Jeg leste det på tekst-tv. Men det skulle ikke forundre meg om du fant noe her: www.vg.no PS. spørsmålstegntasten din har hengt seg oppe:) 0 Siter
mrxx Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Dette lurte jeg på også, jaggu fikk hun ikke en ny toppjobb. Gjør de en dårlig og elendig jobb så får de tilbud om en ny. Jeg lurer på hva de tenker på de som ansetter disse tullingene. Men jeg lurer også svært mye på agendaen til UDI i denne saken. Det er nesten så det grenser mot landsforræderi det de har gjort. De skulle ha blitt dømt skikkelig. Forbannede idioter. 0 Siter
Prozak Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Dette lurte jeg på også, jaggu fikk hun ikke en ny toppjobb. Gjør de en dårlig og elendig jobb så får de tilbud om en ny. Jeg lurer på hva de tenker på de som ansetter disse tullingene. Men jeg lurer også svært mye på agendaen til UDI i denne saken. Det er nesten så det grenser mot landsforræderi det de har gjort. De skulle ha blitt dømt skikkelig. Forbannede idioter. Det var vel den tidligere fascistjævelen, han som nå er sjef for røde kors, som sto bak den menneskesmuglingen. Han har vel også blitt politianmeldt av FrP, uten at jeg har noen tro på at det får noen konsekvenser for svinet. Sorry uttrykkene, alle sarte sjeler. Men jeg synes ikke det er for drøyt, når man snakker om noen som mot myndighetenes ordre har smuglet inn mordere og drapsmenn som skal gå fritt rundt på gaten. ".........................................." 0 Siter
Goliath Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Det var vel den tidligere fascistjævelen, han som nå er sjef for røde kors, som sto bak den menneskesmuglingen. Han har vel også blitt politianmeldt av FrP, uten at jeg har noen tro på at det får noen konsekvenser for svinet. Sorry uttrykkene, alle sarte sjeler. Men jeg synes ikke det er for drøyt, når man snakker om noen som mot myndighetenes ordre har smuglet inn mordere og drapsmenn som skal gå fritt rundt på gaten. ".........................................." Du tok ikke for hardt i der Prozak..... 0 Siter
mrxx Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Det var vel den tidligere fascistjævelen, han som nå er sjef for røde kors, som sto bak den menneskesmuglingen. Han har vel også blitt politianmeldt av FrP, uten at jeg har noen tro på at det får noen konsekvenser for svinet. Sorry uttrykkene, alle sarte sjeler. Men jeg synes ikke det er for drøyt, når man snakker om noen som mot myndighetenes ordre har smuglet inn mordere og drapsmenn som skal gå fritt rundt på gaten. ".........................................." Enig, ordene du bruker på denne idioten er ikke for drøye, skulle hengt han på torvet etter balla. 0 Siter
morsan Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Mulig Siv sanket litt stemmer på den saken der, men vips! så kommer det noe nytt som er viktigere for "slike folk" og dermed bytter de side igjen! ;-) http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/05/23/466957.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.