Gjest Starling Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Ja. Du må kvitte deg med vannet. Jeg får prøve det en gang. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Jeg får prøve det en gang. Gjør det. Men det blir sikkert grisete hvis du legger pålegget på brødskiva før du går hjemmefra (hvis du har det med på jobb), så legg det i en liten boks av et eller annet slag, og legg det på med skje når du skal spise. Selv om det muligens er litt flaut å spise på den måten hvis folk ser deg. 0 Siter
Gjest medilix Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Det er snodig. Men det viktigste er vel at du er sunn, er det ikke? joda, men det er da voldsomt så fast disse gamle kakene og sjokoladene sitter. Kjipt å gå rundt å bære på gamle synder. Virker som om det nesten ikke har noe å si om jeg spiser en halvkilo snop om dagen fra eller til. Litt kjipt det ass. 0 Siter
Kvinnen med utopiene Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 *nikke* tilbake. Jeg tror vi to er ganske enige:) Tror jeg også 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Gjør det. Men det blir sikkert grisete hvis du legger pålegget på brødskiva før du går hjemmefra (hvis du har det med på jobb), så legg det i en liten boks av et eller annet slag, og legg det på med skje når du skal spise. Selv om det muligens er litt flaut å spise på den måten hvis folk ser deg. Nei, det bryr jeg meg ikke om. Jeg har en stor amerikansk lunchbox, som jeg har fått noen kommentarer for. Ser jo ut som jeg har med meg et lass med mat, men det er jo for å få plass til noen brødskiver, en yoghurt, litt grønt og kanskje en frukt. 0 Siter
Kvinnen med utopiene Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Ja, vræææl! Jeg er en grusom person. Så lenge du ikke blåser røyken inn i neseborene mine, skal du få lov til å leve 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Så lenge du ikke blåser røyken inn i neseborene mine, skal du få lov til å leve Takk takk. Sitter unna folk eller sammen med andre røykere, så jeg prøver å plage andre minst mulig. Dessuten glemmer jeg å røyke når jeg ikke er sammen med andre som røyker, så da tror jeg ikke noen blir passive røykere rundt meg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Nei, det bryr jeg meg ikke om. Jeg har en stor amerikansk lunchbox, som jeg har fått noen kommentarer for. Ser jo ut som jeg har med meg et lass med mat, men det er jo for å få plass til noen brødskiver, en yoghurt, litt grønt og kanskje en frukt. Det var lurt. Da er det bare å kline til! 0 Siter
Kvinnen med utopiene Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Det er bra at du har sterke meninger! Og du gir uttrykk for dem uten å gå til personangrep, det synes jeg er veldig tøft. Fint at du synes det da Det blir jo kjipt når man ikke kan diskutere saker uten å være ufine. 0 Siter
Kvinnen med utopiene Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Det er bra at du har sterke meninger! Og du gir uttrykk for dem uten å gå til personangrep, det synes jeg er veldig tøft. Syns forresten du er flink også. 0 Siter
Kvinnen med utopiene Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Takk takk. Sitter unna folk eller sammen med andre røykere, så jeg prøver å plage andre minst mulig. Dessuten glemmer jeg å røyke når jeg ikke er sammen med andre som røyker, så da tror jeg ikke noen blir passive røykere rundt meg. Men det er jo hyggelig Før hadde jeg noen naboer som stod og røyka under soveromsvinduet mitt hver kveld. Jeg trodde jeg skulle bli gal. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Mange fine tanker her, baremei. Må bare få presisere at jeg mente bestemte personer jeg kjenner som har lagt på seg (og folk jeg ikke liker så godt), som jeg godtet meg over. Og ja, jeg vet at det er stygt, men skadefryd er nå den eneste sanne glede. Det var ikke de tjukke jeg ikke unnet et kakestykke i kantina, altså! Samme hvem det er. Det har nok med at jeg har blitt mer bevisst på kostholdet og vet hva maten inneholder. Godt du ikke ble sint på meg:) Det er fint at du er opptatt av kost og helse, men siden det bare er ditt eget matinntak du har full oversikt over, bør du holde fokuset der, er min mening. Å vite hva ting inneholder, er vel og bra, men man kan bli FOR opphengt i kalorier, fett og sukker også. Kake er liksom blitt noe syndig og forbudt i vår kultur. Vi skal være helseasketer hele bølingen. Nyte skal man helst ikke, i alle fall ikke offentlig. Så man gjør det bak stengte dører i stedet...Kanskje det bidrar til at noen får problemer med overvekt? Bare en teori, altså... Skadefryd har vel alle i større og mindre grad. Det at du nøt at visse personer hadde lagt på seg, har vel snarere med at du ikke liker dem som personer å gjøre, da? At det ikke hadde spilt noen rolle om de hadde mislykkets/tabbet seg ut på annet felt enn mht. vekt, da poenget er at du liker å se "fasaden deres slå sprekker". For deg er mislykkethet tydeligvis sterkt knyttet opp mot vektoppgang. Men har du tenkt på at det ikke er sikkert at personene det her er snakk om tar det like hytt med noen kg ekstra på kroppen? Det er ikke lett å forhindre tanker fra å dukke opp. Holdninger, derimot-de kan man jobbe med på sikt. Lykke til;) 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Det var lurt. Da er det bare å kline til! Høres ut som det kan bli litt klin, ja. 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Godt du ikke ble sint på meg:) Det er fint at du er opptatt av kost og helse, men siden det bare er ditt eget matinntak du har full oversikt over, bør du holde fokuset der, er min mening. Å vite hva ting inneholder, er vel og bra, men man kan bli FOR opphengt i kalorier, fett og sukker også. Kake er liksom blitt noe syndig og forbudt i vår kultur. Vi skal være helseasketer hele bølingen. Nyte skal man helst ikke, i alle fall ikke offentlig. Så man gjør det bak stengte dører i stedet...Kanskje det bidrar til at noen får problemer med overvekt? Bare en teori, altså... Skadefryd har vel alle i større og mindre grad. Det at du nøt at visse personer hadde lagt på seg, har vel snarere med at du ikke liker dem som personer å gjøre, da? At det ikke hadde spilt noen rolle om de hadde mislykkets/tabbet seg ut på annet felt enn mht. vekt, da poenget er at du liker å se "fasaden deres slå sprekker". For deg er mislykkethet tydeligvis sterkt knyttet opp mot vektoppgang. Men har du tenkt på at det ikke er sikkert at personene det her er snakk om tar det like hytt med noen kg ekstra på kroppen? Det er ikke lett å forhindre tanker fra å dukke opp. Holdninger, derimot-de kan man jobbe med på sikt. Lykke til;) Nei, herregud, hvorfor skulle jeg bli sint? Bør kanskje jobbe med holdningene mine, men samtidig gidder jeg ikke å være så prektig hele tiden heller. Jeg tenker som så, at "man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og forøvrig kan man gjøre som man vil". Og så gjør jeg gode miner til slett spill. 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Men det er jo hyggelig Før hadde jeg noen naboer som stod og røyka under soveromsvinduet mitt hver kveld. Jeg trodde jeg skulle bli gal. Da hadde jeg farken tute meg helt kaldt vann på dem! 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Syns forresten du er flink også. Takk. 0 Siter
Kvinnen med utopiene Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Da hadde jeg farken tute meg helt kaldt vann på dem! Jeg har aldri hørt noen si farken tutet før. Hehe. 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Jeg har aldri hørt noen si farken tutet før. Hehe. Hehe, fant ikke på noe "verre" kraftuttrykk. 0 Siter
Kvinnen med utopiene Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Hehe, fant ikke på noe "verre" kraftuttrykk. Jeg synes sånne uttrykk er ganske gøyale. Bedre enn banning i hvert fall 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Jeg synes sånne uttrykk er ganske gøyale. Bedre enn banning i hvert fall Noen ganger skal jeg til å banne, men så tar jeg meg i det og sier "faaa....derullandullandei!" istedet. Banner altfor mye, egentlig. Banner, røyker og tenker skadefro tanker om andre. Hvor skal dette ende?! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.