Gjest baremei Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 La oss starte en bedrift. Hele maskineriet går på at alle ansatte (flere tusen) begynner å røyke, for så å slutte. Det vil bli et enormt overskudd :-) "............................................." Jeg er med! At ingen har tenkt på DET før! Hohoho 0 Siter
Gemini Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Husker ikke hva jeg betalte, et par hundrelapper, kanskje? Har fått en del kommentarer på arbeidsplassen jeg også, ja! Da har jeg også bestilt! Tror det kommer på ca 150, inkl frakt! :-) Takk for tips! 0 Siter
Gjest linnelinn Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 høres teit ut. egentlig er jeg omvendt. har snudd helt på det. ser heller ned på slankefanatikere og slankevrak. 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Frekt er vel ikke akkurat riktig beskrivelse..Fysj. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Det eneste jeg tenker når jeg ser sterkt overvektige mennesker er at jeg får vondt av dem og hva de sliter med. Folk med litt her og der, bare smiler jeg over og tenker at det er flott at ikke alle er sylfider. 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Jeg bryr meg ikke om hveordan andre se rut, og hvorfor skulle jeg godte meg over at andre har lagt på seg? Hjelper det meg da? Nei, ikke det spøtt. Når jeg en sjelden gang går på Burger King og ser tykke folk der, så tenker jeg at; Her skulle vi ikke vært noen av oss;o) Hehe... jeg tenker; "det er godt det ikke bare er MEG!" =) 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Vet du hva? Jeg ble skikkelig såra av innlegget ditt..Jeg er sykelig overvektig (BMI 45) og sliter veldig psykisk. Et av de store problemene mine er at jeg ikke tør å gå ut blant folk fordi jeg tror de tenker som deg. Jeg tør ikke spise foran noen andre fordi jeg tenker at noen vil tenke, herregud, skal hun spise nå igjen? Eller, gud så jævlig den personen ser ut? Jeg har prøvd i mange år å prøve å snu denne tankegangen, prøve å heller tro på at folk gir faen i hvordan andre ser ut..men denne tråden bare bekrefter det jeg bestandig har trodd, folk liker ikke tjukke mennesker, tjukke mennesker er viljesvake og burde bare ta seg sammen.. Takk for at du ødela kvelden min Leser du alle svarene Starling har fått, så ser du at de aller færreste tenker noe særlig over det. Jeg er overvektig selv, og føler på det at folk glor eller tenker lignende saker når jeg for en gangs skyld er ute og spiser fastfood.. Men jeg velger å DRITE i det. Jeg ser heller andre steder enn på andre folk, og overbeviser meg selv om det er jeg som er paranoid. Hvis ikke blir det til slutt slik at jeg ikke tør gå ut av døra. HEV hodet ditt, og se deg selv i øynene i speilet hver morgen. Fortell fine ting om og TIL deg selv - enten du tror på det eller ikke. Til slutt blir ordene en sannhet og selvfølelsen din stiger. Ønsker deg alt godt.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 For ordens skyld: Jeg har selvfølgelig ikke noe imot tykke folk. Men jeg forstår din kroppsbevissthet. Jeg husker at jeg selv la veldig godt merke til treningsnarkomane bodybuilder-look alikes den gang jeg selv trente veldig mye. Snudde meg til og med etter dem på gata for å se om det var noe tak i dem. Det blir vel noe av det samme. Men det er naturligvis ingen som ville kritisert deg hvis du skrev at du la merke til drittmaten disse dytta i seg, siden alle er enige om at det er greit å se ned på det de fleste regner som apekatter. Det er mye dobbeltmoral ute og rusler på seg, og du ytrer ikke negative funderinger rundt overvektige på dol uten at du får svi. Men det er synd at noen føler seg støtt. Sånn vil det uansett alltid være. Skriv et eller annet om at du la merke til en fyr med ekstremt store elefantører, svært ustående tenner eller en overtatovert kropp, en svært tynn kvinne (det er utrolig nok greit å ytre seg om disse), en med svært store- eller små bryster, eventuelt en illeluktene fyr på bussen som meget mulig ikke kan noe for at han svetter som en gris, og noen vil føle seg støtt. Eller hva med den maniske røykeren som ikke klarer hverdagen uten sekste sigg og som på grunn av sitt behov stinker i stykker hele togkupeen? Men i de fleste eksemplene over er det få som ville brydd seg med å kritisere deg. Overvekt er en annen ting. Da må du dingle. 0 Siter
Gjest medilix Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Mener du dette? At du ikke går på stranda hvis du har tre kilo ekstra? Men kjære. Jeg har seks kilo ekstra men jeg går ikke på stranden for å vise fram kroppen min (eller se på andres), men for å bade, sole meg og ha det gøy. Stakkars deg. jeg stiller ikke så store krav til andre da. Jeg synes det er helt ok at folk drar på stranda uansett hvordan de ser ut da. Jeg gidd ikke gå på stranda når jeg ikke er fin i bikini. Høres sikkert teit ut. Jeg er opptatt av hvordan jeg ser ut. Og man får ganske annen oppmerksomhet som slank enn som dvask. Kjipt men sånn er det. Desverre måler jeg mi verdi utifra utseendet. Desverre. 0 Siter
Gjest LionQueen Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Det er ganske så vanlig vil jeg tro. Men det vi tenker vet jo ikke andre om. Og så er de tnoe som heter 'på seg selv kjenner en andre'. Hvorfor tror du smellfeite mennesker alltid spiser så lite når de er sammen med andre? Det er jo sannsynligvis fordi de har tenkt slike tanker selv den gang de ikke var feite. Hvis jeg ser er kjempetjukk ei stappe i seg kake eller sjokolade, så sier jeg inni meg 'Den der skulle ikke du ha da!' eller noe slikt. Forøvrig er jeg selv tjukk så det holder. Jeg stapper heller aldri i meg sammen med andre. Men det kan hende hvis jeg er alene. hehe... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Elisabeth Grannemann og Alf Norhus sto vel egenhendig for omtrent halvparten av den totale tobakksomsetningen her til lands. Jeg husker et intervju med Nordhus, hvor han forklarte hvordan han røykte ti røyk før han var ferdig med morgenstellet - før frokost. Han sa også noe sånt som at "det et sikkert enkelte mennesker som ikke tåler røyk, og for de er det sikkert ikke sundt". Ikke så mange år etter døde han - var det ikke av lungekreft, da? "........................................" Hehe, så vidt jeg husker var det lungekreft Alf Nordhus døde av, ja ;-) 0 Siter
org Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Jeg bryr meg katta om folk er tynne eller tjukke! Hipp hurra for mangfoldet :-) Samme her. For å være ærlig, har jeg mer enn nok med meg selv. *knasker på et eple* 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 For ordens skyld: Jeg har selvfølgelig ikke noe imot tykke folk. Men jeg forstår din kroppsbevissthet. Jeg husker at jeg selv la veldig godt merke til treningsnarkomane bodybuilder-look alikes den gang jeg selv trente veldig mye. Snudde meg til og med etter dem på gata for å se om det var noe tak i dem. Det blir vel noe av det samme. Men det er naturligvis ingen som ville kritisert deg hvis du skrev at du la merke til drittmaten disse dytta i seg, siden alle er enige om at det er greit å se ned på det de fleste regner som apekatter. Det er mye dobbeltmoral ute og rusler på seg, og du ytrer ikke negative funderinger rundt overvektige på dol uten at du får svi. Men det er synd at noen føler seg støtt. Sånn vil det uansett alltid være. Skriv et eller annet om at du la merke til en fyr med ekstremt store elefantører, svært ustående tenner eller en overtatovert kropp, en svært tynn kvinne (det er utrolig nok greit å ytre seg om disse), en med svært store- eller små bryster, eventuelt en illeluktene fyr på bussen som meget mulig ikke kan noe for at han svetter som en gris, og noen vil føle seg støtt. Eller hva med den maniske røykeren som ikke klarer hverdagen uten sekste sigg og som på grunn av sitt behov stinker i stykker hele togkupeen? Men i de fleste eksemplene over er det få som ville brydd seg med å kritisere deg. Overvekt er en annen ting. Da må du dingle. Jeg skjønte jo at jeg kom til å få pes for det her, men trodde kanskje det stilte seg annerledes når jeg er en tjukkas selv? 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Det eneste jeg tenker når jeg ser sterkt overvektige mennesker er at jeg får vondt av dem og hva de sliter med. Folk med litt her og der, bare smiler jeg over og tenker at det er flott at ikke alle er sylfider. Helt enig med tankegangen din. 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Hvis poenget ditt var å såre, og å ødelegge dagen/kvelden for noen, så ser det ihvertfall ut til at du oppnådde det. "........................................." Jøss, det var det da ikke. Sårer jo egentlig like mye meg selv da, hvis man skal skjære alle overvektige over en kam. 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Jeg bryr meg katta om folk er tynne eller tjukke! Hipp hurra for mangfoldet :-) Flott, togli. 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Vet du hva? Jeg ble skikkelig såra av innlegget ditt..Jeg er sykelig overvektig (BMI 45) og sliter veldig psykisk. Et av de store problemene mine er at jeg ikke tør å gå ut blant folk fordi jeg tror de tenker som deg. Jeg tør ikke spise foran noen andre fordi jeg tenker at noen vil tenke, herregud, skal hun spise nå igjen? Eller, gud så jævlig den personen ser ut? Jeg har prøvd i mange år å prøve å snu denne tankegangen, prøve å heller tro på at folk gir faen i hvordan andre ser ut..men denne tråden bare bekrefter det jeg bestandig har trodd, folk liker ikke tjukke mennesker, tjukke mennesker er viljesvake og burde bare ta seg sammen.. Takk for at du ødela kvelden min Beklager hvis innlegget var sårende på deg, men lenger ned i tråden skriver jeg altså at tankegangen min gjelder spesifikke folk jeg kjenner og spesielt kanskje folk jeg ikke liker så godt! Folk jeg ikke kjenner tenker jeg lite om, synes alle bør få være og gjøre som de vil. Unnskyld! 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Frekt? Neppe, så lenge du holder det for deg selv. Men du bør legge det av deg så fort som mulig - slikt gjør overhodet ingenting positivt for personligheten. Nyfrelste slankere, ikke-røykere etc. er også utrolig dumme når de begynner å snakke høylydt om hvor lett det er å slutte å spise, røyke etc. "............................................" Sier det jo ikke høyt, så klart! Og jeg driver ikke og preker til andre om sunn mat og trening. Folk må få velge selv hvordan de vil ha det. Innlegget mitt gikk på folk jeg kjenner, det ser du hvis du leser resten av tråden. 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Da har jeg også bestilt! Tror det kommer på ca 150, inkl frakt! :-) Takk for tips! Bare hyggelig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.