Gjest vil forsvinne sporløst Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Jeg har lånt en laptop som jeg nå skal levere tilbake. Av ulike grunner så ønsker ikke jeg at personen skal finne ut hvilke nettsider jeg har vært innom. heller ikke hva jeg har søkt på i søkefeltet. Hvordan sletter jeg sporene etter meg? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Hvis du bruker IE gå på Verktøy-innstilinger for internett-Generelt og trykk på følgende knapper: Slett filer og Slett informasjonskapsler under midlertidige internett-filer samt slett logg under logg. Gå så på fanebladet som heter Innhold-Autofullfør og trykk på fjern alle kryss, samt trykk på fjern passord og tilbakestill skjemaer. 0 Siter
muriel Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Nettsider: Slett loggen. Søkeord: Marker ordet i søkefeltet og trykk delete. 0 Siter
Gjest vil forsvinne sporløst Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Hvis du bruker IE gå på Verktøy-innstilinger for internett-Generelt og trykk på følgende knapper: Slett filer og Slett informasjonskapsler under midlertidige internett-filer samt slett logg under logg. Gå så på fanebladet som heter Innhold-Autofullfør og trykk på fjern alle kryss, samt trykk på fjern passord og tilbakestill skjemaer. takk, nå tror jeg at jeg har klart å forsvinne;) 0 Siter
flisa Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Nettsider: Slett loggen. Søkeord: Marker ordet i søkefeltet og trykk delete. nei - hehe, hun må nok inn i oppsettet. Noen som har lurt deg nå da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.