Gå til innhold

Hva servere?

Anbefalte innlegg

Gjest Fantasiløs
Skrevet

Jeg får besøk i morgen av en mann som jeg aldri har sett før. Vi har flørtet litt, men er bare venner. Men hva i alle dager skal jeg servere? Han kommer på dagtid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du funnet ut om han har noen matallergier? Kjedelig å bomme på det første gangen.

Gjest Fantasiløs
Skrevet

Har du funnet ut om han har noen matallergier? Kjedelig å bomme på det første gangen.

Han er utrolig glad i å lage mat selv. en hobbykokk. Tror ikke han er allergisk.

Skrevet

Første date med en ukjent og så hjemme hos deg? Tar du sjansen på det?

Skrevet

Han er utrolig glad i å lage mat selv. en hobbykokk. Tror ikke han er allergisk.

Kanskje du kan lage en pastarett? Går fint an å spise på dagtid det:-)

Gjest Personifica
Skrevet

Hvis han er hobbykokk kan dere jo lage maten sammen.

Gjest Fantasiløs
Skrevet

Første date med en ukjent og så hjemme hos deg? Tar du sjansen på det?

Ja, det er kanskje litt vågalt? Uff, jeg har ikke truffet en mann på mange år. Dette er vanskelig.

Skrevet

Ja, det er kanskje litt vågalt? Uff, jeg har ikke truffet en mann på mange år. Dette er vanskelig.

Med ett (nei, to) unntak traff jeg alltid mannen ute på første date.

Den ene daten mailet jeg mye mer før jeg traff ham og da dro jeg hjem til ham, men jeg sørget for å ha drosjepenger i tilfelle det skulle skjære seg helt.

Andre daten maste om å få komme og treffe meg og selv om jeg visste at han overhode ikke var min type ga han seg ikke - menn tar ikke et hint vet du! :o) Jeg syntes det var ganske skummelt, men det skjedde ingenting da. men jeg kommer aldri til å gjøre det igjen om jeg skulle bli singel på nytt!

Gjest urbana
Skrevet

Det vanlige er jo at man treffes ute ved første date.

Gjest kronblom
Skrevet

Han foretrekker nok ei naken, nyvaska mus.

Gjest sarah berhard
Skrevet

Noen varme baguetter med godt pålegg? Melk, juice, kaffe.

Gjest pekka
Skrevet

Lag en flott kylling-salat og ha dressing og gode baguetter til.

Gjest LionQueen
Skrevet

Jeg ville bare smurt smørbrød jeg! Pene smørbrød med salatblad og pynt. Gidder du ikke det, ville jeg bare tatt gode rundstykker med gulost og skine på. Kan jo spandere litt tomat og agurk da.

Så ville jeg hatt kake (Brownies?) også. Mange mannfolk elsker kaker.

Det beste tipset er vel å ringe og si at du heller vil treffes ute et sted. Foreslå en cafe/restaurant. Tenk hvis det blir helskjærings og du har han hjemme hos deg da! Lettere å komme ut av situasjonen ute, du kan finne på en unnskyldning, reise deg og gå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...