Gjest Fantasiløs Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Jeg får besøk i morgen av en mann som jeg aldri har sett før. Vi har flørtet litt, men er bare venner. Men hva i alle dager skal jeg servere? Han kommer på dagtid. 0 Siter
Mari25 Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Har du funnet ut om han har noen matallergier? Kjedelig å bomme på det første gangen. 0 Siter
Gjest Fantasiløs Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Har du funnet ut om han har noen matallergier? Kjedelig å bomme på det første gangen. Han er utrolig glad i å lage mat selv. en hobbykokk. Tror ikke han er allergisk. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Første date med en ukjent og så hjemme hos deg? Tar du sjansen på det? 0 Siter
Mari25 Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Han er utrolig glad i å lage mat selv. en hobbykokk. Tror ikke han er allergisk. Kanskje du kan lage en pastarett? Går fint an å spise på dagtid det:-) 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Hvis han er hobbykokk kan dere jo lage maten sammen. 0 Siter
Gjest Fantasiløs Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Første date med en ukjent og så hjemme hos deg? Tar du sjansen på det? Ja, det er kanskje litt vågalt? Uff, jeg har ikke truffet en mann på mange år. Dette er vanskelig. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Ja, det er kanskje litt vågalt? Uff, jeg har ikke truffet en mann på mange år. Dette er vanskelig. Med ett (nei, to) unntak traff jeg alltid mannen ute på første date. Den ene daten mailet jeg mye mer før jeg traff ham og da dro jeg hjem til ham, men jeg sørget for å ha drosjepenger i tilfelle det skulle skjære seg helt. Andre daten maste om å få komme og treffe meg og selv om jeg visste at han overhode ikke var min type ga han seg ikke - menn tar ikke et hint vet du! ) Jeg syntes det var ganske skummelt, men det skjedde ingenting da. men jeg kommer aldri til å gjøre det igjen om jeg skulle bli singel på nytt! 0 Siter
Gjest urbana Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Ja, det er kanskje litt vågalt? Uff, jeg har ikke truffet en mann på mange år. Dette er vanskelig. Det vanlige er jo at man treffes ute ved første date. 0 Siter
Gjest kronblom Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Han foretrekker nok ei naken, nyvaska mus. 0 Siter
Gjest sarah berhard Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Noen varme baguetter med godt pålegg? Melk, juice, kaffe. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Lag en flott kylling-salat og ha dressing og gode baguetter til. 0 Siter
Gjest LionQueen Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Jeg ville bare smurt smørbrød jeg! Pene smørbrød med salatblad og pynt. Gidder du ikke det, ville jeg bare tatt gode rundstykker med gulost og skine på. Kan jo spandere litt tomat og agurk da. Så ville jeg hatt kake (Brownies?) også. Mange mannfolk elsker kaker. Det beste tipset er vel å ringe og si at du heller vil treffes ute et sted. Foreslå en cafe/restaurant. Tenk hvis det blir helskjærings og du har han hjemme hos deg da! Lettere å komme ut av situasjonen ute, du kan finne på en unnskyldning, reise deg og gå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.