keinstein Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 På Nescafe sine sider kan du laste ned en peisild som skjermsparer. Jeg ble litt faschinert av den. Men litt engstelig da det spraket som det brant i datarommet. Jeg er livredd brann. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Nei nå. Jeg leste "En erstatning for penis"... Det er da ikke så mange dagene siden jeg fikk noe?! 0 Siter
keinstein Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Skrevet 22. mai 2006 Nei nå. Jeg leste "En erstatning for penis"... Det er da ikke så mange dagene siden jeg fikk noe?! Vi er mange nødne. 0 Siter
flisa Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 åh! - DET HAR JEG ØNSKET MEG.UFARLIG?Ikke noe virus og drit? 0 Siter
keinstein Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Skrevet 22. mai 2006 åh! - DET HAR JEG ØNSKET MEG.UFARLIG?Ikke noe virus og drit? Nix. I tilfelle skal jeg "rydde" på kontoret deres. 0 Siter
flisa Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Nix. I tilfelle skal jeg "rydde" på kontoret deres. Gi meg linken - jeg finner den ikke....finner bare masse oppskrifter og Xylophonmusikk 0 Siter
keinstein Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Skrevet 22. mai 2006 Link? Dette hørtes gøy ut. Sorry. Plutselig er den vekk. Jeg har ikke noe kontroll over det der. 0 Siter
keinstein Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Skrevet 22. mai 2006 åh! - DET HAR JEG ØNSKET MEG.UFARLIG?Ikke noe virus og drit? Den er vekk! Sorry. 0 Siter
Gjest dilly Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Sorry. Plutselig er den vekk. Jeg har ikke noe kontroll over det der. hrmpf... 0 Siter
keinstein Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Skrevet 22. mai 2006 hrmpf... Jeg har filen med greia her, men hvordan får jeg den ut? Egentlig er det en sikkerhtsrisiko, så jeg tror vi skrinlegger dette. 0 Siter
Gjest dilly Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Jeg har filen med greia her, men hvordan får jeg den ut? Egentlig er det en sikkerhtsrisiko, så jeg tror vi skrinlegger dette. Jeg kan klare meg fint uten peis jeg. Kan jo bare lage et lite bål av stuebordet hvis det blir nødvendig. 0 Siter
keinstein Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Skrevet 22. mai 2006 Jeg kan klare meg fint uten peis jeg. Kan jo bare lage et lite bål av stuebordet hvis det blir nødvendig. Steike. I går var det et valg med å laste ned en gampesvær fil. Det resulterte i en skjermsparer som viste en peis meg flammende peisved og peisknitring. Jeg har den her nå. Noen i peiskomiteen har nedstemt greia? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Nei nå. Jeg leste "En erstatning for penis"... Det er da ikke så mange dagene siden jeg fikk noe?! Du er ikke alene om å lese feil. jeg trodde et øyeblikk jeg hadde forvillet meg inn på sexualforumet... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.