Gå til innhold

Ååå, det føles som _jeg_ skal føde!!!


Gjest togli

Anbefalte innlegg

Gjest togli

Lillesøstra mi havna på føden idag! Hun er nesten en mnd for tidlig ute, men har begynnende svangerskapsforgiftning, så hun hadde neppe gått til termin uansett.

Igår kveld satt hun i sofaen min og prata om vonde "støt" i korsryggen...I formiddag gikk plutselig endel av vannet (babyen er godt festa) og det bar rett til føden. Hun har foreløpig ikke fått noen rier av betydning. Skjer det ingenting innen imorgen formiddag, blir hun igangsatt kl. 13.30.

Åååå, jeg er sååå spent! Det kjennes nesten ut som det er jeg som skal føde, jo!!!

Lurer på om jeg får sove i natt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest togli

Fikk du sove i natt - og er fødselen over?

Jeg sov faktisk godt i natt. Våkna klokka kvart på seks for å slå på mobilen ;-) (moren min satte vekkerklokka på ringing hver halvannen time for å sjekke mobilen *ler*)

Slimproppen gikk i morges og omtrent akkurat nå settes hun igang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Lykke til med sovinga! :-)

Takk :-) Det gikk faktisk ganske bra å sove. Jeg var nok utslitt etter all den nervøse gåinga over stuegulvet igår kveld ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håpar på baby i 2007

Takk :-) Det gikk faktisk ganske bra å sove. Jeg var nok utslitt etter all den nervøse gåinga over stuegulvet igår kveld ;-)

Har søstera di født no? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Hun blir igangsatt i dette øyeblikk :-)

Da får du vel ikke gjort stort mer enn å følge med på mobilen.

Lykke til med søsteren :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :-) Det gikk faktisk ganske bra å sove. Jeg var nok utslitt etter all den nervøse gåinga over stuegulvet igår kveld ;-)

Har du hørt noe fra sykehuset ennå eller? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Hadde du litt vondt i ryggen i natt?

Når mine nærmeste skal føde, kjenner jeg det i ryggen ;-)

Ojsann, jeg har tydeligvis ikke slike evner *ler*

Jeg hadde hodepine isted og grubla på om det kunne ha sammenheng ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Har du hørt noe fra sykehuset ennå eller? :-)

Jeg sitter stadig og stirrer på mobilen og venter på sms ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Da får du vel ikke gjort stort mer enn å følge med på mobilen.

Lykke til med søsteren :-)

Takk :-)

Jeg blei skikkelig sur isted. Gubben meldte meg for å høre om det var noe nytt. Når mobilen blinka heiv jeg meg over den som en tulling!

Han burde ikke sende meg meldinger idag altså!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ..alla

Takk :-)

Jeg blei skikkelig sur isted. Gubben meldte meg for å høre om det var noe nytt. Når mobilen blinka heiv jeg meg over den som en tulling!

Han burde ikke sende meg meldinger idag altså!!!!!!!!!!

Bitch?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Takk :-)

Jeg blei skikkelig sur isted. Gubben meldte meg for å høre om det var noe nytt. Når mobilen blinka heiv jeg meg over den som en tulling!

Han burde ikke sende meg meldinger idag altså!!!!!!!!!!

He he, jeg har det på akkurat samme måten nå!

Jeg fikk en SMS fra en venninne, da det pep var jeg skråsikker på at det var annegunn som hadde født.

Jeg har ikke sett henne på dol nå, så det er stor sjangse for at hun er på sykehuset. *Krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...