Gå til innhold

Ååå, det føles som _jeg_ skal føde!!!


Gjest togli

Anbefalte innlegg

Gjest togli

He he, jeg har det på akkurat samme måten nå!

Jeg fikk en SMS fra en venninne, da det pep var jeg skråsikker på at det var annegunn som hadde født.

Jeg har ikke sett henne på dol nå, så det er stor sjangse for at hun er på sykehuset. *Krysser fingrene*

Jeg håper i grunnen hun kan holde igjen et par dager til, siden jeg spådde den 25... Jeg mister jo snart all respekt med den spåkula mi her på dol ;-)

Jeg har også lagt merke til at annegunn ikke har vært her på et par dager, så hun er nok ferdig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shira12

Ojsann, jeg har tydeligvis ikke slike evner *ler*

Jeg hadde hodepine isted og grubla på om det kunne ha sammenheng ;-)

Det kan det nok ha. Jeg lurer på om det er sympati-rier jeg får jeg. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Det kan det nok ha. Jeg lurer på om det er sympati-rier jeg får jeg. ;-)

Det kan høres sånn ut, ja!

Og jeg venter fortsatt på sms :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jeg håper i grunnen hun kan holde igjen et par dager til, siden jeg spådde den 25... Jeg mister jo snart all respekt med den spåkula mi her på dol ;-)

Jeg har også lagt merke til at annegunn ikke har vært her på et par dager, så hun er nok ferdig :-)

Jeg har støttet deg på 25. i flere tråder nå, så jeg også håper at det blir datoen for annegunns fødsel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg har støttet deg på 25. i flere tråder nå, så jeg også håper at det blir datoen for annegunns fødsel :-)

Det er godt å vite at jeg alltid har støtte fra deg! Du er sikkert den eneste som fortsatt har litt tro på spåkula mi :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Det er godt å vite at jeg alltid har støtte fra deg! Du er sikkert den eneste som fortsatt har litt tro på spåkula mi :-/

Min tro på spåkula di er fortsatt veldig sterk! Det skal mer enn et par små avvik til for å rokke ved den :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Min tro på spåkula di er fortsatt veldig sterk! Det skal mer enn et par små avvik til for å rokke ved den :-)

Det er bra ;-)

Nå fikk jeg forresten akkurat sms fra sykehuset.. Riene har stoppa opp og de må antagelig sette henne igang en gang til...

Stakkars lita :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Det er bra ;-)

Nå fikk jeg forresten akkurat sms fra sykehuset.. Riene har stoppa opp og de må antagelig sette henne igang en gang til...

Stakkars lita :-(

Uff, stakkars!

Får håpe det går greit når de får satt henne i gang igjen. Er det den første fødselen hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Uff, stakkars!

Får håpe det går greit når de får satt henne i gang igjen. Er det den første fødselen hennes?

Nei, det er heldigvis den andre... Satser på at det går lettere når det er nummer to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Det kan høres sånn ut, ja!

Og jeg venter fortsatt på sms :-/

Det er grusomt og vente!

Hørt noe nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Det er grusomt og vente!

Hørt noe nå?

Fødselen stoppa helt opp isted. De ville vente med nytt forsøk på igangsettelse til imorgen :-(

Jordmor sjekka åpning og den er ikke på mer enn ca to cm. Etter GU begynte riene på igjen, så nå er de visst regelmessige! Jeg håper inderlig at hun får føde nå i kveld eller i natt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Fødselen stoppa helt opp isted. De ville vente med nytt forsøk på igangsettelse til imorgen :-(

Jordmor sjekka åpning og den er ikke på mer enn ca to cm. Etter GU begynte riene på igjen, så nå er de visst regelmessige! Jeg håper inderlig at hun får føde nå i kveld eller i natt!!

Skal krysse fingrene for henne. Så håper vi at du er tante iløpet av natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Skal krysse fingrene for henne. Så håper vi at du er tante iløpet av natta!

Fikk akkurat melding igjen.. Riene har tatt seg kraftig opp!! Ser ut som det blir fødsel utpå natta!! Hurraaa!!! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Skal krysse fingrene for henne. Så håper vi at du er tante iløpet av natta!

Takk :-)

Jeg tror nesten ikke jeg tør å gå og legge meg...Sitter her og stirrer på mobilen :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...