Gjest Smålubben Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Hvilken type kjole er fint til lubben jente? Er 23 år og bærer på ti kilo for mye. Går aldri i kjole. Men skal i bryllup, og har lyst å være litt fin for en gangs skyld. 0 Siter
soleil Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Spørs jo litt hvor flesket er, da. Jeg syns det er fint å ha et sjal over armene for armene er ofte litt fleskete. Og fint med innsvingt så en får fram midjen. Og fint om kjolen går ut ved rompa slik at den ikke sitter etter der. Det er nesten ingen som har pene knær så det er positivt om den dekker knærne. Så må man framheve det som er positivt, ikke bare tenke på å skjule det man er misfornøyd med. Bra holdning og et smil ser bra ut, uansett vekt. 0 Siter
Eyes never lie Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Spørs jo litt hvor flesket er, da. Jeg syns det er fint å ha et sjal over armene for armene er ofte litt fleskete. Og fint med innsvingt så en får fram midjen. Og fint om kjolen går ut ved rompa slik at den ikke sitter etter der. Det er nesten ingen som har pene knær så det er positivt om den dekker knærne. Så må man framheve det som er positivt, ikke bare tenke på å skjule det man er misfornøyd med. Bra holdning og et smil ser bra ut, uansett vekt. Bra holdning og et smil ser bra ut, uansett vekt. Sant:) 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Helt enig i kommentarene her. Uansett, fremhev de kvinnelige formene dine. Personlig synes jeg omslagskjoler, med litt vide bukser under er veldig fint, uansett størrelse. I ett lett stoff. Og gjerne utringet slik at man viser litt kløft. Og selvsagt høye heler! Kvinner burde gå med høye heler hver dag. Superfeminint. 0 Siter
Gjest nattkråka Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Synes de har en del fint her: http://www.noa-noa.dk/ 0 Siter
Gjest linnelinn Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Helt enig i kommentarene her. Uansett, fremhev de kvinnelige formene dine. Personlig synes jeg omslagskjoler, med litt vide bukser under er veldig fint, uansett størrelse. I ett lett stoff. Og gjerne utringet slik at man viser litt kløft. Og selvsagt høye heler! Kvinner burde gå med høye heler hver dag. Superfeminint. men det er da så vondt å gå med. 0 Siter
DarkPink Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Noe som sitter stramt ved puppene og loest fra puppene eller fra livet. Naa vet ikke jeg hvor du har de fleste av ekstrakiloene, men jeg ville ikke satset paa noe stramt over hoftene og magen. Sannsynligvis kan du med stolthet fremheve puppene dine og ha et kledelig "svingskjoert". Det verste jeg ser er faktisk naar lubne gjemmer seg bort i store, formloese telt. Det er da slett ikke noedvendig naar det bare er noen ekstra kilo det er snakk om. Lykke til! =) 0 Siter
org Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 men det er da så vondt å gå med. Helt enig! Jeg burde gått med høye hæler hver eneste dag, egentlig. Men beina mine liker det ikke. Skal prøve å bli litt flinkere til det, men joggeskoa er favoritten! 0 Siter
flisa Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 men det er da så vondt å gå med. Ikke om skoene er gode... 0 Siter
Gjest linnelinn Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Helt enig! Jeg burde gått med høye hæler hver eneste dag, egentlig. Men beina mine liker det ikke. Skal prøve å bli litt flinkere til det, men joggeskoa er favoritten! buffalosko er gode å gå med... men da kan en ikke ha skjørt. Da må en ha en lang dongribukse over dem, for å skjule dem:) Men dæven hvor lang og slank jeg ser ut med de skoene... weeeeeee 0 Siter
org Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 buffalosko er gode å gå med... men da kan en ikke ha skjørt. Da må en ha en lang dongribukse over dem, for å skjule dem:) Men dæven hvor lang og slank jeg ser ut med de skoene... weeeeeee Tror jammen jeg må prøve disse skoene. Lang og slank, sa du? Hmmm. Men er ikke jeg for gammel til sånt? Jeg er jo 35 år snart! 0 Siter
Gjest linnelinn Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Tror jammen jeg må prøve disse skoene. Lang og slank, sa du? Hmmm. Men er ikke jeg for gammel til sånt? Jeg er jo 35 år snart! jo, men de selges i helt svart, og har du da en lang bukse over, så ser en bare tuppen... De hindrer jo også at buksene subber for mye i bakken også... Buksene mine blir helt ødelagt i korte sko. Kan jo alltids legge opp, eller brette opp, men da mister jeg jo muligheten til å se så lang og slank ut. * 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Tror jammen jeg må prøve disse skoene. Lang og slank, sa du? Hmmm. Men er ikke jeg for gammel til sånt? Jeg er jo 35 år snart! Nei men hjelpe meg?! For gammel?! Nei, det er du ikke... (og det sier jeg selv om jeg er litt yngre enn deg 0 Siter
flisa Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Tror jammen jeg må prøve disse skoene. Lang og slank, sa du? Hmmm. Men er ikke jeg for gammel til sånt? Jeg er jo 35 år snart! De er jo helt fjortis http://www.shakespears.dk/Tojsalg/Bufleo.jpg 0 Siter
Gjest curiously Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 buffalosko er gode å gå med... men da kan en ikke ha skjørt. Da må en ha en lang dongribukse over dem, for å skjule dem:) Men dæven hvor lang og slank jeg ser ut med de skoene... weeeeeee Buffalosko? Hva er det? 0 Siter
Gjest linnelinn Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 De er jo helt fjortis http://www.shakespears.dk/Tojsalg/Bufleo.jpg JA, de er det på bildene, og fjortisene vil ikke gå med dem lenger:) Er vel ca 7 år siden de var pop. MEN DE ER I HELSVART. hvor mange ganger skal jeg si det... Du ser det ikke. Jeg har vært inne på mangt et fashonabelt utested med dress code i buffs Var forsåvidt veldig bekymret mens jeg sto i køa de første gangene, men innser nå at de ikke legges merke til. Er bare et par svarte høye sko. Som er gode å gå i og gode å danse i:) Skulle jeg gått ut med støvletter... hvordan ville jeg klart meg på dansegulvet.. og så vondt i beina man får etterpå. Men ja, det ser jo lekkert ut da. Men får være grenser. 0 Siter
Gjest linnelinn Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 JA, de er det på bildene, og fjortisene vil ikke gå med dem lenger:) Er vel ca 7 år siden de var pop. MEN DE ER I HELSVART. hvor mange ganger skal jeg si det... Du ser det ikke. Jeg har vært inne på mangt et fashonabelt utested med dress code i buffs Var forsåvidt veldig bekymret mens jeg sto i køa de første gangene, men innser nå at de ikke legges merke til. Er bare et par svarte høye sko. Som er gode å gå i og gode å danse i:) Skulle jeg gått ut med støvletter... hvordan ville jeg klart meg på dansegulvet.. og så vondt i beina man får etterpå. Men ja, det ser jo lekkert ut da. Men får være grenser. og når jeg ikke har hatt dem på, har jeg seff fått kommentert av fulle guttunger kor komisk lita jeg er. 0 Siter
flisa Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 jo, men de selges i helt svart, og har du da en lang bukse over, så ser en bare tuppen... De hindrer jo også at buksene subber for mye i bakken også... Buksene mine blir helt ødelagt i korte sko. Kan jo alltids legge opp, eller brette opp, men da mister jeg jo muligheten til å se så lang og slank ut. * De er ikke noe lekrere disse heller: http://www.fotoknudsen.no/archive25/180620041251eBbWKhqvsXuQiXEzTG/web/04102005152525SbD94637oR5w.jpg *grøss* eldstedatteren min gikk med sånne for 5 år siden - og da var de gått av moten da også! 0 Siter
flisa Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 JA, de er det på bildene, og fjortisene vil ikke gå med dem lenger:) Er vel ca 7 år siden de var pop. MEN DE ER I HELSVART. hvor mange ganger skal jeg si det... Du ser det ikke. Jeg har vært inne på mangt et fashonabelt utested med dress code i buffs Var forsåvidt veldig bekymret mens jeg sto i køa de første gangene, men innser nå at de ikke legges merke til. Er bare et par svarte høye sko. Som er gode å gå i og gode å danse i:) Skulle jeg gått ut med støvletter... hvordan ville jeg klart meg på dansegulvet.. og så vondt i beina man får etterpå. Men ja, det ser jo lekkert ut da. Men får være grenser. Det er komisk å gå med sånt i et bryllup - som denne tråden handler om.... 0 Siter
org Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Det er komisk å gå med sånt i et bryllup - som denne tråden handler om.... Ja, jeg skjeia litt ut fra tråden. Kunne vel neppe brukt sånne buff..sko i bryllup. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.