Gjest tionne Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 De er ikke noe lekrere disse heller: http://www.fotoknudsen.no/archive25/180620041251eBbWKhqvsXuQiXEzTG/web/04102005152525SbD94637oR5w.jpg *grøss* eldstedatteren min gikk med sånne for 5 år siden - og da var de gått av moten da også! SKRIIK!!! Redselsfullt! 0 Siter
Gjest æsjebæsj Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 JA, de er det på bildene, og fjortisene vil ikke gå med dem lenger:) Er vel ca 7 år siden de var pop. MEN DE ER I HELSVART. hvor mange ganger skal jeg si det... Du ser det ikke. Jeg har vært inne på mangt et fashonabelt utested med dress code i buffs Var forsåvidt veldig bekymret mens jeg sto i køa de første gangene, men innser nå at de ikke legges merke til. Er bare et par svarte høye sko. Som er gode å gå i og gode å danse i:) Skulle jeg gått ut med støvletter... hvordan ville jeg klart meg på dansegulvet.. og så vondt i beina man får etterpå. Men ja, det ser jo lekkert ut da. Men får være grenser. Finnes de heselige buffalo skoene enda?? 0 Siter
Gjest æsjebæsj Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 og når jeg ikke har hatt dem på, har jeg seff fått kommentert av fulle guttunger kor komisk lita jeg er. Tull, eller hvor lav er du? Alle guttene elsker at jeg er lita og nett. Jeg er 160. Virker som det er mer pop å være lita og søt enn høy og reklete på meg men. De høye blir ofte vel store også. 0 Siter
Gjest æsjebæsj Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 jo, men de selges i helt svart, og har du da en lang bukse over, så ser en bare tuppen... De hindrer jo også at buksene subber for mye i bakken også... Buksene mine blir helt ødelagt i korte sko. Kan jo alltids legge opp, eller brette opp, men da mister jeg jo muligheten til å se så lang og slank ut. * Det er jo fordi du har for lange bukser det da. Du er virkelig fjortis du. 0 Siter
Gjest linnelinn Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Det er jo fordi du har for lange bukser det da. Du er virkelig fjortis du. leste du ikke innlegget? om jeg skal kjøpe korte bukser mister jeg muligheten til å få laaaaange slanke bein jo:) Er du som har nicket "æsjebæsj" og sier at guttene elsker at du er lita og nett og staver heslig feil. Så du fremstår som litt fjortis selv akkurat nå 0 Siter
Gjest Du er jo helt blåst jo Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 leste du ikke innlegget? om jeg skal kjøpe korte bukser mister jeg muligheten til å få laaaaange slanke bein jo:) Er du som har nicket "æsjebæsj" og sier at guttene elsker at du er lita og nett og staver heslig feil. Så du fremstår som litt fjortis selv akkurat nå Uff, du er virkelig helt hjernedød du, har lagt merke til det i flere tråder. Får virkelig håpe du er tenåring! 0 Siter
Gjest linnelinn Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Uff, du er virkelig helt hjernedød du, har lagt merke til det i flere tråder. Får virkelig håpe du er tenåring! syns det er mere blåst å bare spre kvalm til folk på den måten Enkelte tåler vel ikke det minste selvironi heller. 0 Siter
Gjest Du er jo helt blåst jo Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 syns det er mere blåst å bare spre kvalm til folk på den måten Enkelte tåler vel ikke det minste selvironi heller. Hva du synes er blåst er en ting, men faktum består at du må være helt blåst. Hvertfall hvis du er over 15 år. 0 Siter
Atene Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Hvordan er kiloene fordelt? Jeg har ekstrakiloene på overkroppen, og stikkord er utringning, omslagskjole, ermer (minst til rett over albuen, gjerne 3/4 lange), søm rett under brystet. Skråklippet stoff, slik at det sitter tett rundt hoftene og vipper litt ut nederst, for å kompensere for overkroppen. Har du derimot stor underkropp, må du holde deg langt unna skråklippede klær, og du har kanskje også slanke armer, slik at du kan bruke noe ermeløst. 0 Siter
soleil Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 De er ikke noe lekrere disse heller: http://www.fotoknudsen.no/archive25/180620041251eBbWKhqvsXuQiXEzTG/web/04102005152525SbD94637oR5w.jpg *grøss* eldstedatteren min gikk med sånne for 5 år siden - og da var de gått av moten da også! De ligner på hjul. Traktorhjul! 0 Siter
soleil Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 De er ikke noe lekrere disse heller: http://www.fotoknudsen.no/archive25/180620041251eBbWKhqvsXuQiXEzTG/web/04102005152525SbD94637oR5w.jpg *grøss* eldstedatteren min gikk med sånne for 5 år siden - og da var de gått av moten da også! De ligner på hjul. Traktorhjul! 0 Siter
flisa Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 De ligner på hjul. Traktorhjul! Enig - heslig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.