Gå til innhold

Søvnløs...

Anbefalte innlegg

Gjest Personifica
Skrevet

Var hos gynekolog i forige uke og fikk beskjed om at jeg var to mnd på vei.

En lykkelig begivenhet, bortsett fra at jeg har gjort det slutt med kjæresten pga utroskap. Var en smule fortvilet en stund. Informerte eksen. Og han virket glad, han har ingen barn fra før.

Har tenkt og tenkt. Men nå har "problemet" løst seg av seg selv. Mistet det tidlig i dag. Så nå sitter jeg her og får ikke sove.

Livet går opp og ned gitt...

Videoannonse
Annonse
Psyk. Stud.
Skrevet

Det er ofte mye rart som kan skje. Jeg snakker ikke av særlig lang livserfaring men ser problemet ditt. Det er ikke alltid lett det som skjer, men alle har sine problemer. Å miste et barn er ingen god opplevelse. Livet går som du sier, opp og ned og opplever man mye nedgang en periode så kan du være sikker på at du får tilsvarende oppgang ganske straks. Emosjoner er kun sinuskurver så den motgang du opplever nå vil gjøre deg sterkere senere.

Skrevet

Du får prøve å tenke som en jeg kjenner - hun mistet et foster like tidlig som deg,og de barna hun fikk etter det - de hadde jo ikke da kommet om hun ikke hadde mistet....men det var kanskje en dårlig trøst akkurat nå.

Du får tenke på deg selv litt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...