Gjest theoline Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 http://www.fvn.no/nyheter/kristiansand/article366406.ece Hvilke folk gjør sånn mot små barn? Bundet så hardt at hun måtte skjæres løs med kniv!! Fy å skam, stakkars liten... 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Det kan hende det er et par av klassekameratene hennes som står bak. De er speidere og kan nok lage gode knuter. 0 Siter
Gjest trysli Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Var en helt forferdelig handling,og jeg håper og tror at det her er snakk om små barn som faktisk ikke visste bedre..Om en ungdom/voksen har gjort det,må jeg si jeg er for innføring av gammeldags offentlig gapestokk for slike mennesker. Men alt i alt er jeg svært glad for at hun "bare" var bundet fast og ikke skadet fysisk. Når en hører at et barn er forsvunnet så frykter en alltid det værste fordi det er en brutal verden vi får servert i gjennom media.. Får bare håpe at dette ikke gir andre syke mennesker nye ideer til å gjøre lignende ting! 0 Siter
morsan Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Det kan hende det er et par av klassekameratene hennes som står bak. De er speidere og kan nok lage gode knuter. I følg dette virker det ikke som noen speidergutter står bak akkurat! :-( http://www.nettavisen.no/innenriks/article643383.ece 0 Siter
Gjest prust Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 I følg dette virker det ikke som noen speidergutter står bak akkurat! :-( http://www.nettavisen.no/innenriks/article643383.ece Ja, de sa det samme på NRK SØrlandet i radioen i morges. Det er ikke offisielt bekreftet, men muligens det som er korrekt? Ei venninne av jenta skal ha sagt at de to møtte to menn tidligere på dagen, rett ved skolen. Så grusomt. Måtte ta en alvorsprat med 7-åringen min i dag før han gikk til skolen. Dette skjedde jo i samme by som vi bor, og da blir det ekstra nært. Måtte minne ham på igjen at han ALDRI måtte bli med noen fremmede, selv om de sier de skal vise ham noe spennende... Og repeterte at det finnes slemme mennesker som kan gjøre vonde ting mot andre. Jenta har sikkert hatt noen grusomme timer (fra 14 til 21!!!!!) - men vi får inderlig håpe at de ikke ha gjort noe fysisk skade på henne. 0 Siter
morsan Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Ja, de sa det samme på NRK SØrlandet i radioen i morges. Det er ikke offisielt bekreftet, men muligens det som er korrekt? Ei venninne av jenta skal ha sagt at de to møtte to menn tidligere på dagen, rett ved skolen. Så grusomt. Måtte ta en alvorsprat med 7-åringen min i dag før han gikk til skolen. Dette skjedde jo i samme by som vi bor, og da blir det ekstra nært. Måtte minne ham på igjen at han ALDRI måtte bli med noen fremmede, selv om de sier de skal vise ham noe spennende... Og repeterte at det finnes slemme mennesker som kan gjøre vonde ting mot andre. Jenta har sikkert hatt noen grusomme timer (fra 14 til 21!!!!!) - men vi får inderlig håpe at de ikke ha gjort noe fysisk skade på henne. Ja, vi får håpe det. Forferdelig sak! :-( 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 I følg dette virker det ikke som noen speidergutter står bak akkurat! :-( http://www.nettavisen.no/innenriks/article643383.ece Au. Dermed blei mitt første innlegg ganske verdiløst. Kjenner noen som kjenner til henne. Ifølge dem kunne gjengen rundt henne vært rampete nok til å ha gjort noe slik. Vi får håpe det går bra med henne. 0 Siter
Cillimor Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Ja, de sa det samme på NRK SØrlandet i radioen i morges. Det er ikke offisielt bekreftet, men muligens det som er korrekt? Ei venninne av jenta skal ha sagt at de to møtte to menn tidligere på dagen, rett ved skolen. Så grusomt. Måtte ta en alvorsprat med 7-åringen min i dag før han gikk til skolen. Dette skjedde jo i samme by som vi bor, og da blir det ekstra nært. Måtte minne ham på igjen at han ALDRI måtte bli med noen fremmede, selv om de sier de skal vise ham noe spennende... Og repeterte at det finnes slemme mennesker som kan gjøre vonde ting mot andre. Jenta har sikkert hatt noen grusomme timer (fra 14 til 21!!!!!) - men vi får inderlig håpe at de ikke ha gjort noe fysisk skade på henne. Det er skummelt å tenke på hva som kan skje med ungen våre. På søndag var det akurat 6 år siden de fant de to jenten drept i baneheia. Husker det veldig godt fordi jeg fødte minsten den dagen. det var en merkelig opplevelse å være så glad form min egen unge, samtidig som de holdt på å lete etter de jentene i skogen bak sykehuset. Grrrøss 0 Siter
Gjest prust Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Det er skummelt å tenke på hva som kan skje med ungen våre. På søndag var det akurat 6 år siden de fant de to jenten drept i baneheia. Husker det veldig godt fordi jeg fødte minsten den dagen. det var en merkelig opplevelse å være så glad form min egen unge, samtidig som de holdt på å lete etter de jentene i skogen bak sykehuset. Grrrøss Ja, jeg husker det også veldig godt. Husker vi var hos mine foreldre ved sjøen. Vi satt på brygga og hadde drukket kaffe da pappa sa at han måtte inn og høre på nyhetene om de hadde funnet jentene. Den dagen de ble funnet var jeg forferdelig opprørt og sint. Husker jeg klippet gresset og var så rystet og sint! En kamerat av meg var med og lette, men var der ikke da jentene ble funnet. Han ene av gjerningsmennene hadde foreldrene mine vært lærere for... Grusomt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.