Gå til innhold

Hm. Lyst til å barbere bort (nesten) alt

Anbefalte innlegg

Skrevet

- håret på hodet...

Har tenkt på det lenge, men tør ikke helt heller. No turning back etterpå, liksom.

Jeg tenkte å ta hårklippemaskina, stille opp på det lengste (ca 3 cm?) og klippe ivei.

Men kan det bli fint?! Sett i lys fra at jeg er 35 år og ei rolig dame? Ikke utfrika på noe vis.

Egentlig burde jeg ikke undertegnet med nicket mitt, men DET bør jeg nå iallefall tørre.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

26

• org

8

• Goliath

8

• mariaflyfly

4

Mest aktive i denne tråden

mariaflyfly
Skrevet

Tja, jeg ville ikke gjort det. Men det vokser jo fort ut igjen, da. Så hvis du har lyst, hvorfor ikke? :)

Skrevet

Det fine med hår, er jo at det vokser ut igjen. Så skaden blir i alle tilfelle ikke så langvarig...

Personlig synes jeg det er penest at jenter / damer har litt hår på hodet jeg da....

Men smaken er som baken....

Hvis du virkelig har lyst til dette, så er det jo bare å prøve!

Gjest flooopi
Skrevet

Det kan bli tøft! - - men jeg hadde kanskje valgt å gå til frisør. Tenk om du ikke har en hodefasong som blir fin med sånt? :)

http://www.byz.org/~bevz/descent.htm

Ble så fasinert av dette paret...Hvem er dem?

Så bildene fra bryllupet og dem var spesielt spesielle :)

Skrevet

Ble så fasinert av dette paret...Hvem er dem?

Så bildene fra bryllupet og dem var spesielt spesielle :)

aner ikke jeg - jeg bare googlet skinhead woman -

Skrevet

Hver sin smak, men dette synes ikke jeg noe om. Rett og slett forferdelig. Jenter skal ha hår etter min mening. Jeg liker helst litt langt hår på jentene, men det er nå min smak.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det kan bli tøft! - - men jeg hadde kanskje valgt å gå til frisør. Tenk om du ikke har en hodefasong som blir fin med sånt? :)

http://www.byz.org/~bevz/descent.htm

Hun du fant frem syns jeg var penest med langt hår.

Der hun hadde kort svart hår var ganske bra, men å farge det kledde hun absolutt ikke.

Og de to siste variantene var bare stygt :(

Gjest jenter skal ha hår
Skrevet

_Hvorfor_ har du lyst til dette? Bare for å vise at du kan freake ut du også, eller for å ikke være attraktiv, eller hva?

Skrevet

Fytti helvete.....

Det kom rett fra sjela.

Skrevet

_Hvorfor_ har du lyst til dette? Bare for å vise at du kan freake ut du også, eller for å ikke være attraktiv, eller hva?

Har (eller kanskje hadde) lyst til å fornye meg litt.

Gjest sirikat
Skrevet

Nei. Og nei.

Ta deg heller en tur til frisøren og få en kort _frisyre_

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...