Gå til innhold

Hm. Lyst til å barbere bort (nesten) alt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

26

• org

8

• Goliath

8

• mariaflyfly

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest jenter skal ha hår
Skrevet

Har (eller kanskje hadde) lyst til å fornye meg litt.

Men det går da an å fornye deg på en litt mer elegant og ikke så voldsom måte?

Skrevet

Jeg kjenner ei som gjorde det. Hun ble kjempefin hun. JEg bare kjente henne ikke igjen!!!

Har du lyst, så bare gjør det. Håret vokser jo ut igjen det.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Har (eller kanskje hadde) lyst til å fornye meg litt.

Hvor langt hår har du nå da? Så hvor stor blir overgangen?

Om du gjennomfører det, så tror jeg at det er nødvendig at du bruker litt sminke til daglig, så du ikke risikerer å bli seende ut som en mann. Men det gjør du kanskje likevel?

Det er stor forskjell på å ta alt og la det bli igjen 3-4 cm. Det er godt mulig at du vil kle det :-)

Gjest sa en frisør
Skrevet

Nei, det har du rett i. Men hun har tatt alt, da.

Og tar du alt kan det ødelegge hårfestet.

Gjest staedtler
Skrevet

Jeg synes ikke det er noe pent. Men min mening skal jo du ta fart og drite i da. Det er deg sjøl det handler om.

Gjest sarah berhard
Skrevet

3 cm er langt, men fordelen er at du kan forme håret litt mer og få det mer feminint.

Helt kort passer til noen, synes jeg. Se bare på Sinead O'Connor.

Gjest Mom33
Skrevet

Jeg synes det kan være kjempetøft, jeg, hvis man har en OK hodeskalle. Det gjelder forresten ikke bare kvinner, men menn også!

Kjenner faktisk fler som har gjort det, og som andre her sier - det vokser ut igjen. 3 cm er jo ikke barbering, selv om det også kan være kult.

Kommer kanskje litt an på hvordan du ser ut ellers også, og hvilken stil du har. Er man tøff på toppen vil jeg nok si at resten også må være litt tøft og røft.

Go for it!

Skrevet

Bare du ikke har for mange bulker, vorter og kviser i skallen, og f eks "klassisk bakhode" dvs flatt. Eller eggformet skalle, spiss på toppen.

Lykke til.

Gjest werball
Skrevet

Syns du skal gjøre det. Det rimer dårlig at kvinner skal shave alt som heter hår for øvrig på kroppen, men de på død og liv skal HA masse hår oppå hodet. ???

Gjest jøjjes
Skrevet

Syns du skal gjøre det. Det rimer dårlig at kvinner skal shave alt som heter hår for øvrig på kroppen, men de på død og liv skal HA masse hår oppå hodet. ???

Du er skikkelig dum du? Gå og kos deg med rompisen din du, eller har du kun venner på nett?

Skrevet

Hun du fant frem syns jeg var penest med langt hår.

Der hun hadde kort svart hår var ganske bra, men å farge det kledde hun absolutt ikke.

Og de to siste variantene var bare stygt :(

Kunne ikke sagt meg mer enig.

Jeg hadde aldri trodd at noen kunne kle så mye dårligere lyst enn mørkt hår, faktisk. Den forvandlingen var bare helt utrolig.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Kunne ikke sagt meg mer enig.

Jeg hadde aldri trodd at noen kunne kle så mye dårligere lyst enn mørkt hår, faktisk. Den forvandlingen var bare helt utrolig.

"Jeg hadde aldri trodd at noen kunne kle så mye dårligere lyst enn mørkt hår, faktisk. Den forvandlingen var bare helt utrolig."

Helt enig. Etter å ha sett de bildene tror jeg ikke at jeg vil våge å farge håret noen gang :(

laguna1365380434
Skrevet

Så tøff su er! :-) Jeg har gjort det flere ganger selv forøvrig men har ikke turt etter 30..

jeg synes barbert hode på jenter kan være KJEMPE fint, forutsatt et par ting. Blandt annet at hun har jevn hodefasong, høy panne, jevne ansiktstrekk, små ører og er slank...(Det var jo sannelig litt det da, når jeg leste etter..;-))

Men du? Forbred deg på at det bare er de aller kuleste gutta som synes du blir fin da.. Jeg har fått MASSE komplimenter bav andre jenter, og har vært objektivt ganske pen med shava hue, men guttevenner og kjærester har sjeldent jublet. Jeg har inntrykk at det er noe med menn og hår! ;-)

Men det er digg, og det er tøft. kjør i vei!

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Og tar du alt kan det ødelegge hårfestet.

For noe tull!

Gjest høllve
Skrevet

Så tøff su er! :-) Jeg har gjort det flere ganger selv forøvrig men har ikke turt etter 30..

jeg synes barbert hode på jenter kan være KJEMPE fint, forutsatt et par ting. Blandt annet at hun har jevn hodefasong, høy panne, jevne ansiktstrekk, små ører og er slank...(Det var jo sannelig litt det da, når jeg leste etter..;-))

Men du? Forbred deg på at det bare er de aller kuleste gutta som synes du blir fin da.. Jeg har fått MASSE komplimenter bav andre jenter, og har vært objektivt ganske pen med shava hue, men guttevenner og kjærester har sjeldent jublet. Jeg har inntrykk at det er noe med menn og hår! ;-)

Men det er digg, og det er tøft. kjør i vei!

:-)

Bobme at du var av den typen.

laguna1365380434
Skrevet

Bobme at du var av den typen.

Synes du det høllve? ;-) Har vi blitt introdusert, jeg kjenner ikke nicket ditt? ;-)

Hvilken type er du da? Stålullpermanent og kjevle? ;-P

Gjest høllve
Skrevet

Synes du det høllve? ;-) Har vi blitt introdusert, jeg kjenner ikke nicket ditt? ;-)

Hvilken type er du da? Stålullpermanent og kjevle? ;-P

Ja, er nok det da. For det finnes vel bare to typer? Så utrolig patetisk du er. Tåler du all kritikk like bra?

laguna1365380434
Skrevet

Ja, er nok det da. For det finnes vel bare to typer? Så utrolig patetisk du er. Tåler du all kritikk like bra?

*lol*

Jada, bare slå deg løs du..;-)

Sånn for ordens skyld er det en viss forskjell på sure oppgulp og vanlig konstruktiv kritikk av noe en kanskje har greie på, men jeg regner med at denslags nyanseringer er ALT for mye forlangt i gitte tilfeller, så OK dra frem storkanonene du, og vis meg hva du har for noe i dag...Hehehe...Com on, hvilken erkeskurk og fordervelig type er jeg som våger å påstå at damer kan være pene snaua?

Ajaj! Nå gruer jeg meg virkelig til å se hvike knusende svar du har på lager! Se ikke bort i fra at jeg må gråte litt etter på da! ;-P

Gjest høllve
Skrevet

*lol*

Jada, bare slå deg løs du..;-)

Sånn for ordens skyld er det en viss forskjell på sure oppgulp og vanlig konstruktiv kritikk av noe en kanskje har greie på, men jeg regner med at denslags nyanseringer er ALT for mye forlangt i gitte tilfeller, så OK dra frem storkanonene du, og vis meg hva du har for noe i dag...Hehehe...Com on, hvilken erkeskurk og fordervelig type er jeg som våger å påstå at damer kan være pene snaua?

Ajaj! Nå gruer jeg meg virkelig til å se hvike knusende svar du har på lager! Se ikke bort i fra at jeg må gråte litt etter på da! ;-P

Du er altfor dum til å kunne knuses slik. Du skjønner ikke engang hvor patetisk du fremstår. Kryp tilbake til hullet ditt du ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...