laguna1365380434 Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Du er altfor dum til å kunne knuses slik. Du skjønner ikke engang hvor patetisk du fremstår. Kryp tilbake til hullet ditt du Ååååh, den satt! Auau! Det blir selvfølgelig en vanskelig tid for meg dette...Selveste høllve synes jeg er DUM. Den må jeg tygge litt på altså. Kanskje slutte å skrive. Et hardt slag. Ajaj! :-D 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Jeg kjenner ei som hadde nydelig tykt, langt hår med krøller. Så barberte hun seg og jenta ble en helt annen. Ikke gjør det. Uansett hva hva slags sveis du nå har er det sikkert finere enn ikke noe hår. Mer feminint. 0 Siter
Gjest høllve Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Ååååh, den satt! Auau! Det blir selvfølgelig en vanskelig tid for meg dette...Selveste høllve synes jeg er DUM. Den må jeg tygge litt på altså. Kanskje slutte å skrive. Et hardt slag. Ajaj! :-D Du viser det igjen og igjen! ... 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Hvorfor i all verden har du lyst til det? Men har du lyst, så har du lov :-) Må nok regne med en del oppmerksomhet da.. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Du viser det igjen og igjen! ... *S* Hva da mitt lille huggormrede? At jeg er så dum? Så skrekkelig, forferdelig dum? Klarer å spesifisere hvilke forbrytelser jeg egentlig har gjort meg skyldig i, eller er det for vanskelig å finne de korrekte tastene til å gjøre så? ;-P Jeg må innrømme at jeg er litt stolt. Jeg har egentlig bare hatt sånne låne stalkere her inne, sånne som kan ta mine innlegg litt, sånn om noen av de som virkelig ikke mangler ikke er tilstede..Men nå ser det ut til at jeg har fått en helt personlig en! Hurra! ;-P Bare så dumt du glemmer navnet ditt mellom hver runde..Det blir litt kronglete å huske å hilse som en hør & bør..Men ellers, høllve, kan vi nok bli riktig gode busser du og jeg! ;-P Vælkømmin! 0 Siter
Gjest høllve Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 *S* Hva da mitt lille huggormrede? At jeg er så dum? Så skrekkelig, forferdelig dum? Klarer å spesifisere hvilke forbrytelser jeg egentlig har gjort meg skyldig i, eller er det for vanskelig å finne de korrekte tastene til å gjøre så? ;-P Jeg må innrømme at jeg er litt stolt. Jeg har egentlig bare hatt sånne låne stalkere her inne, sånne som kan ta mine innlegg litt, sånn om noen av de som virkelig ikke mangler ikke er tilstede..Men nå ser det ut til at jeg har fått en helt personlig en! Hurra! ;-P Bare så dumt du glemmer navnet ditt mellom hver runde..Det blir litt kronglete å huske å hilse som en hør & bør..Men ellers, høllve, kan vi nok bli riktig gode busser du og jeg! ;-P Vælkømmin! Ikke si du er fra hedmarken, da mister jeg alt håp! Les det du skriver da, les og gråt. Du er så tragisk. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Jeg synes det er kult på noen damer, men hade ikke turt sjøl. Det er kanskje bedre å gå til en frisør enn å bruke klippemaskina hjemme. 0 Siter
Gjest jenter skal ha hår Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Jeg synes det er kult på noen damer, men hade ikke turt sjøl. Det er kanskje bedre å gå til en frisør enn å bruke klippemaskina hjemme. Traktor lesber kan vel se vettuge ut med det, men ingen andre. 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Ikke si du er fra hedmarken, da mister jeg alt håp! Les det du skriver da, les og gråt. Du er så tragisk. Er det mulig? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Ikke si du er fra hedmarken, da mister jeg alt håp! Les det du skriver da, les og gråt. Du er så tragisk. Vær snill høllve, vær snill! Jeg ORKER ikke mere av den bitende kritikken din..Jeg føler at lysten til å leve dabber..Alt føles så mørkt og trist...høllve liker meg ikke. Au! Kan man reise seg, mon tro, etter slikt et slag midt i formiddagsdolingen? *S* 0 Siter
Gjest høllve Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Vær snill høllve, vær snill! Jeg ORKER ikke mere av den bitende kritikken din..Jeg føler at lysten til å leve dabber..Alt føles så mørkt og trist...høllve liker meg ikke. Au! Kan man reise seg, mon tro, etter slikt et slag midt i formiddagsdolingen? *S* Latterlig latterlig latterlig. Men det er jo deg så. Bli voksen lille du! 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Traktor lesber kan vel se vettuge ut med det, men ingen andre. Er Annie Lennox og Natalie Portman traktorlesber? 0 Siter
Gjest jenter skal ha hår Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Er Annie Lennox og Natalie Portman traktorlesber? Annie Lennox er da muligens det, hun andre vet jeg ikke hvem er. Men det er uansett stygt med skinna damer da. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Annie Lennox er da muligens det, hun andre vet jeg ikke hvem er. Men det er uansett stygt med skinna damer da. Smak og behag er vel forskjellig. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Latterlig latterlig latterlig. Men det er jo deg så. Bli voksen lille du! Jada, om et par års tid skal du nok se jeg rekker deg til armhulene...;-P Hehehe..Du er virkelig noe for deg selv du høllve! Den skal du ha! ;-) 0 Siter
Gjest høllve Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Jada, om et par års tid skal du nok se jeg rekker deg til armhulene...;-P Hehehe..Du er virkelig noe for deg selv du høllve! Den skal du ha! ;-) Det er jo nettopp du som er det. Selvtilliten din kan kvelde deg en dag! 0 Siter
Gjest sarah berhard Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Det er jo nettopp du som er det. Selvtilliten din kan kvelde deg en dag! Du, ta og logg ut en stund og få deg litt frisk luft og noen andre tanker. Det trenger du. 0 Siter
Gjest høllve Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Du, ta og logg ut en stund og få deg litt frisk luft og noen andre tanker. Det trenger du. *ler* Det er vel nettopp mange av dere andre som er her natt og dag som kunne trengt det. Livet er ikke her inne altså, det er der ute! 0 Siter
Gjest sarah berhard Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Traktor lesber kan vel se vettuge ut med det, men ingen andre. hehe, tåpelig. Så betingelsen er at man liker jenter og kler seg "traktor" for at det skal være fint? Hva med de jentene som kler seg "traktor" og liker menn da, det er ikke fint på dem? 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 *ler* Det er vel nettopp mange av dere andre som er her natt og dag som kunne trengt det. Livet er ikke her inne altså, det er der ute! Så følg ditt eget eksempel og gå ut i det virkelige livet! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.