Gå til innhold

Hm. Lyst til å barbere bort (nesten) alt

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Du er altfor dum til å kunne knuses slik. Du skjønner ikke engang hvor patetisk du fremstår. Kryp tilbake til hullet ditt du ;)

Ååååh, den satt! Auau!

Det blir selvfølgelig en vanskelig tid for meg dette...Selveste høllve synes jeg er DUM. Den må jeg tygge litt på altså. Kanskje slutte å skrive. Et hardt slag. Ajaj!

:-D

Videoannonse
Annonse
  • Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

26

• org

8

• Goliath

8

• mariaflyfly

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg kjenner ei som hadde nydelig tykt, langt hår med krøller.

Så barberte hun seg og jenta ble en helt annen.

Ikke gjør det. Uansett hva hva slags sveis du nå har er det sikkert finere enn ikke noe hår. Mer feminint.

Gjest høllve
Skrevet

Ååååh, den satt! Auau!

Det blir selvfølgelig en vanskelig tid for meg dette...Selveste høllve synes jeg er DUM. Den må jeg tygge litt på altså. Kanskje slutte å skrive. Et hardt slag. Ajaj!

:-D

Du viser det igjen og igjen! ...

Gjest gomle
Skrevet

Hvorfor i all verden har du lyst til det? Men har du lyst, så har du lov :-) Må nok regne med en del oppmerksomhet da..

laguna1365380434
Skrevet

Du viser det igjen og igjen! ...

*S*

Hva da mitt lille huggormrede? At jeg er så dum? Så skrekkelig, forferdelig dum?

Klarer å spesifisere hvilke forbrytelser jeg egentlig har gjort meg skyldig i, eller er det for vanskelig å finne de korrekte tastene til å gjøre så? ;-P

Jeg må innrømme at jeg er litt stolt. Jeg har egentlig bare hatt sånne låne stalkere her inne, sånne som kan ta mine innlegg litt, sånn om noen av de som virkelig ikke mangler ikke er tilstede..Men nå ser det ut til at jeg har fått en helt personlig en! Hurra! ;-P

Bare så dumt du glemmer navnet ditt mellom hver runde..Det blir litt kronglete å huske å hilse som en hør & bør..Men ellers, høllve, kan vi nok bli riktig gode busser du og jeg! ;-P

Vælkømmin!

Gjest høllve
Skrevet

*S*

Hva da mitt lille huggormrede? At jeg er så dum? Så skrekkelig, forferdelig dum?

Klarer å spesifisere hvilke forbrytelser jeg egentlig har gjort meg skyldig i, eller er det for vanskelig å finne de korrekte tastene til å gjøre så? ;-P

Jeg må innrømme at jeg er litt stolt. Jeg har egentlig bare hatt sånne låne stalkere her inne, sånne som kan ta mine innlegg litt, sånn om noen av de som virkelig ikke mangler ikke er tilstede..Men nå ser det ut til at jeg har fått en helt personlig en! Hurra! ;-P

Bare så dumt du glemmer navnet ditt mellom hver runde..Det blir litt kronglete å huske å hilse som en hør & bør..Men ellers, høllve, kan vi nok bli riktig gode busser du og jeg! ;-P

Vælkømmin!

Ikke si du er fra hedmarken, da mister jeg alt håp!

Les det du skriver da, les og gråt. Du er så tragisk.

Skrevet

Jeg synes det er kult på noen damer, men hade ikke turt sjøl. Det er kanskje bedre å gå til en frisør enn å bruke klippemaskina hjemme.

Gjest jenter skal ha hår
Skrevet

Jeg synes det er kult på noen damer, men hade ikke turt sjøl. Det er kanskje bedre å gå til en frisør enn å bruke klippemaskina hjemme.

Traktor lesber kan vel se vettuge ut med det, men ingen andre.

Gjest Starling
Skrevet

Er det mulig?

laguna1365380434
Skrevet

Vær snill høllve, vær snill! Jeg ORKER ikke mere av den bitende kritikken din..Jeg føler at lysten til å leve dabber..Alt føles så mørkt og trist...høllve liker meg ikke. Au!

Kan man reise seg, mon tro, etter slikt et slag midt i formiddagsdolingen?

*S*

Gjest høllve
Skrevet

Vær snill høllve, vær snill! Jeg ORKER ikke mere av den bitende kritikken din..Jeg føler at lysten til å leve dabber..Alt føles så mørkt og trist...høllve liker meg ikke. Au!

Kan man reise seg, mon tro, etter slikt et slag midt i formiddagsdolingen?

*S*

Latterlig latterlig latterlig. Men det er jo deg så. Bli voksen lille du!

Skrevet

Er Annie Lennox og Natalie Portman traktorlesber?

Gjest jenter skal ha hår
Skrevet

Er Annie Lennox og Natalie Portman traktorlesber?

Annie Lennox er da muligens det, hun andre vet jeg ikke hvem er. Men det er uansett stygt med skinna damer da.

Skrevet

Annie Lennox er da muligens det, hun andre vet jeg ikke hvem er. Men det er uansett stygt med skinna damer da.

Smak og behag er vel forskjellig.

laguna1365380434
Skrevet

Latterlig latterlig latterlig. Men det er jo deg så. Bli voksen lille du!

Jada, om et par års tid skal du nok se jeg rekker deg til armhulene...;-P

Hehehe..Du er virkelig noe for deg selv du høllve! Den skal du ha! ;-)

Gjest høllve
Skrevet

Jada, om et par års tid skal du nok se jeg rekker deg til armhulene...;-P

Hehehe..Du er virkelig noe for deg selv du høllve! Den skal du ha! ;-)

Det er jo nettopp du som er det. Selvtilliten din kan kvelde deg en dag!

Gjest sarah berhard
Skrevet

Det er jo nettopp du som er det. Selvtilliten din kan kvelde deg en dag!

Du, ta og logg ut en stund og få deg litt frisk luft og noen andre tanker. Det trenger du.

Gjest høllve
Skrevet

Du, ta og logg ut en stund og få deg litt frisk luft og noen andre tanker. Det trenger du.

*ler* Det er vel nettopp mange av dere andre som er her natt og dag som kunne trengt det. Livet er ikke her inne altså, det er der ute!

Gjest sarah berhard
Skrevet

hehe, tåpelig.

Så betingelsen er at man liker jenter og kler seg "traktor" for at det skal være fint? Hva med de jentene som kler seg "traktor" og liker menn da, det er ikke fint på dem?

Gjest Starling
Skrevet

*ler* Det er vel nettopp mange av dere andre som er her natt og dag som kunne trengt det. Livet er ikke her inne altså, det er der ute!

Så følg ditt eget eksempel og gå ut i det virkelige livet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...