laguna1365380434 Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Det er jo nettopp du som er det. Selvtilliten din kan kvelde deg en dag! Kan den KVELDE meg?! Hehe, intresting! :-D Men du, nå får du gå å leke litt i trafikken, for nå har jeg tenkt å lese litt i andre tråder og sånn, og har ikke lyst til å leke mere med deg i dag. Men ikke vær redd, høllve, vi sees nok snart (er jeg redd)..;-) Men, hver nå litt tøff da, og se om du KLARER beholde nicket ditt i et helt døgn. Det kommer neppe å biter deg i ræva selv om du ikke kaster det etter fem minutter. Bare et tips..;-) 0 Siter
Gjest sarah berhard Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 *ler* Det er vel nettopp mange av dere andre som er her natt og dag som kunne trengt det. Livet er ikke her inne altså, det er der ute! hehe, og det sier du til meg? Sånn, ut og få deg litt frisk luft nå - og velkommen tilbake. Over og ut for i dag. Mvh 0 Siter
Gjest høllve Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Så følg ditt eget eksempel og gå ut i det virkelige livet! Men der er det ikke så mange sånne morsomme gale folk som dere her inne! Freakshow er gøy! 0 Siter
Gjest høllve Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Kan den KVELDE meg?! Hehe, intresting! :-D Men du, nå får du gå å leke litt i trafikken, for nå har jeg tenkt å lese litt i andre tråder og sånn, og har ikke lyst til å leke mere med deg i dag. Men ikke vær redd, høllve, vi sees nok snart (er jeg redd)..;-) Men, hver nå litt tøff da, og se om du KLARER beholde nicket ditt i et helt døgn. Det kommer neppe å biter deg i ræva selv om du ikke kaster det etter fem minutter. Bare et tips..;-) Du er en av de hjernedøde her inne som ikke har skjønt dette med nick du ja. Eller lever du kun her inne så det er grusomt viktig å ha en kjent identitet? Ja, det vet jeg jo svaret på, du kunne ikke levd i den virkelige verden du. Ikke løs hvertfall. Og skrivefeil er nok det som kommer til å få verden til å gå under... *LOL* 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Men der er det ikke så mange sånne morsomme gale folk som dere her inne! Freakshow er gøy! Ja, det er selvsagt VI som er gale... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Du er en av de hjernedøde her inne som ikke har skjønt dette med nick du ja. Eller lever du kun her inne så det er grusomt viktig å ha en kjent identitet? Ja, det vet jeg jo svaret på, du kunne ikke levd i den virkelige verden du. Ikke løs hvertfall. Og skrivefeil er nok det som kommer til å få verden til å gå under... *LOL* Du synes tydeligvis det er ganske viktig du også, du kjenner tydeligvis mitt ganske godt? *S* Om jeg er her mye ja! Faktisk så er jeg aldri ute, jeg sitter kun foran dataen og oppfordrer andre damer til å snaue skolten..Fordi jeg er ond...og dum da, høllve, jeg glemmer selvsagt ikke det..;-P Når jeg skal ut frakter de meg faktisk i sånn der Hannibal Lecter bur..Helt sant. Og siden de ikke gidder det så ofte blir jeg boende her på dol og skape hele min identitet rundt nicket mitt. Det er fint DU ser det, høllve. De er godt med folk som ser rett igjennom og setter fingeren der fingeren skal være. Ikke sant? Sånn mens du venter på den gule bussen? ;-P (Eller på at selvtilliten min skal komme å KVELDE meg,-)) Ba ikke jeg de å gå å skaffe deg en date med en semitrailer forresten? So..Husj av sted! 0 Siter
Gjest høllve Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Du synes tydeligvis det er ganske viktig du også, du kjenner tydeligvis mitt ganske godt? *S* Om jeg er her mye ja! Faktisk så er jeg aldri ute, jeg sitter kun foran dataen og oppfordrer andre damer til å snaue skolten..Fordi jeg er ond...og dum da, høllve, jeg glemmer selvsagt ikke det..;-P Når jeg skal ut frakter de meg faktisk i sånn der Hannibal Lecter bur..Helt sant. Og siden de ikke gidder det så ofte blir jeg boende her på dol og skape hele min identitet rundt nicket mitt. Det er fint DU ser det, høllve. De er godt med folk som ser rett igjennom og setter fingeren der fingeren skal være. Ikke sant? Sånn mens du venter på den gule bussen? ;-P (Eller på at selvtilliten min skal komme å KVELDE meg,-)) Ba ikke jeg de å gå å skaffe deg en date med en semitrailer forresten? So..Husj av sted! *LOL* Gærninger som deg er det virkelig underholdning i! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 *LOL* Gærninger som deg er det virkelig underholdning i! Takk & takk! I aim to please! ;-) Men du er desverre ikke utlært som entertainer enda, og jeg må innrømme at du begynner å kjede meg mere en godt er, finn på noe litt raffinert å prøve å fornærme meg med, eller så er det på tide at du går deg bort i skogen..Av gårde med seg nå..husj, husj..! 0 Siter
Gjest høllve Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Takk & takk! I aim to please! ;-) Men du er desverre ikke utlært som entertainer enda, og jeg må innrømme at du begynner å kjede meg mere en godt er, finn på noe litt raffinert å prøve å fornærme meg med, eller så er det på tide at du går deg bort i skogen..Av gårde med seg nå..husj, husj..! *kremt* Nå er det jo DU som er underholdningen her da... *ROFL* 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 *kremt* Nå er det jo DU som er underholdningen her da... *ROFL* Ok, da sier vi det;-) 0 Siter
org Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Skrevet 23. mai 2006 Så tøff su er! :-) Jeg har gjort det flere ganger selv forøvrig men har ikke turt etter 30.. jeg synes barbert hode på jenter kan være KJEMPE fint, forutsatt et par ting. Blandt annet at hun har jevn hodefasong, høy panne, jevne ansiktstrekk, små ører og er slank...(Det var jo sannelig litt det da, når jeg leste etter..;-)) Men du? Forbred deg på at det bare er de aller kuleste gutta som synes du blir fin da.. Jeg har fått MASSE komplimenter bav andre jenter, og har vært objektivt ganske pen med shava hue, men guttevenner og kjærester har sjeldent jublet. Jeg har inntrykk at det er noe med menn og hår! ;-) Men det er digg, og det er tøft. kjør i vei! :-) Hmmm. Jeg er ikke spesielt tøff av meg. Det tøffeste jeg gjør, er å hente avisa i bare morgenkåpa - vel og merke hvis det er varmt og godt ute. Jeg tror ikke jeg tør. Mannen min vil, mest sannsynlig og etter det du forteller, ikke juble. Har jo ikke lyst til å sove i garasjen heller! :-O 0 Siter
Gjest werball Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Du er skikkelig dum du? Gå og kos deg med rompisen din du, eller har du kun venner på nett? Nei, jeg har ingen venner, hverken i RL eller på Internett. Du er ganske talentløs når du går rett i leggene på en spiller. Du så vel kanskje ikke ballen? Hadde du hatt talent for diskusjon, så hadde du hostet opp noen argumenter for hvorfor det bør være masse hår på hodet, og ikke noe ellers på kroppen. Men talentet ditt rakk ikke så langt. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Hmmm. Jeg er ikke spesielt tøff av meg. Det tøffeste jeg gjør, er å hente avisa i bare morgenkåpa - vel og merke hvis det er varmt og godt ute. Jeg tror ikke jeg tør. Mannen min vil, mest sannsynlig og etter det du forteller, ikke juble. Har jo ikke lyst til å sove i garasjen heller! :-O ;-) Nei garasjen er kjipt, skjønner det. Men tøft er det, på de som kler det. Skjønner ikke helt at så mange synes det er det styggeste som finnes liksom. En trenger ike engang å se spesielt frikete ut, det avhenger jo mye av stilen og tilbehøret i tillegg! :-) 0 Siter
Gjest jøjjes Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Nei, jeg har ingen venner, hverken i RL eller på Internett. Du er ganske talentløs når du går rett i leggene på en spiller. Du så vel kanskje ikke ballen? Hadde du hatt talent for diskusjon, så hadde du hostet opp noen argumenter for hvorfor det bør være masse hår på hodet, og ikke noe ellers på kroppen. Men talentet ditt rakk ikke så langt. Det er jo ikke så vanskelig å skjønne at du er kun ute etter å provosere. Det du kommer med her er liksom ikke helt nytt. Mulig man må ha bittelitt sosiale egenskaper for å skjønne ting, prøve å skaffe deg det kanskje? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Du er altfor dum til å kunne knuses slik. Du skjønner ikke engang hvor patetisk du fremstår. Kryp tilbake til hullet ditt du "Kryp tilbake til hullet ditt du ;)" Syns du ikke den frasen begynner å bli tynnslitt nå? Det er jo det du alltid sier til Prozak også. 0 Siter
Goliath Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Ja, er nok det da. For det finnes vel bare to typer? Så utrolig patetisk du er. Tåler du all kritikk like bra? Egentlig tror jeg at det er veldig synd på deg. Men likevel synes jeg du er ei skikkelig drittkjerring....som sansynligvis ikke fortjener bedre.... God bedring likevel...:-) 0 Siter
Goliath Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 *lol* Jada, bare slå deg løs du..;-) Sånn for ordens skyld er det en viss forskjell på sure oppgulp og vanlig konstruktiv kritikk av noe en kanskje har greie på, men jeg regner med at denslags nyanseringer er ALT for mye forlangt i gitte tilfeller, så OK dra frem storkanonene du, og vis meg hva du har for noe i dag...Hehehe...Com on, hvilken erkeskurk og fordervelig type er jeg som våger å påstå at damer kan være pene snaua? Ajaj! Nå gruer jeg meg virkelig til å se hvike knusende svar du har på lager! Se ikke bort i fra at jeg må gråte litt etter på da! ;-P he-he....:-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 "Kryp tilbake til hullet ditt du ;)" Syns du ikke den frasen begynner å bli tynnslitt nå? Det er jo det du alltid sier til Prozak også. Dæven er det prozak sin stalker?! Jeg som var litt stolt av å ha fått min egen, personlige..;-) *dæng* 0 Siter
Goliath Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Ok, da sier vi det;-) Dette er som å se en stor voksen mann stjele sukkertøy fra en liten drittunge laguna... Fy deg! :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Dæven er det prozak sin stalker?! Jeg som var litt stolt av å ha fått min egen, personlige..;-) *dæng* Sorry laguna, det var ikke meningen å ta fra deg stalkeren din ;-) Men du må ta det som den æren det er at h*n har valgt seg ut deg nå når Prozak ikke er her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.