Gjest høllve Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 "Kryp tilbake til hullet ditt du ;)" Syns du ikke den frasen begynner å bli tynnslitt nå? Det er jo det du alltid sier til Prozak også. Tror ikke jeg har sagt det til ham noengang, nå forveksler du meg nok med noen annen. Tenkte på et hull man kan falle ned i jeg, midt på gata;o) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Dette er som å se en stor voksen mann stjele sukkertøy fra en liten drittunge laguna... Fy deg! :-) Okey, jeg skal være snill! ;-) *S* :-) Jeg ble litt revet med, det er så lenge siden jeg har hatt mitt eget lille troll, så jeg falt for fristelsen til å dikke det litt på haken..;-P 0 Siter
Gjest høllve Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Egentlig tror jeg at det er veldig synd på deg. Men likevel synes jeg du er ei skikkelig drittkjerring....som sansynligvis ikke fortjener bedre.... God bedring likevel...:-) Tusen takk. Dritt kjerring er det fint å bli kalt, og ikke minst viser du at du virkelig bryr deg om meg som gidder. Men hva vet du om meg da, ikke stort vil jeg tro, så du er kjapp til å dra slutninger her. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Sorry laguna, det var ikke meningen å ta fra deg stalkeren din ;-) Men du må ta det som den æren det er at h*n har valgt seg ut deg nå når Prozak ikke er her. Ok da, man kan jo ikke sippe over sølv! ;-) 0 Siter
Gjest høllve Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Dette er som å se en stor voksen mann stjele sukkertøy fra en liten drittunge laguna... Fy deg! :-) du kaller Prozak en liten drittunge? Det er jo han dere mener jeg plaier å stalke... Hvor FÅR dere sånt fra? Er dere helt tullete hele gjengen eller røyker dere sokkene deres? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Hvordan hår har du nå da? Hvis du har noe tilnærmet meteren kan jo overgangen bli stor hvis du angrer. Men hvis du ikke har grusomt mye hår på hue i dag er det jo intet problem. Om noen måneder har håret vokst ut igjen. Jeg skinnet meg en del for noen år siden, og det er en deilig følelse. Spesielt nå om sommeren! Har du lyst gjør du det. Hår er hår. Det vokser ut igjen. Det er det eneste som er sikkert. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Tror ikke jeg har sagt det til ham noengang, nå forveksler du meg nok med noen annen. Tenkte på et hull man kan falle ned i jeg, midt på gata;o) Da blandet jeg deg nok med en av de andre. Det er ikke så lett når dere stadig skifter nick, men bruker samme frase. Så bra at jeg tok feil Nå blir nok laguna glad siden du er hennes personlige stalker likevel! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Ok da, man kan jo ikke sippe over sølv! ;-) Se over her, jeg blandet sammen stalkerne, så da er han nok din likevel :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 du kaller Prozak en liten drittunge? Det er jo han dere mener jeg plaier å stalke... Hvor FÅR dere sånt fra? Er dere helt tullete hele gjengen eller røyker dere sokkene deres? *Pirke i siden* Det er deg Goliath kaller drittunge, ikke Prozak. *mater med teskje* 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Da blandet jeg deg nok med en av de andre. Det er ikke så lett når dere stadig skifter nick, men bruker samme frase. Så bra at jeg tok feil Nå blir nok laguna glad siden du er hennes personlige stalker likevel! Jippi! ;-P Fulgt med en stund også, når man husker kneskaden..;-) Og er det noe å være sur på meg for også da? da var det jo bare synd på meg, au & au. Selvom det ikke tok meg så veldig lang tid å innse at det må ha vært en av de mest usannsynelige og komiske ulykkene, ever, knebrudd eller ei..;-) 0 Siter
Gjest høllve Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Da blandet jeg deg nok med en av de andre. Det er ikke så lett når dere stadig skifter nick, men bruker samme frase. Så bra at jeg tok feil Nå blir nok laguna glad siden du er hennes personlige stalker likevel! Tenk at dere til og med har så oppblåst ego at dere tror vi stalker dere. Vil du også ha en er det du prøver å si? Gir det dere selvtillit? Er dere spik spenna gærne hele bunten eller? Hvis du ikke har fått med deg at det er helt vanlig å ikke drive å lulle seg inn i en fantsiverden og skape en personlighet på nett så bør du være litt tilbakeholden på pillene dine, eller kanskje ta fler? Man trenger ikke lage seg en fantasiverden og prøve å fremstå som noe annet enn det man er her, forstår du det? Skål! 0 Siter
Gjest høllve Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 *Pirke i siden* Det er deg Goliath kaller drittunge, ikke Prozak. *mater med teskje* Da må du nok lese litt bedre... Han trodde kanskje han gjorde det, men det var ikke det han skrev. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Tenk at dere til og med har så oppblåst ego at dere tror vi stalker dere. Vil du også ha en er det du prøver å si? Gir det dere selvtillit? Er dere spik spenna gærne hele bunten eller? Hvis du ikke har fått med deg at det er helt vanlig å ikke drive å lulle seg inn i en fantsiverden og skape en personlighet på nett så bør du være litt tilbakeholden på pillene dine, eller kanskje ta fler? Man trenger ikke lage seg en fantasiverden og prøve å fremstå som noe annet enn det man er her, forstår du det? Skål! Tusen takk for tilbudet, men jeg trenger ikke flere stalkere. Jeg har alt en ser du, men han har vært litt tilbakeholden i det siste, det er nok derfor du ikke har lagt merke til han. Bare hold deg til laguna du, jeg unner henne den gleden og oppmerksomheten :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Jippi! ;-P Fulgt med en stund også, når man husker kneskaden..;-) Og er det noe å være sur på meg for også da? da var det jo bare synd på meg, au & au. Selvom det ikke tok meg så veldig lang tid å innse at det må ha vært en av de mest usannsynelige og komiske ulykkene, ever, knebrudd eller ei..;-) høllve har nok vært mye mer på dol enn meg, for den hull-ulykken har jeg bare sett omtalt, jeg fikk ikke med meg selve hendelsen. Hva var det egentlig som skjedde? Har du en link eller orker du å ta en liten oppsummering? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Da må du nok lese litt bedre... Han trodde kanskje han gjorde det, men det var ikke det han skrev. Nå har jeg gjort akkurat det du bad meg om, og lest innlegget til Goliath en gang til. Han nevner ikke Prozak en gang, så hvordan kan han være drittungen? Derimot så utmanøvrer laguna deg så elegant, at det er som å se en voksen mann stjele sukkertøy fra en drittunge... 0 Siter
Gjest werball Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Det er jo ikke så vanskelig å skjønne at du er kun ute etter å provosere. Det du kommer med her er liksom ikke helt nytt. Mulig man må ha bittelitt sosiale egenskaper for å skjønne ting, prøve å skaffe deg det kanskje? Hva faen har "sosiale egenskaper" med dette temaet å gjøre? Du er nok bare "litt" dummere enn jeg trodde. "Litt" fordi jeg allerede hadde lagt deg helt helt ute ved de totalt inkompetente, og derfor var det ikke så mye du kunne forflytte deg. Kom med et godt argument nå, hvorfor hår er æsj overalt på kroppen, mens hår oppå hodet derimot er et must. En troverdig forklaring, og du har reddet skinnet. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 høllve har nok vært mye mer på dol enn meg, for den hull-ulykken har jeg bare sett omtalt, jeg fikk ikke med meg selve hendelsen. Hva var det egentlig som skjedde? Har du en link eller orker du å ta en liten oppsummering? Link har jeg ikk, jeg har sikkert skrevet tusen ting her inne, så det kan vel bli vrient å finne;-) Men jeg falt ned i kum/hull gaten, et riktig illeluktende ett også siden det lå bak et jævlapissoir..æsj.. Det var dypt og det var mørkt og jeg slo meg, og for å toppe det hele av var jeg ute med en kjempesmukk fyr, så da kan du tenke deg hvor stas det var å havne i hullet bak pisoiret..;-P Men han reddet meg da, og var selvfølgelig helten min. Susse på meg ville han og, selvom jeg var blodig, brukket og garantert lleluktende..;-P Nesten litt ekkelt det der! Vel, fordi jeg var full ville jeg ikke til lege, men på nacspiel, og fikk det som jeg ville etter en medisinsk vodka til utvortes og en il innvortes. Hadde verdens jævligste walk of shame hjem dagen etterpå, da man var brått edru og hadde VONDT kne, sånn plutselig. Jeg så selvfølgelig ikke ut i måneskinn, for ikke å¨snakke om i solskinn..;-) Kunne ikke stå på foten i det hele tatt og stavret meg nå på et vis gjennom byen. Så skrev jeg masse innlegg på dol om erstatning og sånn, som jeg aldri fikk, fordi det var Oslo kommune sitt hull. vi driver vist kke mked sånt her til lands..:-I Og det var i korte trekk dett. De trådene vakte en viss oppsikt kan jeg huske..ikke bare fikk jeg masse hyggelig dol-symp her jeg satt med kneet mitt mens de andre kunne være ute å leke, men jeg tror folk var enig i at det var en usedvanlig teit ulykke! ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Link har jeg ikk, jeg har sikkert skrevet tusen ting her inne, så det kan vel bli vrient å finne;-) Men jeg falt ned i kum/hull gaten, et riktig illeluktende ett også siden det lå bak et jævlapissoir..æsj.. Det var dypt og det var mørkt og jeg slo meg, og for å toppe det hele av var jeg ute med en kjempesmukk fyr, så da kan du tenke deg hvor stas det var å havne i hullet bak pisoiret..;-P Men han reddet meg da, og var selvfølgelig helten min. Susse på meg ville han og, selvom jeg var blodig, brukket og garantert lleluktende..;-P Nesten litt ekkelt det der! Vel, fordi jeg var full ville jeg ikke til lege, men på nacspiel, og fikk det som jeg ville etter en medisinsk vodka til utvortes og en il innvortes. Hadde verdens jævligste walk of shame hjem dagen etterpå, da man var brått edru og hadde VONDT kne, sånn plutselig. Jeg så selvfølgelig ikke ut i måneskinn, for ikke å¨snakke om i solskinn..;-) Kunne ikke stå på foten i det hele tatt og stavret meg nå på et vis gjennom byen. Så skrev jeg masse innlegg på dol om erstatning og sånn, som jeg aldri fikk, fordi det var Oslo kommune sitt hull. vi driver vist kke mked sånt her til lands..:-I Og det var i korte trekk dett. De trådene vakte en viss oppsikt kan jeg huske..ikke bare fikk jeg masse hyggelig dol-symp her jeg satt med kneet mitt mens de andre kunne være ute å leke, men jeg tror folk var enig i at det var en usedvanlig teit ulykke! ;-) He he, takk for oppsummeringen! Du er jo en like stor skribent som SDD :-) Visst fortjener du sympati, men det er vanskelig å la være å le når du beskriver det så malende! Han susseglade helten, har du fortsatt kontakt med han? Rent bortsett fra at han kunne få seg til å susse på et illeluktende, blodig og beruset vesen, så virket han som en kjernekar! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 høllve har nok vært mye mer på dol enn meg, for den hull-ulykken har jeg bare sett omtalt, jeg fikk ikke med meg selve hendelsen. Hva var det egentlig som skjedde? Har du en link eller orker du å ta en liten oppsummering? http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2666906 Tror jeg fant en av tyrådene mine på det..(jeg hadde flere..Jeg søt en hel masse faktisk..;-)) Men klarte jeg å legge ut link tro? Hm! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 He he, takk for oppsummeringen! Du er jo en like stor skribent som SDD :-) Visst fortjener du sympati, men det er vanskelig å la være å le når du beskriver det så malende! Han susseglade helten, har du fortsatt kontakt med han? Rent bortsett fra at han kunne få seg til å susse på et illeluktende, blodig og beruset vesen, så virket han som en kjernekar! Takk, det er en kompliment jeg skal ta vare på!:-) Han smukkasen holdt jeg kontakt med lenge, snakker litt med han enda faktisk, men han bor i USA, så de er ikke noen jeg ser hver dag..Jeg kjente ham pittebittelitt før kumramlingen og, men IKKE mye. Vi hadde møttes i bryllupet til noen felles vnner. Men vi var litt småkjærester n stund..;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.