Gå til innhold

Hm. Lyst til å barbere bort (nesten) alt

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2666906

Tror jeg fant en av tyrådene mine på det..(jeg hadde flere..Jeg søt en hel masse faktisk..;-))

Men klarte jeg å legge ut link tro? Hm!

:-)

Tusen takk for tråden! Her var det mye godt lesestoff!

Jeg bare byttet ut show med gotomsg så fikk jeg tråden:

http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2666906

Men stakkars deg, du var jo mye alvorligere skadet enn det som fremgikk av den oppsummeringen du ga meg!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

26

• org

8

• Goliath

8

• mariaflyfly

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Takk, det er en kompliment jeg skal ta vare på!:-)

Han smukkasen holdt jeg kontakt med lenge, snakker litt med han enda faktisk, men han bor i USA, så de er ikke noen jeg ser hver dag..Jeg kjente ham pittebittelitt før kumramlingen og, men IKKE mye. Vi hadde møttes i bryllupet til noen felles vnner.

Men vi var litt småkjærester n stund..;-)

AHA! Han amerikaneren din har jeg fått med meg, jeg var bare ikke klar over at det var sånn det begynte!

Du skulle egentlig reise og besøke han i USA, ikke sant?

laguna1365380434
Skrevet

Tusen takk for tråden! Her var det mye godt lesestoff!

Jeg bare byttet ut show med gotomsg så fikk jeg tråden:

http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2666906

Men stakkars deg, du var jo mye alvorligere skadet enn det som fremgikk av den oppsummeringen du ga meg!

Jeg klarer aldri sånt tekniskfikfakseri, jeg er datadum som få, men du fikk den til, kult! :-)

Det VAR litt ille, jeg slo meg klinforderva, men det var samtidig så jævlig teit at vi ikke klarte annet enn å flire av det også..;-)

Særlig det faktum at jeg var på nachspiel hele natten og ordnet opp med kjekk mann..i MIN jævla tilstand..Lækkert! ;-P

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg klarer aldri sånt tekniskfikfakseri, jeg er datadum som få, men du fikk den til, kult! :-)

Det VAR litt ille, jeg slo meg klinforderva, men det var samtidig så jævlig teit at vi ikke klarte annet enn å flire av det også..;-)

Særlig det faktum at jeg var på nachspiel hele natten og ordnet opp med kjekk mann..i MIN jævla tilstand..Lækkert! ;-P

Du må ha et utrolig drag på gutta :-)

Men det er utrolig hva som kan slå an. En jeg slo ned prøvde å sjekke meg opp etterpå, forstå det den som kan...

laguna1365380434
Skrevet

AHA! Han amerikaneren din har jeg fått med meg, jeg var bare ikke klar over at det var sånn det begynte!

Du skulle egentlig reise og besøke han i USA, ikke sant?

Jupp! Det er ameriknern "min";-) Det ble ikke noe av at jeg reiste i vinter, det ble rett og slett så mye surr og drit med han som på de tider var min ferske exsamboer..og blablabla..masse sånn kjedelig samlivspjatt..;-)

Men jeg mailer nå litt med ham fortsatt..og ser han nok til sommeren..*hysj* ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Du må ha et utrolig drag på gutta :-)

Men det er utrolig hva som kan slå an. En jeg slo ned prøvde å sjekke meg opp etterpå, forstå det den som kan...

*LOL* Jævlig bra! Det er et sjekketriks jeg aldri har prøvd før! :-D

Når det gjelder mitt drag den kvelden tror jeg det var av største vesentlighet at vi hadde møttes tidligere, jeg tror neppe jeg var noe som hadde duigd til "love at first sight" der og da, akkurat;-). Men han skal ha for å forsatt finne meg like viduenderlig, det skal han! ;-P

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jupp! Det er ameriknern "min";-) Det ble ikke noe av at jeg reiste i vinter, det ble rett og slett så mye surr og drit med han som på de tider var min ferske exsamboer..og blablabla..masse sånn kjedelig samlivspjatt..;-)

Men jeg mailer nå litt med ham fortsatt..og ser han nok til sommeren..*hysj* ;-)

Jeg røper ingenting *hemmelighetsfull*

Morsomt å oppdatere seg på deg :-) Har du fått han ekssamboeren din ut av leiligheten igjen nå?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

*LOL* Jævlig bra! Det er et sjekketriks jeg aldri har prøvd før! :-D

Når det gjelder mitt drag den kvelden tror jeg det var av største vesentlighet at vi hadde møttes tidligere, jeg tror neppe jeg var noe som hadde duigd til "love at first sight" der og da, akkurat;-). Men han skal ha for å forsatt finne meg like viduenderlig, det skal han! ;-P

Du er nok bare så vidunderlig at det strålte ut gjennom blod, gørr og filler :-)

Det sjekketrikset mitt får du gratis, jeg har ikke bruk for det mer ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg røper ingenting *hemmelighetsfull*

Morsomt å oppdatere seg på deg :-) Har du fått han ekssamboeren din ut av leiligheten igjen nå?

*rister på hodet* :-o

Jeg er en kjempeslask! Jeg får ikke ting til å bli på min måte!

Vi er vennervi altså, meeen..det er jo ikke meningen vi skal BO sammen. Dessuten, sånt tar seg så dårlig ut! Her samtykker jeg på båe samboere og menn jeg skal møte i utlandet! Hvorfor tror du jeg holder hodet lavt når det kommer btil sivilstatus-spørsmål på Dol? ;-P

Jeg er et stort & dumt rotehue, men jeg er nå glad i menn..;-P

laguna1365380434
Skrevet

Du er nok bare så vidunderlig at det strålte ut gjennom blod, gørr og filler :-)

Det sjekketrikset mitt får du gratis, jeg har ikke bruk for det mer ;-)

*lol* :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

*rister på hodet* :-o

Jeg er en kjempeslask! Jeg får ikke ting til å bli på min måte!

Vi er vennervi altså, meeen..det er jo ikke meningen vi skal BO sammen. Dessuten, sånt tar seg så dårlig ut! Her samtykker jeg på båe samboere og menn jeg skal møte i utlandet! Hvorfor tror du jeg holder hodet lavt når det kommer btil sivilstatus-spørsmål på Dol? ;-P

Jeg er et stort & dumt rotehue, men jeg er nå glad i menn..;-P

Så så, nå må du ikke skrive så slemt om deg selv at du gjør stalkeren arbeidsløs!

Vi her inne setter veldig stor pris på sjarmerende rotehuer, og det gjør tydeligvis mannfolka rundt deg også :-)

laguna1365380434
Skrevet

Så så, nå må du ikke skrive så slemt om deg selv at du gjør stalkeren arbeidsløs!

Vi her inne setter veldig stor pris på sjarmerende rotehuer, og det gjør tydeligvis mannfolka rundt deg også :-)

Tusen takk, det var hyggelig sagt! :-)

En kan jo ikke unngå å sette pris på deg heller! Du er grei!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Tusen takk, det var hyggelig sagt! :-)

En kan jo ikke unngå å sette pris på deg heller! Du er grei!

mariaflyfly
Skrevet

Synes du det høllve? ;-) Har vi blitt introdusert, jeg kjenner ikke nicket ditt? ;-)

Hvilken type er du da? Stålullpermanent og kjevle? ;-P

Du glemte blått hår. ;)

mariaflyfly
Skrevet

Da blandet jeg deg nok med en av de andre. Det er ikke så lett når dere stadig skifter nick, men bruker samme frase.

Så bra at jeg tok feil :)

Nå blir nok laguna glad siden du er hennes personlige stalker likevel!

Jeg tror ikke du tok feil. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg tror ikke du tok feil. :)

Takk for støtten, da begynner jeg endelig å ta lusa på gangen jeg også!

*Stolt*

mariaflyfly
Skrevet

Takk for støtten, da begynner jeg endelig å ta lusa på gangen jeg også!

*Stolt*

For å si det sånn, noen er til og med lettere enn lusa å kjenne igjen. ;)

Skrevet

Tusen takk. Dritt kjerring er det fint å bli kalt, og ikke minst viser du at du virkelig bryr deg om meg som gidder. Men hva vet du om meg da, ikke stort vil jeg tro, så du er kjapp til å dra slutninger her.

Jeg vet ikke mer om deg enn hva du selv velger å vise her.

Og det du viser er intet å være stolt av - men tvert om.

Når du uttaler deg på den måten du gjør om andre, OG det er du som tar initiativet til det - så forvent ikke annet enn forrakt tilbake.

Det er du som har ansvaret for deg selv, og det er du som må ta konsekvensene av å oppføre deg som du gjør.

Selv ser jeg ingen grunn til å bry meg mer om deg enn hva jeg faktisk gjør - ved å gi deg den tilbakemeldingen du selv har gjort deg fortjent til.

Liker du det ikke, så gjør noe mer positivt ut av livet ditt enn stadig vekk å rakke ned på andre uten at de har gitt deg noen grunn til det.

Skrevet

du kaller Prozak en liten drittunge? Det er jo han dere mener jeg plaier å stalke...

Hvor FÅR dere sånt fra? Er dere helt tullete hele gjengen eller røyker dere sokkene deres?

Du forstår ikke så mye du?

Men det kommer kanskje av så ung alder at du neppe burde slippes løs alene på internett.....

Skrevet

Okey, jeg skal være snill! ;-)

*S*

Jeg ble litt revet med, det er så lenge siden jeg har hatt mitt eget lille troll, så jeg falt for fristelsen til å dikke det litt på haken..;-P

he-he.....

Og du gjør det så elegant så...:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...