Gå til innhold

Hm. Lyst til å barbere bort (nesten) alt

Anbefalte innlegg

Gjest høllve
Skrevet

Du forstår ikke så mye du?

Men det kommer kanskje av så ung alder at du neppe burde slippes løs alene på internett.....

Du forstår neppe så mye du heller. Men så vet vi vel hvem som var smartest av David og Goliath....

Videoannonse
Annonse
  • Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

26

• org

8

• Goliath

8

• mariaflyfly

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du forstår neppe så mye du heller. Men så vet vi vel hvem som var smartest av David og Goliath....

Aiii.....den sved....*s*

Gjest høllve
Skrevet

Aiii.....den sved....*s*

Ja, sikkert like mye som pisset du kommer med... *LOL*

Skrevet

Jeg blir ikke å gjøre det. Men jeg har klippet av et par- tre cm (tøft nok det) og planlegger å farge håret litt mørkere.

Motet sviktet, serru! Kanskje like greit. Mann og barn ville neppe overlevd sjokket...

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg blir ikke å gjøre det. Men jeg har klippet av et par- tre cm (tøft nok det) og planlegger å farge håret litt mørkere.

Motet sviktet, serru! Kanskje like greit. Mann og barn ville neppe overlevd sjokket...

He he, det var en lang tråd du skapte ihvertfall.

Rart egentlig at det går an å mobiliesere så mye sinne og engasjement ut av en hårtråd:)

Skrevet

Ja, sikkert like mye som pisset du kommer med... *LOL*

Tvilsomt....:-)

Skrevet

He he, det var en lang tråd du skapte ihvertfall.

Rart egentlig at det går an å mobiliesere så mye sinne og engasjement ut av en hårtråd:)

Javisst! Og takk til alle som har engasjert seg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...