Gjest høllve Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Du forstår ikke så mye du? Men det kommer kanskje av så ung alder at du neppe burde slippes løs alene på internett..... Du forstår neppe så mye du heller. Men så vet vi vel hvem som var smartest av David og Goliath.... 0 Siter
Goliath Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Du forstår neppe så mye du heller. Men så vet vi vel hvem som var smartest av David og Goliath.... Aiii.....den sved....*s* 0 Siter
Gjest høllve Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Aiii.....den sved....*s* Ja, sikkert like mye som pisset du kommer med... *LOL* 0 Siter
org Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Skrevet 24. mai 2006 Jeg blir ikke å gjøre det. Men jeg har klippet av et par- tre cm (tøft nok det) og planlegger å farge håret litt mørkere. Motet sviktet, serru! Kanskje like greit. Mann og barn ville neppe overlevd sjokket... 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Jeg blir ikke å gjøre det. Men jeg har klippet av et par- tre cm (tøft nok det) og planlegger å farge håret litt mørkere. Motet sviktet, serru! Kanskje like greit. Mann og barn ville neppe overlevd sjokket... He he, det var en lang tråd du skapte ihvertfall. Rart egentlig at det går an å mobiliesere så mye sinne og engasjement ut av en hårtråd:) 0 Siter
Goliath Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Ja, sikkert like mye som pisset du kommer med... *LOL* Tvilsomt....:-) 0 Siter
org Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Skrevet 24. mai 2006 He he, det var en lang tråd du skapte ihvertfall. Rart egentlig at det går an å mobiliesere så mye sinne og engasjement ut av en hårtråd:) Javisst! Og takk til alle som har engasjert seg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.