Gjest blue cucumber Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Hvis det fortsatt er tilfelle, så tør ikke jeg å skrive et sensitivt innlegg under annet nick. 0 Siter
Goliath Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Har det hendt tidligere? Har du eventuelt noen linker til tråder om det? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Har det hendt tidligere? Har du eventuelt noen linker til tråder om det? Det har hendt mange ganger, og det har stått om det både på webmasterforum og i enkelttråder. Her har du en tråd: http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=3087906 0 Siter
Goliath Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Det har hendt mange ganger, og det har stått om det både på webmasterforum og i enkelttråder. Her har du en tråd: http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=3087906 Takk - det var jo interessant..... Ikke minst fordi det som trådstarter her sier, kan gjøre det vanskelig for de som av ulike grunner ønsker å bruke et annet enn det vanlige nicket av "utvidet anonymitetsgrunner". Nå ser jeg ikke helt hvordan det vil kunne avsløre det opprinnelige nicket, men litt merkelig at ikke webmaster har svart i den tråden du linket til..... 0 Siter
Gjest ikke signatur nå Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Jeg har ikke fått andres svar men har opplevd at webmaster svarte til meg da jeg spurte under anonym signatur (helt ordinært svar) og undertegnet med en signatur som var _svært_ lik min! Horribelt!!! Webmaster slettet inlegget sitt kort tid etterpå, så han eller hun fikk sikkert dårlig savittighet. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Takk - det var jo interessant..... Ikke minst fordi det som trådstarter her sier, kan gjøre det vanskelig for de som av ulike grunner ønsker å bruke et annet enn det vanlige nicket av "utvidet anonymitetsgrunner". Nå ser jeg ikke helt hvordan det vil kunne avsløre det opprinnelige nicket, men litt merkelig at ikke webmaster har svart i den tråden du linket til..... Jeg orker ikke å søke etter flere tråder, men sist det skjedde, så var det et anonymt nick som hadde startet en tråd om uenighet i familien (arvestrid). Da var det Goldy79 som kom med flere kommentarer som "var det svaret til meg", så hun hadde tydeligvis fått trådstarter sin "svar til meg". Om hun klikket på svar lenger nede i listen, og deretter på tråden de hørte til, så ville hun helt opplagt forstå hvem svarene var til. På den måten også avsløre hvem trådstarter var. 0 Siter
Gjest blue cucumber Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Takk - det var jo interessant..... Ikke minst fordi det som trådstarter her sier, kan gjøre det vanskelig for de som av ulike grunner ønsker å bruke et annet enn det vanlige nicket av "utvidet anonymitetsgrunner". Nå ser jeg ikke helt hvordan det vil kunne avsløre det opprinnelige nicket, men litt merkelig at ikke webmaster har svart i den tråden du linket til..... "Nå ser jeg ikke helt hvordan det vil kunne avsløre det opprinnelige nicket, men litt merkelig at ikke webmaster har svart i den tråden du linket til...." Tenk deg at jeg feks skriver om noe på overgrepsforumet under et annet nick. Så skriver jeg innlegg på denne "tjukke-folk-tråden" Når en annen doler får opp alle mine svar, så trengs det ikke så mye hjerneaktivitet for å forstå at "jeg vil være anonym nå" og Blue Cucumber er samme person, og dermed vet da den personen at jeg feks sliter med traumet etter overgrep, eller skrev noe anonymt på seksualitetsforumet. ganske kjipt!! 0 Siter
Goliath Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 "Nå ser jeg ikke helt hvordan det vil kunne avsløre det opprinnelige nicket, men litt merkelig at ikke webmaster har svart i den tråden du linket til...." Tenk deg at jeg feks skriver om noe på overgrepsforumet under et annet nick. Så skriver jeg innlegg på denne "tjukke-folk-tråden" Når en annen doler får opp alle mine svar, så trengs det ikke så mye hjerneaktivitet for å forstå at "jeg vil være anonym nå" og Blue Cucumber er samme person, og dermed vet da den personen at jeg feks sliter med traumet etter overgrep, eller skrev noe anonymt på seksualitetsforumet. ganske kjipt!! Det betyr at noen (en eller annen) må få svar på dine innlegg i flere tråder der du har benyttet ulike nick. Og det er vel ikke helt usansynlig nei......hvis slike feil forekommer. 0 Siter
Goliath Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Jeg orker ikke å søke etter flere tråder, men sist det skjedde, så var det et anonymt nick som hadde startet en tråd om uenighet i familien (arvestrid). Da var det Goldy79 som kom med flere kommentarer som "var det svaret til meg", så hun hadde tydeligvis fått trådstarter sin "svar til meg". Om hun klikket på svar lenger nede i listen, og deretter på tråden de hørte til, så ville hun helt opplagt forstå hvem svarene var til. På den måten også avsløre hvem trådstarter var. Jeg ser at anonymiteten ryker hvis man har benyttet mer enn ett nick i f.eks forskjellige tråder, og noen (en og samme person) får opp svarene til vedkommende fra de ulike trådene der h*n har benyttet ulike nick..... 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Hendte bare for en uke siden at iblandet mine innlegg kom der svar til en annen person her inne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.