Gjest dobba Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Er det noen her inne som har tatt fjernundervisning? Synes du at utdannelsen blir tatt seriøst i arbeidslivet? Eller er det kun real skolegang som teller? Er interessert i barne og ungdomsarbeider e.l. og vil gjerne studere hjemmefra når jeg nå har små barn. Er det andre fjernundervisninger som er bedre enn nks? 0 Siter
mrxx Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 BI har nok mer status enn NKS, så du kan velge det i stedenfor. NKS er seriøst nok så på den måten får du nok like mye læring der, men statusen er nok ikke den samme. 0 Siter
Gjest har prøvd Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Jeg er for tiden i gang med fjernundervisning. Jeg kan av forskjellige grunner ikke gå på vanlig skole. Hvor seriøst det tas i arbeidslivet kan jeg ikke svare på, jeg er jo ikke ferdig ennå, men ellers er jeg ganske fornøyd, selv om jeg har fått en dårlig veileder. 0 Siter
Gjest har prøvd Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 BI har nok mer status enn NKS, så du kan velge det i stedenfor. NKS er seriøst nok så på den måten får du nok like mye læring der, men statusen er nok ikke den samme. Man kan vel ikke bli barne- og ungdomsarbeider på BI. 0 Siter
mrxx Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Man kan vel ikke bli barne- og ungdomsarbeider på BI. Du har kanskje et poeng, jeg overså det i svaret mitt. 0 Siter
rose23 Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Jeg tror de fleste blir tatt seriøse, selv om det er snakk om brevkurs. Barne og ungdomsarbeidere er det også stor etterspørsel etter. Jeg snakket med en dame en gang som hadde studert abulansefag på nettet. Jeg ble litt i stuss over dette. Men hun hadde obligatoriske helgesamlinger og fikk seg lærligplass uten problem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.