Gå til innhold

nks. fjernundervisning

Anbefalte innlegg

Gjest dobba
Skrevet

Er det noen her inne som har tatt fjernundervisning?

Synes du at utdannelsen blir tatt seriøst i arbeidslivet? Eller er det kun real skolegang som teller?

Er interessert i barne og ungdomsarbeider e.l. og vil gjerne studere hjemmefra når jeg nå har små barn.

Er det andre fjernundervisninger som er bedre enn nks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BI har nok mer status enn NKS, så du kan velge det i stedenfor.

NKS er seriøst nok så på den måten får du nok like mye læring der, men statusen er nok ikke den samme.

Gjest har prøvd
Skrevet

Jeg er for tiden i gang med fjernundervisning. Jeg kan av forskjellige grunner ikke gå på vanlig skole. Hvor seriøst det tas i arbeidslivet kan jeg ikke svare på, jeg er jo ikke ferdig ennå, men ellers er jeg ganske fornøyd, selv om jeg har fått en dårlig veileder.

Gjest har prøvd
Skrevet

BI har nok mer status enn NKS, så du kan velge det i stedenfor.

NKS er seriøst nok så på den måten får du nok like mye læring der, men statusen er nok ikke den samme.

Man kan vel ikke bli barne- og ungdomsarbeider på BI.

Skrevet

Man kan vel ikke bli barne- og ungdomsarbeider på BI.

Du har kanskje et poeng, jeg overså det i svaret mitt.

Skrevet

Jeg tror de fleste blir tatt seriøse, selv om det er snakk om brevkurs. Barne og ungdomsarbeidere er det også stor etterspørsel etter. Jeg snakket med en dame en gang som hadde studert abulansefag på nettet. Jeg ble litt i stuss over dette. Men hun hadde obligatoriske helgesamlinger og fikk seg lærligplass uten problem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...