keinstein Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Prøver han å fortelle oss at islam er kjærlighetens, fredens og toleransens religion? Har han i det hele tatt åpnet og lest koranen, sunni og sharia? Det kan han umulig ha gjort. Han kan heller ikke ha hørt på hva de "lærde" fra de høyeste lærestedene i islam sier til daglig om de vantro, dvs hva som skal gjøres med Fugelli og alle i "sverdets hus"? Fugelli; du skal utslettes, sammen med jøder, griser, hunder, demokrati og menneskerettigheter. Du mener at problemene er over bare vi slutter å kritisere mulsimer? Tror du FrP forsvinner bare du slutter å kritisere dem? 0 Siter
keinstein Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Skrevet 23. mai 2006 Og Fugelli: islamistene du går i protesttog sammen med er venner med alle som vil fjerne kritikken mot dem. Islamister kan ikke slutte å være muslimer, derfor stiller de opp slik (lignelse): En morder kan ikke slutte å myrde, derfor vil han ha endret lovene, slik at det blir lovlig å myrde. Morderen vil bli lovlydig, ikke ved å slutte å bryte loven, men ved å gjøre mord lovlig! At morderen leser dikt, gjør han ikke til mindre morder, bare en diktlesende morder. Ikke prøv å lure oss Fugelli, dette vet du svært lite om. Dine venner vil skuffe deg dypt, de kan ikke la være. De kommer ikke til å oppfylle din drøm: fred og toleranse. Islam ER intoleranse mot annerledestenkende på høyeste nivå. Iranerne viste oss det nå når de ville merke jøder med en gul stripe på klærne og kristne med rød stripe. De kan nemlig ikke håndhilse på annerledestenkende, for da blir de urene. Spørsmål: hvorfor vil iranerne skille mellom jøder og kristne? Er de ikke bare vantro alle sammen? Nei - Fugelli, dette er ikke logikk, men ondskap og hat. 0 Siter
Gjest Vekk med det! Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Og Fugelli: islamistene du går i protesttog sammen med er venner med alle som vil fjerne kritikken mot dem. Islamister kan ikke slutte å være muslimer, derfor stiller de opp slik (lignelse): En morder kan ikke slutte å myrde, derfor vil han ha endret lovene, slik at det blir lovlig å myrde. Morderen vil bli lovlydig, ikke ved å slutte å bryte loven, men ved å gjøre mord lovlig! At morderen leser dikt, gjør han ikke til mindre morder, bare en diktlesende morder. Ikke prøv å lure oss Fugelli, dette vet du svært lite om. Dine venner vil skuffe deg dypt, de kan ikke la være. De kommer ikke til å oppfylle din drøm: fred og toleranse. Islam ER intoleranse mot annerledestenkende på høyeste nivå. Iranerne viste oss det nå når de ville merke jøder med en gul stripe på klærne og kristne med rød stripe. De kan nemlig ikke håndhilse på annerledestenkende, for da blir de urene. Spørsmål: hvorfor vil iranerne skille mellom jøder og kristne? Er de ikke bare vantro alle sammen? Nei - Fugelli, dette er ikke logikk, men ondskap og hat. Vennligst la dol være fritt for det! *****Sukk**** 0 Siter
Gjest Gjør det! Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Vennligst la dol være fritt for det! *****Sukk**** Hopp over til Vigrid de slike uttalelser hører hjemme! 0 Siter
keinstein Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Skrevet 23. mai 2006 Vennligst la dol være fritt for det! *****Sukk**** Tolererer du ikke annerledestenkende? Det kalles dobbeltmoral. 0 Siter
petter smart Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Vennligst la dol være fritt for det! *****Sukk**** For det første er den eneste referansen til FRP Fugellis kritikk av partiet. For det andre skriver keinstein kun om fakta. Og det er nettopp fordi muslimenes kultur ikke er fremmed at han ønsker å advare mot den. Du aner jo tydeligvis ikke hva ordet fremmedfrykt betyr. Det er å frykte noe en ikke kjenner. Kjenner vi ikke alle hvilke konsekvenser muslimsk innflytelse har?! For det tredje, og viktigste, så er dette en åpen debattside der alle har lov å si det de vil innenfor norsk lov. Vennligst slutt å prøve å begrense folks ytringsfrihet. Selv om jeg vet at muslimer og deres nyttige idioter ikke liker ytringsfrihet. 0 Siter
Gjest Vekk med det! Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Tolererer du ikke annerledestenkende? Det kalles dobbeltmoral. Alle vet hva som ligger mellom linjene når du og dine meningsfeller (en totre til personer her på dol) uttaler dere om slike saker. Jeg kaller det rasisme light og Frp-propaganda. Jeg gidder ikke å vie mer oppmerksomhet til denne tråden, slike tråder bør ties ihjel så de brenner ut raskest mulig. 0 Siter
Gjest Megabra Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Alle vet hva som ligger mellom linjene når du og dine meningsfeller (en totre til personer her på dol) uttaler dere om slike saker. Jeg kaller det rasisme light og Frp-propaganda. Jeg gidder ikke å vie mer oppmerksomhet til denne tråden, slike tråder bør ties ihjel så de brenner ut raskest mulig. Herregud! Hvorfor skal det vekk fra DOL fordi om det går på tvers av dine synspunkter!! Jeg nikket bare bekreftende da jeg leste trådstarters innlegg. 0 Siter
keinstein Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Skrevet 23. mai 2006 Alle vet hva som ligger mellom linjene når du og dine meningsfeller (en totre til personer her på dol) uttaler dere om slike saker. Jeg kaller det rasisme light og Frp-propaganda. Jeg gidder ikke å vie mer oppmerksomhet til denne tråden, slike tråder bør ties ihjel så de brenner ut raskest mulig. Med dette ilegges jeg egenskaper jeg ikke har, ytringer jeg ikke har ytret, og egenskaper jeg ikke har. Nøyaktig det Fugelli gjør med meningsmotstandere. Nøyaktig det Fugelli anklager andre for å gjøre. Fugelli er en eneste stor selvmotsigelse. Han vil ha ytringsfrihet, men bare for de han deler ideologi og fantasi med. Han vil at det skal bli forbudt å kritisere de han liker, selv om fakta taler i mot dem, han liker ikke visse fakta. Han vil det skal bli forbudt å ytre seg intolerant, men lovlig å kritisere meningsmotstandere. FrP ytrer seg kritisk til islamsk politikk og praksis som bryter menneskerettene. Vi vet ikke om Fugelli vil tolerere intolreranse. Selv tolererer han ikke intolreanse mot intoleranse. Fugelli er et salig rot og verver stemmer til Frp blott ved sitt ekstreme og tvilsomme nærvær. 0 Siter
Prozak Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Alle vet hva som ligger mellom linjene når du og dine meningsfeller (en totre til personer her på dol) uttaler dere om slike saker. Jeg kaller det rasisme light og Frp-propaganda. Jeg gidder ikke å vie mer oppmerksomhet til denne tråden, slike tråder bør ties ihjel så de brenner ut raskest mulig. Maken til ape. Kan du peke på det "rasistiske" ved å kalle en krakk for en krakk, og gjengi nøyaktig hva som skjer og blir sagt? Ikke det, nei? Selvfølgelig ikke. Du "vet"...*ler* Nå skal du vel snart anklage _meg_ for å være FrP-er også, tenker jeg. ".........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Hopp over til Vigrid de slike uttalelser hører hjemme! Ditt feige lille troll. Hva med å bruke det vanlige nicket ditt? "............................................" 0 Siter
Gjest Gjør det! Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Ditt feige lille troll. Hva med å bruke det vanlige nicket ditt? "............................................" Ja, det har vel du oversikta over *LOL* 0 Siter
keinstein Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Skrevet 23. mai 2006 Alle vet hva som ligger mellom linjene når du og dine meningsfeller (en totre til personer her på dol) uttaler dere om slike saker. Jeg kaller det rasisme light og Frp-propaganda. Jeg gidder ikke å vie mer oppmerksomhet til denne tråden, slike tråder bør ties ihjel så de brenner ut raskest mulig. "Jeg gidder ikke å vie mer oppmerksomhet til denne tråden, slike tråder bør ties ihjel så de brenner ut raskest mulig." Heldigvis er det ikke du som bestemmer, og det er en helt legal debatt, som alle kan delta i. Si din mening om saken, kanskje du kan avsløre sannheten som ligger skjult? Sannheten er at ingenting er hemmelig, spør og du skal få svar. Men du liker bedre å anklage uten fakta, sa sannsynliggjøring og logikk? Liker bedre å lure folk enn å opplyse dem? 0 Siter
Prozak Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Ja, det har vel du oversikta over *LOL* Helt meningsløst utsagn - du skjønner neppe hva du mener selv. Jeg skriver ihvertfall ikke under falsk nick. Det gjør du, og må klassifiseres som en ynkelig feiging :-) At du "motargumenterer" med å si "enn du, da?" gjør deg bare enda mer latterlig. "............................................." 0 Siter
Gjest Vekk med det! Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Med dette ilegges jeg egenskaper jeg ikke har, ytringer jeg ikke har ytret, og egenskaper jeg ikke har. Nøyaktig det Fugelli gjør med meningsmotstandere. Nøyaktig det Fugelli anklager andre for å gjøre. Fugelli er en eneste stor selvmotsigelse. Han vil ha ytringsfrihet, men bare for de han deler ideologi og fantasi med. Han vil at det skal bli forbudt å kritisere de han liker, selv om fakta taler i mot dem, han liker ikke visse fakta. Han vil det skal bli forbudt å ytre seg intolerant, men lovlig å kritisere meningsmotstandere. FrP ytrer seg kritisk til islamsk politikk og praksis som bryter menneskerettene. Vi vet ikke om Fugelli vil tolerere intolreranse. Selv tolererer han ikke intolreanse mot intoleranse. Fugelli er et salig rot og verver stemmer til Frp blott ved sitt ekstreme og tvilsomme nærvær. Du har lært leksa di: Gjentar du en setning nok antall ganger, blir det til slutt en sannhet=hjernevasking! Altså, TYPISK FRP-TAKTIKK! Det var mitt siste ord i denne tråden! 0 Siter
Gjest Gjør det! Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Helt meningsløst utsagn - du skjønner neppe hva du mener selv. Jeg skriver ihvertfall ikke under falsk nick. Det gjør du, og må klassifiseres som en ynkelig feiging :-) At du "motargumenterer" med å si "enn du, da?" gjør deg bare enda mer latterlig. "............................................." Hvem har sagt at jeg har fast nick? 0 Siter
keinstein Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Skrevet 23. mai 2006 For det første er den eneste referansen til FRP Fugellis kritikk av partiet. For det andre skriver keinstein kun om fakta. Og det er nettopp fordi muslimenes kultur ikke er fremmed at han ønsker å advare mot den. Du aner jo tydeligvis ikke hva ordet fremmedfrykt betyr. Det er å frykte noe en ikke kjenner. Kjenner vi ikke alle hvilke konsekvenser muslimsk innflytelse har?! For det tredje, og viktigste, så er dette en åpen debattside der alle har lov å si det de vil innenfor norsk lov. Vennligst slutt å prøve å begrense folks ytringsfrihet. Selv om jeg vet at muslimer og deres nyttige idioter ikke liker ytringsfrihet. Fremmedfrykt kan trolig fjernes ved å bli kjent med det fremmede, og en del av dene prosessen er å kritisere det man ikke liker ved det nye. Å bli kjent med betyr å se på alle sider ved det nye, og vie mest oppmerksomhet til det som vil innvirke mest på ens eget liv, land og situasjon. Islam er udemokratisk, deres ledere og talsmenn i Norge er ikke demokratisk valgt av medlemmene. Medlemmene har ikke stemmerett. Dette bryter med alle demokratiske prinsipper, og bør diskvalifisere en hver som prøver å utrope seg selv til talsmann. Vi ser hva det fører til. Fugelli er ikke valgt til noe verv, men misbruker sin tittel og jobb til å få makt. Han har utropt seg selv. Legg merke til at muslimene ikke tar til motmæle mot han som ødelegger for dem. De har ikke de demokratiske verktøy vi i vårt samfunn har for å fjerne slike urokråker/idioter. I ethvert partis ledelse ville Fugelli blitt fjernet fortere enn svint. Folk som slenger usaklige anklager rundt seg uten mål og mening ødelegger mer enn en elefant i et glassmagasin for sine egne. 0 Siter
keinstein Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Skrevet 23. mai 2006 Du har lært leksa di: Gjentar du en setning nok antall ganger, blir det til slutt en sannhet=hjernevasking! Altså, TYPISK FRP-TAKTIKK! Det var mitt siste ord i denne tråden! Du peker på en usannhet? Hva er usant? Er dette usant (søkte, og fant det nå på 10 sekunder): http://www.dagbladet.no/kultur/2006/05/23/466946.html 0 Siter
Prozak Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Hvem har sagt at jeg har fast nick? *Gjesp* Stikk, din lille patetiske trolle. Ingen her legger så mye som et gram av vekt på utfloden din. ".............................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Du peker på en usannhet? Hva er usant? Er dette usant (søkte, og fant det nå på 10 sekunder): http://www.dagbladet.no/kultur/2006/05/23/466946.html Legg merke til hvordan slike idioter forsøker å si "sitt siste ord" før slike spørsmål, slik at de dermed kan la være å svare på ting som viser hvordan de driter seg ut :-) "............................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.