Gjest Gjør det! Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 *Gjesp* Stikk, din lille patetiske trolle. Ingen her legger så mye som et gram av vekt på utfloden din. ".............................................." Ærlig talt, hvem er det som er troll her? for meg er et troll de som driver systematiske forsøk på å spre rasisme. Og si meg, har du gitt deg selv fullmaktr til å si hva som helst på dette forumet uten å bli sletta? Jeg er ikke hårsår, men jeg tenker på alle andre som kan bli støtt av svarene du slenger ut. 0 Siter
Prozak Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Ærlig talt, hvem er det som er troll her? for meg er et troll de som driver systematiske forsøk på å spre rasisme. Og si meg, har du gitt deg selv fullmaktr til å si hva som helst på dette forumet uten å bli sletta? Jeg er ikke hårsår, men jeg tenker på alle andre som kan bli støtt av svarene du slenger ut. Pisspreik. Et troll er en som deg, som slenger rundt med påstander du ikke kan argumentere for, og ignorerer spørsmål om å svare på og holde deg til sak. Ingen her har uttrykkt noe som helst rasisme. Islam er en religion/kultur, og ikke en en rase. Det er en tvers gjennom pill råtten og ond kultur, og fortjener overdet ingen respekt. Enten muslimene er hvite, gule eller brune. Folk som svarer på slikt med krampaktig politisk korrekt oppgulp om "FrP-propaganda" og "rasisme" bekrefter det som blir sagt, og er selv med på å ødelegge sin egen "sak". Jeg har aldri noensinne stemt FrP. Men jeg kjenner enkelte som faktisk er troende til å stemme FrP p.g.a slike idioter som deg, bl.a. ".........................................." 0 Siter
keinstein Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Skrevet 23. mai 2006 Legg merke til hvordan slike idioter forsøker å si "sitt siste ord" før slike spørsmål, slik at de dermed kan la være å svare på ting som viser hvordan de driter seg ut :-) "............................................." Dialogen er en samling anklager og sinte utbrudd. Det er tydelig at de forsøker å ilegge andre det de så hardt trenger i sin debatt. Å debattere videre på noe som i utgangspunktet ikke er underbygd eller sannsyliggjort med fakta, eller ikke alle kan se er riktig, fører kun til tap av troverdighet. Nettopp det Fugelli gjør, han starter med noe som de fleste forstår er feil og plaprer videre på det. Til slutt kommer den dummeste dumme og prikker han på skulderen: " Døh - Fugelli, det du bygger på er vel ikke helt riktig? Mens du har vært opptatt med å slenge anklager, så har andre tilbakevist det du i utgangspunktet bygde på." 0 Siter
keinstein Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Skrevet 23. mai 2006 Pisspreik. Et troll er en som deg, som slenger rundt med påstander du ikke kan argumentere for, og ignorerer spørsmål om å svare på og holde deg til sak. Ingen her har uttrykkt noe som helst rasisme. Islam er en religion/kultur, og ikke en en rase. Det er en tvers gjennom pill råtten og ond kultur, og fortjener overdet ingen respekt. Enten muslimene er hvite, gule eller brune. Folk som svarer på slikt med krampaktig politisk korrekt oppgulp om "FrP-propaganda" og "rasisme" bekrefter det som blir sagt, og er selv med på å ødelegge sin egen "sak". Jeg har aldri noensinne stemt FrP. Men jeg kjenner enkelte som faktisk er troende til å stemme FrP p.g.a slike idioter som deg, bl.a. ".........................................." "Men jeg kjenner enkelte som faktisk er troende til å stemme FrP p.g.a slike idioter som deg, bl.a." Nettopp der tror jeg kjernen ligger. Synd om et parti skulle komme til makten på motstandernes iherdige løgner, anklager og total forakt for folks intelligens - og fakta. 0 Siter
Prozak Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 "Men jeg kjenner enkelte som faktisk er troende til å stemme FrP p.g.a slike idioter som deg, bl.a." Nettopp der tror jeg kjernen ligger. Synd om et parti skulle komme til makten på motstandernes iherdige løgner, anklager og total forakt for folks intelligens - og fakta. Men hvorfor skjønner ikke disse idiotene dette? De anklager meningsmotstanderne for å være uintelligente, mens de presterer å ikke skjønne at det de gjør og sier skaper motstand mot dem selv. "............................................" 0 Siter
Gjest Gjør det! Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Pisspreik. Et troll er en som deg, som slenger rundt med påstander du ikke kan argumentere for, og ignorerer spørsmål om å svare på og holde deg til sak. Ingen her har uttrykkt noe som helst rasisme. Islam er en religion/kultur, og ikke en en rase. Det er en tvers gjennom pill råtten og ond kultur, og fortjener overdet ingen respekt. Enten muslimene er hvite, gule eller brune. Folk som svarer på slikt med krampaktig politisk korrekt oppgulp om "FrP-propaganda" og "rasisme" bekrefter det som blir sagt, og er selv med på å ødelegge sin egen "sak". Jeg har aldri noensinne stemt FrP. Men jeg kjenner enkelte som faktisk er troende til å stemme FrP p.g.a slike idioter som deg, bl.a. ".........................................." For meg blir dette meningsløst! Jeg kan bare konkludere med at vi er totalt uenige i det meste. Jeg orker ikke å begi meg ut i en lang trolletråd og bråketråd her, og du klarer ikke å provosere meg sjø... 0 Siter
keinstein Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Skrevet 23. mai 2006 Ærlig talt, hvem er det som er troll her? for meg er et troll de som driver systematiske forsøk på å spre rasisme. Og si meg, har du gitt deg selv fullmaktr til å si hva som helst på dette forumet uten å bli sletta? Jeg er ikke hårsår, men jeg tenker på alle andre som kan bli støtt av svarene du slenger ut. Et spørsmål må du faktisk først svare på: Hva er rasisme? Caplex: rasisme, syn el. holdning som bygger på antakelsen om at menneskene kan grupperes i raser hvorav enkelte er "høyerestående" og andre "laverestående". Antakelsen har intet vit. grunnlag, men brukes for å undertrykke og forfølge mennesker på grunn av deres "rase", hudfarge, avstamning eller nasjonalt eller etnisk opphav. ------------------- Hva forsøker Iran å gjøre med kristne og jøder? Det er ikke rasisme, for kristne er ikke en rase. Jøder er en rase, og dermed er det rasisme. Hva er det som får Iranerne til å iverkesette slikt? Islamsk tro og politikk. De hater vantro og tror de blir urene ved å snakke med eller håndhilse på dem. Hvorfor skiller de mellom jøder og kristne? Jødehatet er nedfelt skriftlig i religionen og prekes daglig i store deler av den arabiske verden hvor leikt er lovlig. De kristne sees ofte ikke på som vantro, men skal ikke ha samme rettigheter som muslimer i samfunnet. Kvinner skal undelegges menn, og krisesentre for kvinner eksisterer ikke. Senere vil de forlange å merke homofile menn (ikke lesbiske kvinner, for de finnes ikke). I det hele tatt er det en kultur for å mele muslimers kake på bekostning av andre. Intoleranse, rasisme. 0 Siter
Prozak Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 For meg blir dette meningsløst! Jeg kan bare konkludere med at vi er totalt uenige i det meste. Jeg orker ikke å begi meg ut i en lang trolletråd og bråketråd her, og du klarer ikke å provosere meg sjø... Altså - uenige må man gjerne være. Uten det blir det ingen debatt, og uten debatt blir det ingen utvikling. Men det du gjør, er å anklage en som kritiserer islams kvinnesyn (f.eks) for rasisme. Ser du ikke hvor usaklig dette er? Selv kritiserer jeg like mye en sunmøring som undertrykker kona som en muslim. Forskjellen er at sunmøre er ikke en kultur som støtter dette. Når du så drar inn FrP overfor en som aldri har stemt FrP eller høyre, så blir det rett og slett for dumt. Og vigrid er en direkte fornærmelse - for ikke å snakke om en uintelligent sammenlikning, iom. at de er en nazi-gjeng. "..........................................." 0 Siter
keinstein Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Skrevet 23. mai 2006 Men hvorfor skjønner ikke disse idiotene dette? De anklager meningsmotstanderne for å være uintelligente, mens de presterer å ikke skjønne at det de gjør og sier skaper motstand mot dem selv. "............................................" Mange forstår ikke at de er usympatiske og urimelige. F eks: Jeg kjenner mange overempatiske som lever i troen om at alle er snille og angriper alle som prøve å rokke ved den oppfatningen. Men til slutt blir de ofte skuffet, og da kan det være for sent. "Hva var det jeg sa" blir da et pinlig faktum. Men det blir bare en gravskrift og et solid argument. Jo mer støy den overempatiske lager fram til skuffelsen, jo sterkere blir "hva var det jeg sa". Det er veldig intressant, men trist. 0 Siter
Prozak Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Et spørsmål må du faktisk først svare på: Hva er rasisme? Caplex: rasisme, syn el. holdning som bygger på antakelsen om at menneskene kan grupperes i raser hvorav enkelte er "høyerestående" og andre "laverestående". Antakelsen har intet vit. grunnlag, men brukes for å undertrykke og forfølge mennesker på grunn av deres "rase", hudfarge, avstamning eller nasjonalt eller etnisk opphav. ------------------- Hva forsøker Iran å gjøre med kristne og jøder? Det er ikke rasisme, for kristne er ikke en rase. Jøder er en rase, og dermed er det rasisme. Hva er det som får Iranerne til å iverkesette slikt? Islamsk tro og politikk. De hater vantro og tror de blir urene ved å snakke med eller håndhilse på dem. Hvorfor skiller de mellom jøder og kristne? Jødehatet er nedfelt skriftlig i religionen og prekes daglig i store deler av den arabiske verden hvor leikt er lovlig. De kristne sees ofte ikke på som vantro, men skal ikke ha samme rettigheter som muslimer i samfunnet. Kvinner skal undelegges menn, og krisesentre for kvinner eksisterer ikke. Senere vil de forlange å merke homofile menn (ikke lesbiske kvinner, for de finnes ikke). I det hele tatt er det en kultur for å mele muslimers kake på bekostning av andre. Intoleranse, rasisme. Her får du neppe noen kommentar. Disse folkene har lite å stille opp med når man leser opp og påpeker selvfølgeligheter og fakta for dem :-) ".............................................." 0 Siter
keinstein Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Skrevet 23. mai 2006 Her får du neppe noen kommentar. Disse folkene har lite å stille opp med når man leser opp og påpeker selvfølgeligheter og fakta for dem :-) ".............................................." Men de er fine å finslipe argumentene og lære å framstille saker riktig på. De lærer oss opp til til slutt å bli uangripelige. En jeg kjenner er helt tett i pappen (etter min mening), men du verden så flink til å påpeke feil i argumentsjonen min. men selv har hun ikke argumenter eller meninger. Men veldig empatisk til det naive. 0 Siter
flisa Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Alle vet hva som ligger mellom linjene når du og dine meningsfeller (en totre til personer her på dol) uttaler dere om slike saker. Jeg kaller det rasisme light og Frp-propaganda. Jeg gidder ikke å vie mer oppmerksomhet til denne tråden, slike tråder bør ties ihjel så de brenner ut raskest mulig. Hva er det som ligger mellom linjene her da? sannheten? 0 Siter
flisa Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Du har lært leksa di: Gjentar du en setning nok antall ganger, blir det til slutt en sannhet=hjernevasking! Altså, TYPISK FRP-TAKTIKK! Det var mitt siste ord i denne tråden! Det er vi glad for 0 Siter
flisa Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Du peker på en usannhet? Hva er usant? Er dette usant (søkte, og fant det nå på 10 sekunder): http://www.dagbladet.no/kultur/2006/05/23/466946.html En utrolig dum mann. 0 Siter
keinstein Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Skrevet 23. mai 2006 En utrolig dum mann. Men er han ikke et unikum? Jeg har ikke sett maken noen gang. Også uten mandat noen steder? 0 Siter
flisa Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Men er han ikke et unikum? Jeg har ikke sett maken noen gang. Også uten mandat noen steder? Jeg møtte en like dum mann på stranda en gang - gubben syntes visst det var fonøyelig å diskutere med han, men jeg snudde foraktelig ryggen til og gikk, og det skal litt til. Han fornærmet meg kun med sitt blotte nærvær. 0 Siter
keinstein Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Skrevet 23. mai 2006 Jeg møtte en like dum mann på stranda en gang - gubben syntes visst det var fonøyelig å diskutere med han, men jeg snudde foraktelig ryggen til og gikk, og det skal litt til. Han fornærmet meg kun med sitt blotte nærvær. Det er det med å være urimelig og usympatisk. Det er ikke bare å lyve, trakassere, anklage og vise forakt mot andre. På den måten taper de mot alle til slutt. De blir stående alene og skrike mens alle går i en bue utenom. Selv folk som har holdt med meg har jeg bedt å holde kjeft, fordi de er useriøse. 0 Siter
Gjest sunburned Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Undersøkelser har vist at 20% av nordmenn stemmer Frp kun på bakgrunn av invandringspolitikken. Dersom AP er smarte så kopierer de Frp sin invandringspolitikk,stjeler 20% av velgerene deres og danner flertallsregjering! 0 Siter
MsSophie Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Undersøkelser har vist at 20% av nordmenn stemmer Frp kun på bakgrunn av invandringspolitikken. Dersom AP er smarte så kopierer de Frp sin invandringspolitikk,stjeler 20% av velgerene deres og danner flertallsregjering! Ehe....for du tror ikke AP ville mistet noen velgere om de kopierte FRP sin innvandringspolitikk? 0 Siter
keinstein Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Skrevet 23. mai 2006 Undersøkelser har vist at 20% av nordmenn stemmer Frp kun på bakgrunn av invandringspolitikken. Dersom AP er smarte så kopierer de Frp sin invandringspolitikk,stjeler 20% av velgerene deres og danner flertallsregjering! Når innvandringen tar kvelertak på oss, så vil velgerne huske at AP og SV bragte oss inn i dette. 83% av muslimene stemmer AP. Det er kanskje på grunn av innvandingspolitikken, eller at moskeene har lykkes med lobbbyvirksomheten de driver overfor partiene ved hvert valg. Ved set siste kommunevalget lovet moskeenes talsmenn å påvirke sektmedlemmene å stemme på det partiet som gir dem mest. De undergraver allerede demokratiet. Med 45 000 medlemmer i Oslo, så er de en stor maktfaktor som AP tror de skal klare å håndtrere. Men snart vil det dukke opp et nytt parti.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.