Gå til innhold

BT`s BigBrother dekning

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Varg i Veum
Skrevet

*lol* Glimrende dekning, akkurat passende fokus der :)

Skrevet

Helt kostelig! Dette får vi håpe var siste sesongen.

Gjest hallow :o/
Skrevet

Akkurat passe med spalteplass ...

Gjest quando
Skrevet

Helt kostelig! Dette får vi håpe var siste sesongen.

Får håpe innsnevrede TV-seere går magre tider i møte nå.

Skrevet

kan ikke vi innsnevra også få ha det gøy da? jeg syns alle skal få se på det de vil.

Gjest fotball er da verre
Skrevet

Å? Skal de endelig slutte å sende fotball på tv? DET er virkelig for innsnevra folk det, likte ikke BB heller jeg, men fotball er helt talentløst da.

Gjest sandex
Skrevet

Ja - tenk om de hadde begynt å gi fotballen den spalteplassen den fortjener!?!

Så akkurat passe ut det der:)

Skrevet

Ja - tenk om de hadde begynt å gi fotballen den spalteplassen den fortjener!?!

Så akkurat passe ut det der:)

Gi fotballen den plassen _du_ synes den skulle ha, basert på at du hater fotball, mener du? Ikke det den fortjener :-)

"............................................."

Gjest Starling
Skrevet

Gi fotballen den plassen _du_ synes den skulle ha, basert på at du hater fotball, mener du? Ikke det den fortjener :-)

Fotball er jo like meningsløst som BB! Det er jo bare dum underholdning uansett. Og nei, jeg liker ingen av delene. :)

Gjest sandex
Skrevet

JEG synes det er et eksempel på hva fotballen fortjener, ja:) Og maaange med meg.. Akkurat som med Big Brother :)

Like stor underholdningsverdi etter min smak.. og mange er nok uenig i det!

Skrevet

JEG synes det er et eksempel på hva fotballen fortjener, ja:) Og maaange med meg.. Akkurat som med Big Brother :)

Like stor underholdningsverdi etter min smak.. og mange er nok uenig i det!

"Mange med meg" blir jo absurd. Fotball får den dekningen den har av én eneste grunn: Det er utrolig mange som ser på det.

Skrevet

Fotball er jo like meningsløst som BB! Det er jo bare dum underholdning uansett. Og nei, jeg liker ingen av delene. :)

Skal man være motstander av alt som ikke har noen mening utenom å være underholdende?

Gjest fotball er da verre
Skrevet

"Mange med meg" blir jo absurd. Fotball får den dekningen den har av én eneste grunn: Det er utrolig mange som ser på det.

Mange ser på BB og dets like også. Men likevel så rakker du ned på det som du vil. Da må da du også tåle at veldig mange synes fotball er vel så søppel?

Fotball har tatt helt av, folk er jo blitt sykelig avhengige av den. Tragisk, for annen sport blir jo utelatt, for ikke å snakke om skikkelig TV programmer!

Gjest Starling
Skrevet

Skal man være motstander av alt som ikke har noen mening utenom å være underholdende?

Nei, men både aviser og tv kunne jekket litt ned på fotballdekningen. Synes ikke det er annet enn fotball hele tiden. Tror nok pipa hadde fått en annen lyd fra fotballsupporterne hvis avisene hadde eget Hotell Cæsar- og Frustrerte Fruer-bilag.

Gjest sandex
Skrevet

hehe.. ja, og så er det UTROLIG mange som IKKE ser det :)

Skrevet

Nei, men både aviser og tv kunne jekket litt ned på fotballdekningen. Synes ikke det er annet enn fotball hele tiden. Tror nok pipa hadde fått en annen lyd fra fotballsupporterne hvis avisene hadde eget Hotell Cæsar- og Frustrerte Fruer-bilag.

Jo, det er jeg forsåvidt enig i. Men det må jo nødvendigvis gjenspeile en etterspørsel.

Skrevet

Mange ser på BB og dets like også. Men likevel så rakker du ned på det som du vil. Da må da du også tåle at veldig mange synes fotball er vel så søppel?

Fotball har tatt helt av, folk er jo blitt sykelig avhengige av den. Tragisk, for annen sport blir jo utelatt, for ikke å snakke om skikkelig TV programmer!

Jeg er ikke fotballinteressert, så hva er poenget ditt?

"......................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...