Gjest Starling Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Jo, det er jeg forsåvidt enig i. Men det må jo nødvendigvis gjenspeile en etterspørsel. "............................................." Ja, dessverre. Det er dumt at jeg overhodet ikke er sportsinteressert, gitt. 0 Siter
Gjest fotball er da verre Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Jeg er ikke fotballinteressert, så hva er poenget ditt? "......................................" At det du sier ikke henger på greip. 0 Siter
Prozak Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 At det du sier ikke henger på greip. Å? Kan du utdype det? Jeg sa at det blir feil å si at fotball ikke _fortjener_ den dekningen det får. Det blir det samme om man sier det om f.eks big brother, som har utrolig mange seere. Min personlige mening om fotball og bb har ingenting å gjøre med hvorvidt disse fortjener mediadekning. "..........................................." 0 Siter
Gjest fotball er da verre Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Å? Kan du utdype det? Jeg sa at det blir feil å si at fotball ikke _fortjener_ den dekningen det får. Det blir det samme om man sier det om f.eks big brother, som har utrolig mange seere. Min personlige mening om fotball og bb har ingenting å gjøre med hvorvidt disse fortjener mediadekning. "..........................................." Du skriver så tvetydig, vagt og uklart at jeg tviler på at ikke engang du skjønner hva du mener. 0 Siter
Prozak Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Du skriver så tvetydig, vagt og uklart at jeg tviler på at ikke engang du skjønner hva du mener. "tviler på at ikke engang du skjønner hva du mener." Dobble negativer? Og du sier at jeg skriver tvetydig? *Ler* Men - har du noe svar på spørsmålet om å utdype anklagen din? At du ikke forstår er ikke et svar - da får du heller innrømme det. ".........................................." 0 Siter
Gjest fotball er da verre Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 "tviler på at ikke engang du skjønner hva du mener." Dobble negativer? Og du sier at jeg skriver tvetydig? *Ler* Men - har du noe svar på spørsmålet om å utdype anklagen din? At du ikke forstår er ikke et svar - da får du heller innrømme det. ".........................................." Sorry, hvis jeg skrev for komplisert for deg. Skal trekke meg unna jeg så du ikke blir forvirret. Men ta det rolig, du skal få siste ordet så du får sove i natt. Shoot! 0 Siter
Prozak Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Sorry, hvis jeg skrev for komplisert for deg. Skal trekke meg unna jeg så du ikke blir forvirret. Men ta det rolig, du skal få siste ordet så du får sove i natt. Shoot! Det var du som anklaget meg for at du ikke forsto meg, så nå bæsjer du på egen legg. Selv om du forsøker å trekke deg "med verdighet". Du svarer ikke på spørsmålet, og du kommer med anklager du ikke kan utdype. Det blir stående på trykk i lang tid, så det plager ikke meg så lenge alle ser det. "..........................................." 0 Siter
flisa Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Ja, dessverre. Det er dumt at jeg overhodet ikke er sportsinteressert, gitt. den eneste trimmen jeg får er å hoppe over sportssidene 0 Siter
Gjest huhei Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Ja, _skikkelig_ tøft altså! Sikkert konge blant sine seriøse journalistkolleger han duden der nå. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Mange ser på BB og dets like også. Men likevel så rakker du ned på det som du vil. Da må da du også tåle at veldig mange synes fotball er vel så søppel? Fotball har tatt helt av, folk er jo blitt sykelig avhengige av den. Tragisk, for annen sport blir jo utelatt, for ikke å snakke om skikkelig TV programmer! HELT enig:) Og det er nøyaktig like meningsløst som Big Brother - om enn på en helt annen måte:) 0 Siter
Gjest hmmm....nei...orker ikke Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Sorry, hvis jeg skrev for komplisert for deg. Skal trekke meg unna jeg så du ikke blir forvirret. Men ta det rolig, du skal få siste ordet så du får sove i natt. Shoot! "Men ta det rolig, du skal få siste ordet så du får sove i natt. Shoot!" LOL:D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.