Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan frps økonomiske politikk sammnelignes med T5PC. For godt til å være sant?

De vil senke skatter og øke utgiftene. Er det de samme som gikk på T5pC som går på frp's politikk?

Er frp's ledels ute etter kun makt og manipulerer godtroende folk til tro på dem slik at de får oppfylt egene ønsker om økt makt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Multivitamin
Skrevet

Med Frp får vi rene naziregimet, sann mine ord!

Folk som stemmer Frp vet ikke hva de gir seg ut på, det vil bli en bitter erfaring.

Et paradoks er at det oftest er de som har minst økonomiske ressurser som stemmer Frp, og det er de som vil få det verst under et Frp-styre.

Men Frp er sleip og spiller på fremmedfrykten, akkurat som hitler hjernevasket verden med jødefrykt.

Jeg har sagt det før, og sier det igjen, hva skal vi med et blendahvitt Norge om vi havner i rennesteinen selv?

Gjest MOTSATT
Skrevet

Folk som stemmer Frp vet ikke hva de gir seg ut på, det vil bli en bitter erfaring.

Et paradoks er at det oftest er de som har minst økonomiske ressurser som stemmer Frp, og det er de som vil få det verst under et Frp-styre.

Men Frp er sleip og spiller på fremmedfrykten, akkurat som hitler hjernevasket verden med jødefrykt.

Jeg har sagt det før, og sier det igjen, hva skal vi med et blendahvitt Norge om vi havner i rennesteinen selv?

Det er da nettopp disse utlendingen som prøver å kjøre landet i rennestenen. De har jo kjørt fler land dit før, så dette kan de!

Gjest Multivitamin
Skrevet

Det er da nettopp disse utlendingen som prøver å kjøre landet i rennestenen. De har jo kjørt fler land dit før, så dette kan de!

Usaklig!

Dette stemmer ikke, vi drar god nytte av utenlandsk arbeidskraft, dessuten er det vår plikt å hjelpe andre i nød.

En ting til, om din teori skulle stemme, la oss si at utlendingene kjører oss i grøfta (som du skriver).

Boter vi da på det ved å la Frp kjøre oss ytterligere i grøfte?

Svar: NEI! det vil uansett bli verre med Frp!

Gjest MOTSATT
Skrevet

Usaklig!

Dette stemmer ikke, vi drar god nytte av utenlandsk arbeidskraft, dessuten er det vår plikt å hjelpe andre i nød.

En ting til, om din teori skulle stemme, la oss si at utlendingene kjører oss i grøfta (som du skriver).

Boter vi da på det ved å la Frp kjøre oss ytterligere i grøfte?

Svar: NEI! det vil uansett bli verre med Frp!

"Usaklig! Dette stemmer ikke, vi drar god nytte av utenlandsk arbeidskraft, dessuten er det vår plikt å hjelpe andre i nød."

Uskalig? Fordi du mener noe annet? Ja, vaskehjelper er kjekt det, men det er sikkert noen i norge som kunne gjort jobben. Og vår plikt og hjelpe folk i nød? Det er det dummeste jeg noensinne har hørt!! Mener du alle som renner inn her er i nød?? At de behøver hjelp? Og om så var, skal vi hjelpe alle som er i nød i hele verden da? la dem gå foran nordmenn? Bør de ikke prøve å rydde opp i sine egne land? ALLE kan jo ikke bo i norge da.

"En ting til, om din teori skulle stemme, la oss si at utlendingene kjører oss i grøfta (som du skriver). Boter vi da på det ved å la Frp kjøre oss ytterligere i grøfte? Svar: NEI! det vil uansett bli verre med Frp! "

Ja, for du har kjørt deg fast i at FrP er dumme, og det er sikkert basert på innvandringspolitikken deres.

Norge for nordmenn sier jeg bare, ser jo hva de nye landsmenn gjør, vold og kriminalitet og annen elendighet.

Prosentandelen av utlendinger i fengsler i Norge er langt over prosentandelen av utlendinger i Norge. Det sier litt når vi vet at mange av utlendingene faktisk slipper fengsel for det gjør som drap osv, fordi de skylder på at de ikke husker noe, er psykisk ustabile og generelt har hatt det fælt.

Stakars folk, la dem nå få hugge ned folk på trikkene i fred...

Skrevet

Her synes jeg det virker som om det er du som er sleip og spiller på "Frp-frykten" akkurat som hitler hjernevasket verden med jødefrykt.....

Gjest Multivitamin
Skrevet

"Usaklig! Dette stemmer ikke, vi drar god nytte av utenlandsk arbeidskraft, dessuten er det vår plikt å hjelpe andre i nød."

Uskalig? Fordi du mener noe annet? Ja, vaskehjelper er kjekt det, men det er sikkert noen i norge som kunne gjort jobben. Og vår plikt og hjelpe folk i nød? Det er det dummeste jeg noensinne har hørt!! Mener du alle som renner inn her er i nød?? At de behøver hjelp? Og om så var, skal vi hjelpe alle som er i nød i hele verden da? la dem gå foran nordmenn? Bør de ikke prøve å rydde opp i sine egne land? ALLE kan jo ikke bo i norge da.

"En ting til, om din teori skulle stemme, la oss si at utlendingene kjører oss i grøfta (som du skriver). Boter vi da på det ved å la Frp kjøre oss ytterligere i grøfte? Svar: NEI! det vil uansett bli verre med Frp! "

Ja, for du har kjørt deg fast i at FrP er dumme, og det er sikkert basert på innvandringspolitikken deres.

Norge for nordmenn sier jeg bare, ser jo hva de nye landsmenn gjør, vold og kriminalitet og annen elendighet.

Prosentandelen av utlendinger i fengsler i Norge er langt over prosentandelen av utlendinger i Norge. Det sier litt når vi vet at mange av utlendingene faktisk slipper fengsel for det gjør som drap osv, fordi de skylder på at de ikke husker noe, er psykisk ustabile og generelt har hatt det fælt.

Stakars folk, la dem nå få hugge ned folk på trikkene i fred...

Dine utsagn er egentlig for dumme til å kommenteres, dem er gjennomsyret av rasisme! :(

Jeg skal allikevel svare på en ting:

Siterer deg her. "Ja, for du har kjørt deg fast i at FrP er dumme, og det er sikkert basert på innvandringspolitikken deres."

Svar: Jeg kan love deg at min mening om at Frp ville kjørt Norge på rævva hadde vært den samme selv om de hadde en nøytral innvandringspolitikk.

Jeg oppfordrer alle til å lese Frp´s partiprogram, da vil dere se sannheten om det partiet og hvilket helvete de fleste av oss vil få med et Frp-styrt land.

Gjest tar 1/3 del av norges befolkning så feil?
Skrevet

Dine utsagn er egentlig for dumme til å kommenteres, dem er gjennomsyret av rasisme! :(

Jeg skal allikevel svare på en ting:

Siterer deg her. "Ja, for du har kjørt deg fast i at FrP er dumme, og det er sikkert basert på innvandringspolitikken deres."

Svar: Jeg kan love deg at min mening om at Frp ville kjørt Norge på rævva hadde vært den samme selv om de hadde en nøytral innvandringspolitikk.

Jeg oppfordrer alle til å lese Frp´s partiprogram, da vil dere se sannheten om det partiet og hvilket helvete de fleste av oss vil få med et Frp-styrt land.

"Jeg oppfordrer alle til å lese Frp´s partiprogram, da vil dere se sannheten om det partiet og hvilket helvete de fleste av oss vil få med et Frp-styrt land."

Har lest partiprogrammet, og syns det står mye bra der, ingen kan være enig i alt i noen parti. Klarer ikke se hva som skal være så ille som du skal ha det til ihvertfall!

Er ikke enig i alt som har med invandringspolitikken å gjøre, men syns jammen mange av de andre partiene er naive når det gjelder innvandring!

Gjest ja, mange folk lar seg lure av Frp!/Alias Multavitamin
Skrevet

"Jeg oppfordrer alle til å lese Frp´s partiprogram, da vil dere se sannheten om det partiet og hvilket helvete de fleste av oss vil få med et Frp-styrt land."

Har lest partiprogrammet, og syns det står mye bra der, ingen kan være enig i alt i noen parti. Klarer ikke se hva som skal være så ille som du skal ha det til ihvertfall!

Er ikke enig i alt som har med invandringspolitikken å gjøre, men syns jammen mange av de andre partiene er naive når det gjelder innvandring!

Meningsmålinger og valg er to vidt forskjellige ting!

At 1/3 del av befolkningen stemmer på Frp i en meningsmåling, betyr ikke at de gjør det samme i et reelt valg. Heldigvis!

La oss da se bort fra innvandringspolitikken, vi trenger ikke å henge oss opp i den for å se at Frp vil gjøre det mye verre for folk flest i dette landet(de av oss som ikke har så mye kapital).

Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om innvandringspolitikken til Frp, det er mest andre grunner til at jeg styrer unna det partiet.

Men jeg liker ikke fremmedhatet deres heller.

Man trenger ikke å være enig i alt med et parti man stemmer på, men det mest grunnleggende og det viktigste bør man være enig i (med andre ord det som sikrer de svakeste).

Alle Frp´s fagre løfter til de eldre, er løfter jeg tror de aldri greier å innfri så mye av. Og om de klarer å innfri noe av det, er det masse annet viktig de ikke bryr seg med eller regelrett raserer.

Ja, tvertimot kommer Frp til å rasere velferdsgodene våre og hele trygdesystemet.

Vårt sikkerhetsnett vil med andre ord rakne med Frp.

Jeg ber alle og enhver lese partiprogrammet til Frp, ikke la dere lure av referat og små utvalgte, fagre linjer, men les det selv!

Da ser dere at det er masse annet enn å bli kvitt "de mørkhudede" som står der.

Masse annet som er mye viktigere for meg og deg (mannen i gata)!

At 1/3 del av befolkningen stemmer på Frp i en meningsmåling, betyr ikke at de gjør det samme i et reelt valg. Heldigvis!

De som stemmer på Frp i disse meningsmålingene, gjør det fordi de har fremmedfrykt.

De er da blindet for hvordan en Frp-regjering vil ramme dem selv.

La oss ikke lure!

Skrevet

"Med Frp får vi rene naziregimet, sann mine ord!"

Flott. Ytre deg i offentlighet slik, og stemmene strømmer inn til FRP. Slå deg sammen med Fugelli og fet opp FRP skikkelig.

Jo mer løgner og utidig sprøyt, jo flere stemmer til FRP. Etterhvert som troverdigheten din synker så forstekes effekten; ingen tror på deg lenger og mistenker deg for å prøve å lure oss. FRPs troverdighet stiger uten at de løfter en finger.

Skrevet

Her synes jeg det virker som om det er du som er sleip og spiller på "Frp-frykten" akkurat som hitler hjernevasket verden med jødefrykt.....

Begynner ikke FrP-frykten å bli litt tynnslitt i troverdighet?

Det har sin pris å overdrive, for så å ta feil. Lufta går liksom ut av noe.

Skrevet

Begynner ikke FrP-frykten å bli litt tynnslitt i troverdighet?

Det har sin pris å overdrive, for så å ta feil. Lufta går liksom ut av noe.

Og forholdsvis brått.

Multivitamin minner mye om venstresidens skremselspropaganda slik den var gjennomført mot Frp på 90 tallet.

Nå har jo de første årene av 2000 tallet vist at Frp hadde svært mye rett den gang, og de fleste partier har langt på vei kopiert mye av det Frp hadde som fanesaker den gang.....

Men noen ihuga fantaster vil aldri gi opp:-)

Gjest urbana
Skrevet

Så lenge ikke en eneste fordømt politiker fra et annet parti, klarer å gi oss TROVERDIGE argumenter mot det vederstyggelige at vi bruker noe mer av oljepengene, så vil FrP vokse inn i himmelen.

De andre politikerne må være elendige pedagoger, som ikke klarer å få oss til å forstå hvorfor helse/omsorg/skole/veier må sultefores, økonomisk sett.

Skrevet

Og forholdsvis brått.

Multivitamin minner mye om venstresidens skremselspropaganda slik den var gjennomført mot Frp på 90 tallet.

Nå har jo de første årene av 2000 tallet vist at Frp hadde svært mye rett den gang, og de fleste partier har langt på vei kopiert mye av det Frp hadde som fanesaker den gang.....

Men noen ihuga fantaster vil aldri gi opp:-)

FrP har ikke vært bare en dans på roser, og mye er jeg svært uenig i fremdeles.

Men kritikken har fått meg til å se nærmre på det, og troverdigheten til motstanderne er blitt kraftig svekket. Det har de sørget for selv. Jeg har stort sett irritert meg over at motstanderne ikke kan passe sine egne saker og gjøre jobben sin i stedet for å klore på andre.

Det har også forundret meg at så mange saker motstandeene stemte ned før i tida blir nå foreslått på nytt av dem selv og vedtatt (krype til korset), til applaus av FrP.

Jeg kan ikke annet enn å ta av meg hatten for taktikken til FrP. De står på og gir seg ikke. Finsliper taktikken kontinuerlig og vinner terreng i motbakke.

petter smart
Skrevet

Alle opposisjonspartier lover jo mer for mindre.

SV har gjort dette i alle år. Nå ser vi at det ikke er gjennomførbart i praksis.

Men i teorien kan FRP få til mer for mindre. De vil føre en politikk der industrien vil gjøre det bedre, samtidig som en del offentlige utgifter vil kuttes (på godt og vondt). Dermed vil en få inn mer penger og kan ta mindre av hver.

Selvfølgelig er FRP ute etter makt, det er alle politiske partier.

Noen flere selvfølgeligheter?

Skrevet

La oss da se bort fra innvandringspolitikken, vi trenger ikke å henge oss opp i den for å se at Frp vil gjøre det mye verre for folk flest i dette landet(de av oss som ikke har så mye kapital).

Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om innvandringspolitikken til Frp, det er mest andre grunner til at jeg styrer unna det partiet.

Man trenger ikke å være enig i alt med et parti man stemmer på, men det mest grunnleggende og det viktigste bør man være enig i (med andre ord det som sikrer de svakeste).

Alle Frp´s fagre løfter til de eldre, er løfter jeg tror de aldri greier å innfri så mye av. Og om de klarer å innfri noe av det, er det masse annet viktig de ikke bryr seg med eller regelrett raserer.

Ja, tvertimot kommer Frp til å rasere velferdsgodene våre og hele trygdesystemet.

Jeg ber alle og enhver lese partiprogrammet til Frp, ikke la dere lure av referat og små utvalgte, fagre linjer, men les det selv!

De som stemmer på Frp i disse meningsmålingene, gjør det fordi de har fremmedfrykt.

La oss ikke lure!

Står det virkelig "de mørkhudete" i programmet til Frp?

Det skal jeg jaggu inn og se.

http://www.frp.no/filestore/Program_FrP.pdf

Skrevet

Alle opposisjonspartier lover jo mer for mindre.

SV har gjort dette i alle år. Nå ser vi at det ikke er gjennomførbart i praksis.

Men i teorien kan FRP få til mer for mindre. De vil føre en politikk der industrien vil gjøre det bedre, samtidig som en del offentlige utgifter vil kuttes (på godt og vondt). Dermed vil en få inn mer penger og kan ta mindre av hver.

Selvfølgelig er FRP ute etter makt, det er alle politiske partier.

Noen flere selvfølgeligheter?

Ja, jeg hadde i alle fall ikke giddet å stemme på noen som ikke ville hatt makt. *LOL*

Skrevet

La oss ikke lure!

Stort sett vet jeg godt hva FrPs program går ut på. Jeg trenger ikke feste lit til en som ikke engang tør å bruke et ordentlig nick, og som hyler som en stukken gris, for å gjøre meg opp et politisk standpunkt i så henseende...:-)

"................................................"

Skrevet

I det øyeblikket du hitler tråden på den måten, så mister du absolutt all troverdighet i hvert eneste utsagn du kommer med.

"..............................................."

Gjest Multivitamin
Skrevet

Står det virkelig "de mørkhudete" i programmet til Frp?

Det skal jeg jaggu inn og se.

http://www.frp.no/filestore/Program_FrP.pdf

Selvfølgelig står det ikke "de mørkhudede" din kverulant! ;)

Du skjønner godt hva jeg mener.

Jeg svarte ikke i denne tråden for å prøve å omvende Goliath, Morsk, keinstein, venstre-flisa og evig-kverulant prozak, jeg svarte heller for at andre skulle sjekke opp sannheten om dette partiet og ikke la seg blinde av fremmedfiendtlighet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...