Gjest Multivitamin Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 "Med Frp får vi rene naziregimet, sann mine ord!" Flott. Ytre deg i offentlighet slik, og stemmene strømmer inn til FRP. Slå deg sammen med Fugelli og fet opp FRP skikkelig. Jo mer løgner og utidig sprøyt, jo flere stemmer til FRP. Etterhvert som troverdigheten din synker så forstekes effekten; ingen tror på deg lenger og mistenker deg for å prøve å lure oss. FRPs troverdighet stiger uten at de løfter en finger. "Flott. Ytre deg i offentlighet slik, og stemmene strømmer inn til FRP" Så dumme tror jeg ikke folk er, samme hvor mange ganger du gjentar det! *LOL* Ha en fortsatt fortreffelig kveld her inne! :-) 0 Siter
Gjest irvin Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 "Flott. Ytre deg i offentlighet slik, og stemmene strømmer inn til FRP" Så dumme tror jeg ikke folk er, samme hvor mange ganger du gjentar det! *LOL* Ha en fortsatt fortreffelig kveld her inne! :-) Kom deg over til juneiten igjen. 0 Siter
Gjest Multivitamin Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Kom deg over til juneiten igjen. Hvor mange nick har du egentlig i denne tråden? 0 Siter
Gjest irvin Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Hvor mange nick har du egentlig i denne tråden? Kun et. Og jeg skriver ikke til meg selv;) 0 Siter
Gjest nå har jeg to :) Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Kun et. Og jeg skriver ikke til meg selv;) Ok 0 Siter
flisa Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Selvfølgelig står det ikke "de mørkhudede" din kverulant! Du skjønner godt hva jeg mener. Jeg svarte ikke i denne tråden for å prøve å omvende Goliath, Morsk, keinstein, venstre-flisa og evig-kverulant prozak, jeg svarte heller for at andre skulle sjekke opp sannheten om dette partiet og ikke la seg blinde av fremmedfiendtlighet. Nei jeg skjønner ikke hva du mener. Jeg kjenner noen rasister -men de er IKKE Frp'ere, - de er gamle damer som stemmer Senterparti. 0 Siter
Goliath Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 FrP har ikke vært bare en dans på roser, og mye er jeg svært uenig i fremdeles. Men kritikken har fått meg til å se nærmre på det, og troverdigheten til motstanderne er blitt kraftig svekket. Det har de sørget for selv. Jeg har stort sett irritert meg over at motstanderne ikke kan passe sine egne saker og gjøre jobben sin i stedet for å klore på andre. Det har også forundret meg at så mange saker motstandeene stemte ned før i tida blir nå foreslått på nytt av dem selv og vedtatt (krype til korset), til applaus av FrP. Jeg kan ikke annet enn å ta av meg hatten for taktikken til FrP. De står på og gir seg ikke. Finsliper taktikken kontinuerlig og vinner terreng i motbakke. Jeg har heller aldri vært noen ihuga Frp-fan, selv om mange her sikkert tror jeg er det:-) Og det er sider ved deres politikk jeg er uenig i, men det samme kan jo også sies om alle de andre partiene..... Mitt "problem" med Frp er at jeg i svært mange enkeltsaker er så fordømt enige med dem....og jeg tror mye av det de foreslår med hell kunne/burde (og etterhvert har blitt) gjennomføres også av flere av de andre partier.... 0 Siter
keinstein Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Jeg har heller aldri vært noen ihuga Frp-fan, selv om mange her sikkert tror jeg er det:-) Og det er sider ved deres politikk jeg er uenig i, men det samme kan jo også sies om alle de andre partiene..... Mitt "problem" med Frp er at jeg i svært mange enkeltsaker er så fordømt enige med dem....og jeg tror mye av det de foreslår med hell kunne/burde (og etterhvert har blitt) gjennomføres også av flere av de andre partier.... De er tydelige på enkeltsaker. Utvalgte saker de vet må ende med problemr. FrP-folka har lokalt har aiate 12 mnd fått to tilbud om helgekurs med hotell og mat, to sosiale sammenkomster med mat og drikke, to invitasjoner til private arrangementer - emnekvelder. To invitasjoner til møter om innvandring og skolepolitikk på læresenteret i Oslo. Ingen andre partier gjør noe som helst. AP-folka har ikke løfta en finger, ikke SV heller. Men de andre småpartiene har hatt litt. Pensjonistturen til syden med full service og sykepleier ble snakket om i sju prestegjeld. Da fikk de preket mye helepolitikk i kjølvannet. Sykehjemskøen er tredoblet her på to år. Trygdekontoret er hjemsøkt av forstyrrede ansatte. Skolevalget svulmet av FrP stemmer og skuffede lærere. Noen hadde drevet rød agitasjon og grov utskjelling av FrP på skolene, og det var lite klokt. At lærere etterpå kalte elevene for "ute på en farlig vei" gjorde saken enda mer frabar for FrP. 0 Siter
keinstein Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Jeg har heller aldri vært noen ihuga Frp-fan, selv om mange her sikkert tror jeg er det:-) Og det er sider ved deres politikk jeg er uenig i, men det samme kan jo også sies om alle de andre partiene..... Mitt "problem" med Frp er at jeg i svært mange enkeltsaker er så fordømt enige med dem....og jeg tror mye av det de foreslår med hell kunne/burde (og etterhvert har blitt) gjennomføres også av flere av de andre partier.... Siste 12 mnd skulle det være. 0 Siter
Prozak Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Selvfølgelig står det ikke "de mørkhudede" din kverulant! Du skjønner godt hva jeg mener. Jeg svarte ikke i denne tråden for å prøve å omvende Goliath, Morsk, keinstein, venstre-flisa og evig-kverulant prozak, jeg svarte heller for at andre skulle sjekke opp sannheten om dette partiet og ikke la seg blinde av fremmedfiendtlighet. Bra det da. Vanskelig å omvende folk med et språk og en uttrykksmåte som er like modent som hos en 13-åring. Og omtrent like modent og fylt med logikk. ".............................................." 0 Siter
tøytiger Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 I det øyeblikket du hitler tråden på den måten, så mister du absolutt all troverdighet i hvert eneste utsagn du kommer med. "..............................................." Hvorfor har du tatt nick etter et antidepressiva? 0 Siter
Prozak Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Hvorfor har du tatt nick etter et antidepressiva? Det har jeg ikke. "......................................" 0 Siter
fluxing Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Skrevet 25. mai 2006 Alle opposisjonspartier lover jo mer for mindre. SV har gjort dette i alle år. Nå ser vi at det ikke er gjennomførbart i praksis. Men i teorien kan FRP få til mer for mindre. De vil føre en politikk der industrien vil gjøre det bedre, samtidig som en del offentlige utgifter vil kuttes (på godt og vondt). Dermed vil en få inn mer penger og kan ta mindre av hver. Selvfølgelig er FRP ute etter makt, det er alle politiske partier. Noen flere selvfølgeligheter? Forskjellen er hvis man er ute etter makt for maktenens egen skyld. Frp er ikke ute etter makt for å gjøre noe til folkets beste men for å dekke sine egene behov for makt Dette vil de oppnå med å bevist manipulere befolkingen som har det vanskligst.De lover en ting men gjør noe annet.De bevist skjuler hva de egenltig vil. Det er psykopati satt i system. De har aldri klart å forklare hvordan man skal bruke mere penger ved å fjerne inntektene til staten. Våkne opp og se at dere blir lurt trill rundt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.