Gå til innhold

Utseende og hvordan man kommenterer det

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1148403960' post='3127342]

Mulig hun er veldig klar over sin vektøkning og prøver å slanker seg. Og så legger hun ekstra godt merke til andre som har gått ned/er tynnere enn henne.. ?

Jeg tror du er inne på noe der. Sist vi møttes var vi omtrent like i kroppsfasong, mens forskjellen nå er betydelig.

Det er vel behagligere for hennes selvfølelse å gå ut i fra at det er jeg som er blitt tynn, i stedet for å innse at hun er blitt tykk.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hvordan kan man "lukte" da, hva den andre vil og ikke... Man sier ofte det første som faller en inn.... Tenk at man også skulle hele tiden tenke på om en eller annen blir fornærmet...

Nå er du tåpelig!

Det er ikke nødvendig å lukte hverken det ene eller det andre for å klare å la være å kommentere utseendet på kroppen til andre!

Angelica :o)
Skrevet

Jeg tror du er inne på noe der. Sist vi møttes var vi omtrent like i kroppsfasong, mens forskjellen nå er betydelig.

Det er vel behagligere for hennes selvfølelse å gå ut i fra at det er jeg som er blitt tynn, i stedet for å innse at hun er blitt tykk.

Akkurat! Der fant vi ut svaret ;)

Skrevet

Jeg har en slank venninne som reagerer som deg, men det er fordi folk sier hun er så tynn. Det høres mer negativt ut enn slank.

Tonefallet en sier noe i har jo litt å si. Jeg tipper de fleste mener det positivt. Selv fikk jeg høre at jeg så fleskete ut da jeg var gravid, 3-4 mnd på vei. Jeg ble faktisk ganske fornærmet, hormonell som jeg var ;)

Gjest sandex
Skrevet

Nå er du tåpelig!

Det er ikke nødvendig å lukte hverken det ene eller det andre for å klare å la være å kommentere utseendet på kroppen til andre!

Ja, ja.. det var sikkert ment som et kompliment..

Men SKAL du være en brugle, så får du VÆRE det :)

Skrevet

Det har jeg gjort også! :-o Argh, så jævlig pinlig jeg trodde jeg skulle dø av skam..Og jeg skravla og skravla også, før jeg så ansiktsutrykket..*grem*

En annen gang var jeg på med masse sypatiærkleringer til en venninnes venninne, om at fingerne hennes så KJEMPE vonde ut og au og ekkelt og hadde hun brukket eller forstuet, eller bare slått seg noe inni gamperæva sv, osv..Også var hun født sånn. Flott.

Jeg vil jo bare være grei, men taktfullhet ligger visst ikke hlt for meg! ;-)

Uff, sånt er så ekkelt!

Det er jo ikke for å være ekkel og slem man sier det, men likevel... Ekkelt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...